نوشته شده توسط : تینا

مسجد مهرماه سلطان استانبول

مهرماه سلطان فرزند سلطان سلیمان در زمان عثمانی ها بود. مهرماه به معنای خورشید و ماه است به همین دلیل به مهرماه سلطان خورشید و ماه سلطان نیز می گفتند. مهرماه سلطان ذوق هنری بسیاری داشت و علاقه شدیدی به معماری های سینان تور استانبول تابستان 98  معمار داشت که در سال 1555 دستور ساخت مسجد مهرماه یا اسکله را صادر می کند. از ویژگی های بارز این مسجد شیشه ای بودن بنای بیرونی است که موجب نور گیری فراوان این مسجد می شود. 

این مسجد در یکی از دروازه های قدیمی شهر به نام رادیرنه واقه شده است و بی شک یکی از دیدنی های کشور ترکیه است و به مسافرین عزیز تور استانبول پیشنهاد می گردد که از این مسجد زیبا دیدن کنند و لذت ببرند.

 

 

مسجد مهرماه سلطان استانبول

 

مسجد مهرماه سلطان استانبول


پارک گلخانه ای استانبول

در منطقه ی امینونو ی استانبول در مجاورت کاخ توپقاپی پارکی وجود دارد که در گذشته فقط مختص درباریان بود. در سال 1912 استفاده از این پارک برای عموم آزاد شد. گفتنی است که این پارک در ورودی جنوبی دروازه کاخ قرار دارد. در اطراف پارک گلخانه ای انواع قهوه خانه ها، زمین بازی و یک باغ وحش کوچک وجود دارد که مسافرین عزیز تور استانبول همراه خانواده می توانند از این پارک قدیمی دیدن کنند.

گفتنی است که در این پارک چشم اندازی زیبا از جزایر پرنس، پل بسفر و دریای مرمره وجو دارد گه بسیار دلچسب و دیدنی است. 

 

 

 پارک گلخانه ای استانبول

 

پارک گلخانه ای استانبول


خلیج گلدن هورن استانبول

بخش اروپایی استانبول توسط مدخل شاخ طلایی به دو نیم تقسیم شده است که قسمت شمالی این مدخل قشر مرفح استانبول زندگی می کنند و معماری این قسمت نوساز و مدرن است و هتل های لوکس و 5 ستاره در اینجا واقع شده است. همچنین در قسمت جنوبی این مدخل بیشتر تاریخی تور کیش و باستانی است و اکثر هتل های 4 و 3 ستاره در این قسمت واقع شده اند.

انتهای این مدخل با دریای مرمره ایجاد شبه جزیره کرده است. یکی از نکته های جذاب این مدخل که یکی از دلایل نام گذاری آن به شاخ طلایی میباشد طلوع و غروب زیبا و طلایی خورشید است که به مسافرین عزیز تور استانبول دیدن از این مدخل پیشنهاد می شود.

 

 

خلیج گلدن هورن استانبول

 

خلیج گلدن هورن استانبول


موزه پرا استانبول

یکی از جاذبه های دیدنی استانبول موزه پرا است که تور استانبول شهریور 98 در منطقه بی اغلو واقع شده است. این موزه در گذشته هتل بریستون بود که امروزه تغییر کاربری داده است. این موزه بسیار دیدنی است که آثار داخل آن شامل نقاشی های بزرگان، ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه ای از سرامیک و موزائیک می باشد.

گفتنی است که در این موزه گاهی اوقات نمایشگاه های نقاشی برگزار می گردد که بسیار دیدنی و جذاب است. مسافرین عزیزتور استانبول می توانند همه روزه به جز یکشنبه از 10صبح تا ساعت 19 از موزه دیدن کنند. همچنین هزینه بلیط آن در حدود 12 لیر است.

 

 

موزه پرا استانبول

 

موزه پرا استانبول


 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی استانبول,بهترین مکان های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول,تفریحات استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

موزه هنرهای مدرن استانبول

شهر استانبول مملو از جاذبههای گردشگری و دیدنی های زیباست که از جمله آنها موزه هنر های مدرن می باشد که در منطقه کارکوی واقع شده است. این مجموعه که نمایشگاهی برای هنر هایی نظیر عکاسی، نقاشی، مجسمه سازی و ... می باشد. این مجموعه بسیار معروف و خوش نام می باشد که در سطح جهانی نیز توانسته اسمی برای خود کسب کند.

از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به رستوران تور کیش و کافی شاپ و منظره ای زیبا به پل بسفر و کاخ توپکاپی  اشاره نمود. مسافرین عزیز تور استانبول که علاقه مند به دیدن موزه ها و نمایشگاه های هنری هستند حتما از موزه هنر های مدرن استانبول دیدن نمایند.

 

 

موزه هنرهای مدرن استانبول

 

موزه هنرهای مدرن استانبول


برج گالاتای استانبول

شهر استانبول مملو از مکان های تاریخی و آثار باستانی می باشد که یکی از آنها که به عنوان نماد این شهر نیز می باشد، برج گالاتا است که به منظور دیدبانی و فانوس دریایی استفاده می گردید. امروزه این برج زیبا برای بازدید شهر در ارتفاع و تماشای زیبایی های شهر استانبول می باشد.

مسافرین تور استانبول می توانند به این برج سر بزنند و نمایی از شهر را در خاطره خود به جای بگذارند.

 

برج گالاتای استانبول

 

برج گالاتای استانبول


جزایر پرنس استانبول

یکی از جاذبه های توریستی استانبول جزایر نه گانه آن است که تور کیش بسیار مورد توجه مسافرین و گردشگران قرار دارد. از این نه تا جزیره چهار تای آن بسیار پر اهمیت و پر بازدید هستند. یکی از آنها بیوک آدا می باشد که یکی از ویژگی هایش وجود کالاسکه های قدیمی برای تردد و خانه ها و هتل های مجلل که مناسب برای افراد سرشناس و گردشگران عزیز تور استانبول است.

از خود استانبول تا این جزایر با کشتی های تفریحی تقریبا یک ساعت و چهل دقیقه فاصله است. در این جزایر انواع رستوران ها، کافه ها و مساجد و مناطق تاریخی بسیاری وجود دارد که گردشگران عزیز می توانند روزی زیبا و خوشی را سپری نمایند.

 

جزایر پرنس استانبول

 

جزایر پرنس استانبول


میدان تکسیم استانبول

در بخش اروپایی ترکیه در قلب شهر استانبول میدان تکسیم برای ادای احترام به جمهوریت و جنگ برای استقلال بنا شده است. این میدان به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان در اطراف آن و همچنین وجود رستوران ها و مراکز خرید مدرن نیز سبب تور استانبول مرداد 98 افزایش محبوبیت این میدان می شود.

ایستگاه مرکزی و اصلی استانبول در میدان تکسیم قرار گرفته است . مسافرین عزیز تور استانبول می توانند از خط مترو و تراموا استفاده کنند. گفتنی است که مبدا تمامی مسافرین از این میدان می باشد.

 

 

 میدان تکسیم استانبول

 

میدان تکسیم استانبول

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,جاذبه های توریستی استانبول,مکان های گردشگری استانبول,بهترین تفریحات استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پل های معلق استانبول ترکیه

معرفی:استانبول در انحصار تنگه ها و آب هاست.به همین دلیل بخش های مختلف این شهر زیبا را با پل های معلق به هم وصل میکند و در اصل 5 پل دارد که بسفر نخستین پل میباشد که بر روی تنگه بسفر ایجاد شده است.قسمت آسیاییِ استانبول را به قسمت تور استانبول تابستان 98 اروپاییِ این شهر متصل می‌کند. این پل، پلی معلق و فولادی است که 1150 متر طول، 39 متر عرض و 105 متر ارتفاع دارد. فاصلهٔ سطح آب تا زیر پل 64 متر است. ساخت این پل در سال 1970 شروع شد و در تاریخ 30 اکتبر 1973 افتتاح شد. این پل بین اورتاکوی در قسمت اروپایی و بَیلَربَیی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده‌است.پل بسفر از مهم ترین و زیبا ترین پل های جهان میباشد و شب ها با چراغ های روشنش جلوه زیبایی به شهر استانبول میبخشد.

پل های معلق استانبول ترکیه

2.پل سلطان محمد فاتح :پل سلطان محمد فاتح دومین پل استانبول میباشد و این پل که به آن ” پل دوم بسفر” نیز می گویند ، پلی دیگر به روی تنگه بسفر است که در سال 1988 ساخته شد.و از زیباترین ‏‏پل های نمادین استانبول است این پل معلق ‏فولادین منطقه کاواچوک ‏Kavacik‏ در قسمت آسیایی را به هیساروستو ‏Hisarustu‏ در منطقه اروپایی متصل می کند. این پل در ‏زمان ساخته شدن پنجمین پل معلق جهان از لحاظ طول به شمار می‌رفت ولی امروزه در جایگاه بیست و یکم قرار دارد

پل های معلق استانبول ترکیه

3.پل گالاتا:‏‏‏پل گالاتا یک پل دو طبقه است که بر روی خلیج شاخ طلایی (‏Golden Horn‏ ) کشیده شده است که در واقع منطقه تاریخی و ‏قدیمی استانبول را به منطقه گالاتا ، شیشلی و بیوگلو متصل می کند. این پل پنج بار بازسازی شده است ، اولین پل در سال ‏‏1845 ساخته شد و آخرین پل که پل کنونی می باشد در دسامبر 1994 تکمیل شد. پل گالاتا یکی از مشهورترین نمادهای شهر ‏است و بسیاری از افراد محلی برای ماهیگیری در کنار این پل صف می کشند ، بخصوص در طبقه پایین این پل ، رستوران ‏هایی که ساندویچ ماهی سرو می کنند از پرطرفدار ترین رستوران های منطقه هستند.

پل های معلق استانبول ترکیه

4.پل متروی ‏Golden Horn:این پل یکی از پل های جدیدتر شهر و زیباترین ‏‏پل های نمادین استانبول است که در سال 2014 ساخته شده است و منطقه فاتح در قسمت تاریخی شهر را به بیوگلو از ‏طریق خط متروی ‏M2‎‏ متصل می کند. ساخت این پل مشکلات تور استانبول تیر 98 و مخالفت هایی را بهمراه داشته است چرا که پایه های بلند این پل ‏باعث می شد تا نمای منطقه تاریخی شهر خراب شود ، این پایه ها بیشتر از حد مجاز بلند بودند و در نمای شهر اختلال ایجاد می ‏کردند.

پل های معلق استانبول ترکیه

5.پل یاووز سلطان سلیم:این پل جدیدترین پل ساخته شده در استانبول است که سومین پل روی تنگه بسفر می باشد. پل یاووز سلطان سلیم 26 آگوست ‏‏2016 افتتاح شد. این پل منطقه گاریپچه ‏Garipce‏ در پخش اروپایی را به پویرازکوی ‏Poyrazkoy‏ در قسمت آسیایی شهر متصل ‏می کند. با ارتفاع 322 متر – پس از پل جاده ای میلو در فرانسه – دومین پل پر ارتفاع جهان است.‏

پل های معلق استانبول ترکیه

پیشنهاد ما:استانبول قدمت 660 ساله دارد و جاذبه های توریستی بسیار زیادی دارد و هر ساله تعداد گردشگران به این شهر میروند رو به افزایش میباشد و همچنین مسافران تور استانبول در طول اقامت میتوانند به دیدن تمام مکان های دیدنی این شهر بروند و لذت ببرند.


کتابخانه سلسوس ترکیه

یکی از جاذبه های توریستی و تاریخی ترکیه شهر افسوس می باشد. در این شهر باستانی کتابخانه ای با شکوه وجود دارد که نمادی از امپراطوری رومیان می باشد که با دستور پسر سلسوس در سال 125 میلادی ساخته شد و به یاد پدر نامش تور کیش را بر روی کتابخانه گذاشتند. بعد ها بر اثر زلزله ای عظیم این کتابخانه زیخت و فقط خرابه ای از آن به جای ماند که البته امروزه ترمیم و بازسازی شذه است.

مسافرین عزیز تور استانبول که علاقه مند به تاریخ و مکان های باستانی هستند، حتما از کتابخانه سلسوس و ئشهر افسوس دیدن نمایند.

 

 

کتابخانه سلسوس ترکیه

 

کتابخانه سلسوس ترکیه


شهربازی Vialand استانبول

شهر بازی ویالند که به تازگی در منطقه شاخ طلایی استانبول که این شهر را به دو قسمت بخش اروپایی و آسیایی تقسیم نموده، شروع به فعالیت نموده است. این مجموعه که متشکل از شهربازی، هتلی لوکس، مرکز خرید، پارک آبی، پارک موضوعی و ... می باشد که به منظور توسعه فعالیت های توریستی و تفریحی این شهر فعالیت می کند. گفتنی است که قبلا این منطقه معدن بوده و امروز آن را به شهربازی مهیج تبدیل نموده اند.

مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در مجموعه تفریحی Vialand روزی خوب و مهیج را سپری نمایند.

 

 

شهربازی Vialand استانبول

 

شهربازی Vialand استانبول


کلیسا چورا استانبول

یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول، کلیسا چورا می باشد که در زمان عثمانی ها به مسجد و بعد ها به موزه تبدیل شده است. این کلیسا به منظور به نمایش گذاشتن هنر های بیزانسی ساخته شد تا با نقاشی های باشکوهش معماری و زیبایی های دوران خود را به نمایش بگذارد. 
دیدن سرامیک ها و نقاشی های بینظیر این کلیسا حتما به توریستان عزیز تور استانبول پیشنهاد می گردد.

 

 

کلیسا چورا استانبول

 

کلیسا چورا استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,جاذبه های توریستی استانبول,مکان های گردشگری استانبول,پل های معلق استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران الد اتمان استانبول

معرفی:رستوران الد اتمان از رستوران های استانبول میباشد که غذا های خود را با بهترین مواد باکیفیت آماده میشود که مسافران تور استانبول میتوانند در این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.این قیمت تور استانبول ترکیه رستوران فضای زیبایی را ایجاد کرده تا مسافران تور استانبول در مواقع گرسنگی به این رستوران بیایند و لذت ببرند.علاوه بر غذا های خوشمزه این رستوران اینترنت رایگان در اختیار مسافران و گردشگران عزیز تور استانبول قرار داده تا در طول خوردن غذا به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.

منو رستوران:غذاهای ترکی، دریایی، حلال، مدیترانه ای که مسافران تور استانبول میتوانند از روی منو غذای دلخواهشان را سفارش بدهند.

ساعت کاری:در این رستوران از ساعت 12:15 تا 23 به روی مسافران و گردشگران باز است.

آدرس رستوران:ترکیه، استانبول، محله فاتح، خیابان کاگالوگو حمام ۱۷، خیابان پروفسور کاظم گورکن


رستوران الد هاوس استانبول

معرفی رستوران : کافه رستوران old house یا همان خانه قدیمی شهر استانبول یکی از رستوران های خوب این شهر است که در یکی از محله های قدیمی شهر قرار گرفته است. محوطه ساده و صمیمی این رستوران که شامل یک خانه چوبی قدیمی و ایوان آن است نوستالژی های بسیاری را در شما زنده خواهد کرد. طرفداران رستوران بیشتر مجذوب طعم غذاهای سنتی آن می شوند که در منو به وفور یافت می شود.

رستوران الد هاوس استانبول

منو رستوران: انواع غذهای دریایی، ترکی،‌ سالاد، رژیمی غذای مخصوص کودکان و غذاهای مخصوص گیاه خواران در این رستوران سرو می شود اما غذاهای سنتی ترکی در این رستوران جایگاه ویژه ای دارند.

پیشنهاد ما: قیمت مناسب، طعم فوق العاده غذاها تور کیش و همه پسند بودن منوی این رستوران آن را به مکانی عالی برای صرف غذا تبدیل کرده است. هم چنین محیط ساده و صمیمی آن بیشتر مناسب خانواده ها است.

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری این رستوران از ساعت یازده صبح تا یازده و نیم شب برای صبحانه ، ناهار و شام است.

رستوران الد هاوس استانبول

موقعیت مکانی رستوران : این هتل در منطقه فاتیح و در محله کانکورتاران قرار گرفته است. مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه نیز در نزدیکی این رستوران قرار گرفته اند که شما مسافران تور استانبول می توانید پس از بازدید از آن ها برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید.


رستوران میکلا استانبول

از بهترین رستوران های شهر استانبول که بسیار در میان مردم بومی و گردشگران طرفدار دارد، رستوران میکلا می باشد که منوی غذای متفاوتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. سبک غذایی این رستوران شامل غذاهای اصیل ترکی و اسکاندیناوی می باشد.

فضا و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و متفاوت است که مسافرین عزیز تور استانبول که به دنبال رستورانی رویایی هستد، حتما رستوران میکلا پیشنهاد می گردد. گفتنی است صدا و ویویی زیبا و دلنشینی که به دریا دارد و به گوش می رسد بسیار دلپذیر خواهد بود.

 

 

رستوران میکلا استانبول

 

رستوران میکلا استانبول


رستوران گالاتا استانبول

از بهترین رستوران های استانبول، رستوران گالاتا می باشد که انواع غذاهای لذیذ ترکی، ایرانی، دریایی را با بهترین کیفیت پخت می نماید. این رستوران از زمره رستوران های گران قیمت شهر استانبول می باشد که در میان مردم بومی و گردشگران بسیار طرفدار دارد. 

مسافرین تور استانبول که به دنبال رستورانی خوب و با کیفین هستند تور کیش حتما رستوران گالاتا پیشنهاد می گردد. گفتنی است این رستوران امکاناتی نظیر دید به پل بسفر، اینترنت و ... را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

 

 

رستوران گالاتا استانبول

 

رستوران گالاتا استانبول

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,رستوران های ارزان استانبول,رستوران های لوکس ترکیه,رستوران های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران تراس کلود سون استانبول

معرفی:رستوران تراس کلود یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و در منطقه بشکیتاش واقع شده است.این رستوران دارای چشم انداز زیبایی از استانبول و بسفروس میباشد.در بار موجود تور استانبول تابستان 98 در این رستوران نیز که دارای طراحی زیبا و فضایی آرامش بخش است.تمام آشپز ها و سرآشپز های این رستوران حرفه ای هستند و بهترین غذا ها را برای مسافران تور استانبول سرو میکند.این رستوران با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول میباشند.رستوران تراس کلود سون با فضای شیک و دکوراسیونی که دارد یک مکان مناسب برای صرف غذا میباشد.

رستوران تراس کلود سون استانبول

منو رستوران:رستوران تراس کلود دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترکی، اروپایی میباشد.مسافران و گردشگران تور استانبول میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران تراس کلود از ساعت 6:30 تا 23:30 آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشند.

رستوران تراس کلود سون استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، بسیکتاس، خیابان بایلیدم 12، محله ویشنی زاده، استانبول پارکسا هیلتون

پیشنهاد ما:فضای شیک این رستوران یک مکان مناسب برای صرف غذا میباشد.مسافران عزیزی که به شهر استانبول سفر میکنند میتوانند برای صرف غذا و گذراندن لحظات شادی این رستوران را انتخاب کنند.

رستوران تراس کلود سون استانبول

 


رستوران ال پسکادور استانبول

معرفی:رستوران ال پسکادور جزء رستوران های معروف استانبول میباشد.رستوران ال پسکادور در منطقه خوب استانبول یعنی محله سلطان احمد واقع شده است.این رستوران لوکس آماده پذیرایی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام از مسافران تور استانبول میباشد.رستوران دارای آشپز های کاملا حرفه ای میباشد که با مواد غذایی سالم و با کیفیت غذا ها را آماده میکنند.رستوران محله سلطان احمد در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته به صورتیکه مسافران تور استانبول میتوانند بعد از یک روز گشت و گذار به این رستوران رفته و با خوردن غذا های لذیذ خستگی را از تن خود دور کنند.پرسنل های رستوران نیز تور کیش با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکنند.این رستوران علاوه بر سرو غذا های خوشمزه، امکاناتی مانند قابلیت رزرو، راه دسترسی برای افراد کم توان وناتوان جسمی، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، پارکینگ، تلویزیون، قبول مسترکارت و ویزا، پرداخت نقد و دیجیتال و وایفای رایگان را در اختیار مشتریان تور استانبول قرار میدهد.

رستوران ال پسکادور استانبول

منو رستوران:رستوران ال پسکادور دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترکی، گیاهی، باربیکیو، دریایی، مدیترانه ای میباشد.مشتریان تور استانبول میتوانند از روی منو هر آنچه میخواهند و سفارش دهند.

ساعت کاری رستوران:چهارشنبه 12 تا 3 نیمه شب--سه شنبه: 12 تا 1:30 نیمه شب--پنج‌شنبه و دوشنبه: 12 ظهر تا 2 نیمه شب

رستوران ال پسکادور استانبول

پیشنهاد ما:رستوران ال پسکادور با فضای زیبا و دل نشین هر روزه بهترین غذا ها را برای همگان ارائه میدهد.مسافران تور استانبول در طول سفر میتوانند به رستوران رفته و علاوه بر صرف غذا با اینترنت رایگان به کارهای اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.

موقعیت مکانی رستوران:ترکیه، استانبول، محله فاتح، سلطان احمد، گوزل سانتالار سوکاک شماره 5

رستوران ال پسکادور استانبول


رستوران ماربلا استانبول

معرفی:رستوران ماربلا یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد که در منطقه فاتح قرار گرفته است.این رستوران دارای چشم انداز بی نظیری است که میهمانان قادر خواهند بود از میل نمودن غذاهای لذیذ به همراه چشم اندازی زیبا لذت ببرند.رستوران ماربلا دارای کارکنانی حرفه ای میباشد که با روی خوش از گردشگران تور استانبول پذیرایی میکند.رستوران ماربلا با آشپز های کاملا حرفه ای میباشد و که با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.کافه رستوران ماربلا با منظره فوق العاده اش، مکان دنجی برای تجربه غذاهای دریایی با قیمت مناسب و درخور است.این رستوران یک انتخاب مناسب برای مسافران تور استانبول میباشد تا تور کیش در یک فضای زیبا غذای خود را میل کنند.

رستوران ماربلا استانبول

منو رستوران:رستوران ماربلا دارای منو غذایی از بهترین غذاهای دریایی، ترکی، آسیای میانه، باربیکیو، مدیترانه ای، سوپ، گیاهی میباشد.مسافران و گردشگران تور استانبول میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران ماربلا از ساعت 10 صبح تا 12:30 بامداد آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول میباشد.

رستوران ماربلا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، فاتح، محله ایاصوفیه کوچک، خیابان کاییروگلو شماره 32

رستوران ماربلا استانبول

پیشنهاد ما:رستوران ماربلا با فضای زیبا و شیکی که دارد بهترین غذا های را ارائه میدهد تا مسافرانی که به این شهر زیبا سفر میکنند بتوانند از غذا های لذیذ نوش جان کنند.


رستوران ارهان استانبول

معرفی:رستوران ارهان یکی از کافه رستوران های خوب شهر استانبول است که در منطقه فاتیح استانبول قرار گرفته است. رنج قیمتی این رستوران به طور متوسط حدود 45  لیر برای هر نفر است که جزو رستوران های قیمت مناسب شهر استانبول حساب می شود. غذاهای این رستوران سبک ترکی دارند و بر روی اجاق های کوچک و زیبایی سرو  می شوند تا گرم بمانند. در تراس این رستوران فضای بسیار زیبایی برای نشستن وجود دارد و مسافران عزیز تور استانبول میتوانند غذای خود را در آنجا نوش جان کنند.کارکنان این رستوران کاملا حرفه ای و خوش برخورد هستند و به مسافران تور استانبول خدمت رسانی میکنند.

رستوران ارهان استانبول

منو رستوران:رستوران ارهان دارای منو غذایی از بهترین غذا های حلال، ترکی، آسیای میانه، اروپایی، ترکیه ای، سنتی میباشد و مسافران تور استانبول میتوانند سفارش  دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های این رستوران با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

ساعت کاری:این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ نیمه شب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران ارهان استانبول

امکانات رستوران ارهان:غذای بیرون بر، رزرو، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، وایفای رایگان و دسترسی مناسب برای صندلی چرخدار.

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، خیابان کلو فارر ۲۹/E

پیشنهاد ما:اگر به این شهر تاریخی و زیبا سفر کردید حتما برای صرف غذا به این رستوران لوکس سر بزنید و از بهترین غذا های آن نوش جان کنند.

رستوران ارهان استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,بهترین رستوران های استانبول,رستوران های لوکس ترکیه,رستوران های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پارما تکسیم استانبول

معرفی:هتل 5 ستاره پارما یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد که همانطور که از اسمش هم پیداس در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و با موقعیت جغرافیایی  عالی با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور استانبول راحت کرده است.این هتل لوکس در سال 2014 ساخته شده است و دارای اتاق های لوکس با بهترین امکانات داخلی میباشد تا مسافران عزیز تور استانبول در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری دوره دیده و مجرب هر روزه آماده  خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل پارما تکسیم استانبول

امکانات هتل:رستوران،  بار، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، سونا، استخر سرپوشیده، مینی مارکت در محل، سولاریم، زمین بازی  کودکان، تنیس روی  میز، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات  برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی،‌ سرویس اتو زدن، سرویس خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت  شویی،‌ خدمات نگهبان، میز محل  نگهداری چمدان، خدمات  بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، پارکینگ، ترانسفر  فرودگاه، اتاق های نان  اسموکینگ، روزنامه،  سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، سیستم گرمایش، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، سالن / اتاق تی وی  مشترک، پذیرش 24 ساعته، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، امکانات برای معلولین

هتل پارما تکسیم استانبول

امکانات اتاق:دمپایی، مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی  رایگان، سشوار، سیستم تهویه هوا ،تلفن، تلویزیون، ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، کمد لباس، دراوز، آباژور، آینه، رخت آویز، مبلمان، تخت

هتل پارما تکسیم استانبول

رستوران هتل:هتل پارما دارای رستوران شیک و لوکس میباشد و مسافران عزیز تور استانبول میتوانند از غذاهای ترکی، مدیترانه ای، سنتی و بین المللی که با مواد غذایی با  کیفیت آماده شده اند سفار شده اند و نوش جان کنند.

هتل پارما تکسیم استانبول

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تافرودگاه:16 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:110 متر

فاصله هتل تا سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل:1.5 کیلومتر

هتل پارما تکسیم استانبول


هتل سون هیلز استانبول

معرفی:هتل 5 ستاره سون هیلز یکی از هتل های لوکس و معروف استانبول میباشد که در قلب منطقه تاریخی سلطان آحمِت واقع شده است و دارای چشم اندازهای  سراسر نما از گنجینه های معماری و فرهنگی منطقه می باشد.هتل 5 ستاره سون هیلز دارای اتاق های لوکس میباشد بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور استانبول در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های هتل خوش برخورد و مجرب هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور استانبولمیباشند.این  هتل 5 ستاره میتوانند در این هتل اقامت رویایی و فراموش نشدنی را تجربه کنند.

هتل سون هیلز استانبول

امکانات هتل:پذیرش 24 ساعته، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان  اسموکینگ، روزنامه،  سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، سیستم گرمایش، اتاق تور استانبول تابستان 98 های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، سالن / اتاق تی وی مشترک، ترانسفر رایگان، رستوران،  بار، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، سونا، استخر سرپوشیده، مینی مارکت در محل، سولاریم، زمین بازی کودکان، تنیس روی  میز، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات  برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی،‌ سرویس اتو زدن، سرویس خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی،‌ خدمات نگهبان، میز محل  نگهداری چمدان، خدمات  بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، پارکینگ

امکانات اتاق:مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان،  سیستم تهویه هوا ،تلفن، تلویزیون، ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، کمد لباس، دراوز، آباژور، آینه، رخت آویز، مبلمان، تخت، سشوار، دمپایی

هتل سون هیلز استانبول

رستوران هتل:هتل سون هیلز دارای رستورانی با فضای تمیز و شیک میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی، مدیترانه ای و بین المللی را که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور استانبول آماده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک:13 کیلومتر

فاصله هتل تا حمام خرم سلطان:100 متر

فاصله هتل تا ایستگاه تراموا سلطان احمد:400 متر

هتل سون هیلز استانبول


هتل کوا استانبول

معرفی:هتل 5 ستاره کوا یکی از هتل های معروف استانبول میباشد در منطقه بگچیلار ساخته شده است.هتل کوا با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری  فاصله کمی دارد.اتاق های لوکس هتل بهترین امکانات را دارا میباشند و مسافران عزیز تور استانبول در طول اقامت میتوانند استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشند.هتل کوا فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول  قرار میدهد.این مجتمع لوکس انتخاب مناسبی برای مسافرانی که به دنبال یک هتل خوب برای اقامت هستند میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12  میباشد.

هتل کوا استانبول

امکانات هتل:منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه،  سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، سیستم گرمایش، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، سالن / اتاق تی وی مشترک، مینی مارکت در محل، ترانسفر رایگان، رستوران،  بار، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی مرکز تناسب اندام، سونا، استخر سرپوشیده، سولاریم، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات  برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی،‌ سرویس اتو زدن، سرویس خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی،‌ خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات  بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، کمد، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، پارکینگ،‌ وای فای رایگان

هتل کوا استانبول

امکانات اتاق:اتاق های هتل دارای حمام، دوش، تلويزيون، سيستم سرمايشي و گرمايشي، خدمات اتاق VIP، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، اتاق خانواده،  وسایل  بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آینه، میز لوازم آرایش، چای ساز/قهوه ساز میباشد.

هتل کوا استانبول

رستوران هتل:هتل کوا دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد تور استانبول مرداد 98  و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را  برای مسافران تور استانبول سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس:700 متر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:30 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:9 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد ایا صوفیه:14.5 کیلومتر

هتل کوا استانبول


هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

معرفی:هتل سنت رجیس جزء هتل های 5 ستاره و لوکس شهر تاریخی استانبول میباشد و در منطقه شیشلی واقع شده است.شیشیلی منطقه ثروتمندان استانبول  میباشد.موقعیت مکانی خوب این هتل به صورتی است که با جاذبه های گردشگری این شهر فاصله کمی دارد.اتاق های لوکس و مدرن این هتل 5 ستاره بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشد تا مسافران عزیز تور استانبول بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل سنت با کادری مجرب و دوره دیده آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور استانبول  میباشد.هتل سنت خدمت فوق العاده خوبی را در اختیار مسافران عزیز قرار داده است.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی،  سالن آرایش و زیبایی،  امکانات برای معلولین، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، تور استانبول شهریور 98 سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، اتاق های عایق صوتی، فروشگاه کادویی، مینی مارکت در محل، استخر  سرپوشیده، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، تراس، خدمات نگهداری از کودکان / پرستاری  بچه، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی، اطو کردن  شلوار، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری، چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، پارکینگ

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

امکانات اتاق:اتاق های هتل دارای حمام، دوش، تلويزيون، سيستم سرمايشي و گرمايشي، خدمات اتاق VIP، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، اتاق خانواده،  وسایل  بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آینه، میز لوازم آرایش، چای ساز/قهوه ساز میباشد.

رستوران هتل:هتل سنت رجیس دارای رستوران با فضای شیک میباشد و بهترین غذا های مدیترانه ای، ترکی، سنتی و بین المللی را سو میکند.تمام غذا های این رستوران با  بهترین مواد غذایی آماده میشوند و مسافران تور استانبول میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه و همایش‌های استانبول:300 متر

فاصله هتل تا کاخ دولمه‌باغچه:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:16 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو عثمان:900 متر

هتل سنت رجیس استانبول ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های لوکس استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل مرکیور استانبول
معرفی:هتل 4 ستاره مرکیور یکی از هتل های خوب استانبول میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است.فاصله هتل تا مقاصد گردشگری و مراکز خرید بسیار کم است و دسترسی را برای مسافران و گردشگران تور استانبول تور استانبول تیر 98 راحت کردند.هتل 4 ستاره مرکیور دارای اتاق های لوکس مجهز به بهترین امکانات رفاهی میباشند.هتل مرکیور با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول میباشند.با انتخاب این هتل 4 ستاره میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید.این هتل بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهند.


هتل مرکیور استانبول


امکانات هتل:منوهای رژیم غذایی، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، قهوه خوب، صندلی چرخدار، اینترنت، پارکینگ، امکانات سلامتی، خدمات پذیرش، تبدیل ارز، سیستم تهویه هوا ی مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در سراسر هتل، اتاق های ضد آلرژی، سیستم گرمایشی، اجاره ی اتومبیل، نهار بسته بندی شده، اتاق های عایق  صدا، گاوصندوق، آسانسور، تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت، روزنامه و خدمات اتاق، اینترنت بیسیم رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز آبگرم و سلامتی، پارکینگ، کانتر تور، صرافی، پذیرش/ خروج اکسپرس، کانتر پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو و اتو پرس، جلا ی کفش، خشکشویی، لباسشویی، حمل و نقل فرودگاهی، فضای اختصاص داده شده به سیگار کشیدن


هتل مرکیور استانبول


امکانات اتاق:تخت، دمپایی، مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز تور استانبول تابستان 98 ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی  رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سشوار،  سیستم تهویه هوا ،تلفن، تلویزیون، ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، کمد لباس، دراوز، آباژور، آینه، رخت آویز، مبلمان


هتل مرکیور استانبول


رستوران هتل:هتل مرکیور دارای رستورانی با فضای دل نشین و دنج میباشد.تمام غذا های رستوران هتل با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.مسافران تور استانبول میتوانند سفارش دهند و نوش جان کنند.


هتل مرکیور استانبول

موقعیت جغرافیایی:
فاصله هتل تا بورسا فری:0.3 کیلومتر
فاصله هتل تا جزایر فراری جزایر پرنسس:0.4 کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت:0.4 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم:0.6 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه استانبول آتاتورک:15.6 کیلومتر
فاصله هتل تا برج های خردسال:2 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:3.3 کیلومتر
فاصله هتل تا مخزن ریحانا:3.4 کیلومتر
فاصله هتل تا پل بسفر:3.4 کیلومتر


هتل تایتانیک سیتی استانبول


معرفی:هتل تایتانیک سیتی یکی از هتل های 5 ستاره معروف استانبول میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی را برای مسافران تور استانبول راحت کرده است.این هتل 5 ستاره با مقاصد گردشگری و مراکز خرید معروف این شهر تاریخی و زیبا فاصله کمی دارد.هتل تایتانیک با کادری مجرب و آموزش دیده شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران میباشند.هتل تایتانیک دارای اتاق های لوکس مجهزت تور کیش به امکانات رفاهی میباشد همچنین تمام اتاق های هتل تایتانیک سیتی دارای دکوراسیون مدرن، کفپوش های چوبی و سرویس های بهداشتی مجلل هستند.مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر میکنند میتوانند این هتل را انتخاب و یک اقامت خوب و رویایی را داشته باشند.


هتل تایتانیک سیتی استانبول

امکانات هتل:روم سرویس، اجاره ماشین، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، خشکشویی، خدمات اتوکشی ،  سالن کنفرانس، اتاق VIP، اتاق ماه عسل، گاو صندوق، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، اتاق های خانوادگی،‌ آسانسور ، سیستم تهویه هوا مرکزی،‌ پارکینگ اختصاصی، اینترنت، رستوران با منو،‌ بار، سرو صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، اسنک بار، سونا، سالن بدنسازی،  اسپا،  ماساژ، جکوزی ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده


هتل تایتانیک سیتی استانبول

امکانات اتاق:تخت، دمپایی، مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی  رایگان، سشوار،  سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا ،تلفن، تلویزیون، ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، کمد لباس، دراوز، آباژور، آینه، رخت آویز، مبلمان


هتل تایتانیک سیتی استانبول


رستوران هتل:هتل تایتانیک دارای رستورانی با فضای شیک و مناسب میباشد.تمام غذا های این رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.صبحانه ی با کیفیت هتل، بازه ی گسترده ای از انواع گزینه های خوراکی نظیر سالاد، تخم مرغ، چند نوع پنیر، ژامبون گوشت خوک و میوه های تازه را در بر می گیرد. هتل تایتانیک دارای یک بار بسیار دلنشین در طبقه ی همکف و یک کافه با انواع نوشیدنی های گرم است.


هتل تایتانیک سیتی استانبول

موقعیت جغرافیایی:
فاصله هتل تا ایستگاه متال تکسیم:0.2 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم:0.4 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک:0.6 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه استانبول:31.6 کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت:1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا:1.9 کیلومتر
فاصله هتل تا برج های خردسال:2.8 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:3.2 کیلومتر
فاصله هتل تا مخزن ریحانا:3.6 کیلومتر
فاصله هتل تا پل بسفر:4.2 کیلومتر


هتل تکسیم استار استانبول


معرفی:هتل تکسیم یکی از هتل های خوب استانبول میباشد.موقعیت مناسب این هتل 3 ستاره باعث شده تا مسافرین تور استانبول به راحتی بتوانند به جاذبه‌های دیدنی استانبول دسترسی داشته باشند.اتاق های لوکس این هتل مجهز به بهترین امکانات میباشد تا مسافران تور استانبول در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل تکسیم با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از گردشگران و مسافران تور استانبول میباشد.این هتل 3 ستاره بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهند.هتل تکسیم ساعت 14 اتاق ها را تحویل و ساعت 12 تخلیه میکند.با انتخاب این هتل 3 ستاره میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید و اقامت فراموش نشدنی را تجربه کنید.


هتل تکسیم استار استانبول


امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، آسانسور، اتاق عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانوادگی ،سالن آرایش و زیبایی، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، فروشگاه کادویی، مینی مارکت در محل،منوی رژیم، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، بار، رستوران، حمام، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، سونا، اجاره ی دوچرخه، فاکس / فتوکپی، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، واکس زدن کفش، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه، تحویل گرفتن / دادن خصوصی اتاق، کارکنانی مسلط به زبان های ترکی، زبان فرانسوی، انگلیسی
امکانات اتاق:تخت، دمپایی، مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی  رایگان، سشوار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا ،تلفن، تلویزیون، ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، کمد لباس، دراوز، آباژور، آینه، رخت آویز، مبلمان


هتل تکسیم استار استانبول

رستوران هتل:هتل تکسیم استار دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذای محلی و بین‌المللی را برای مسافران تور استانبول سرو میکند.


هتل تکسیم استار استانبول

موقعیت جغرافیایی:
فاصله هتل تا میدان تکسیم:3 دقیقه
فاصله هتل تا خیابان استقلال:2 دقیقه
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه:9 دقیقه
فاصله هتل تا ایاصوفیه:4 کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا:3 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه:20 کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه متروی تکسیم:300 متر


هتل تکسیم استار استانبول


هتل پالازو دونیزتی استانبول
معرفی:هتل پالازو دونیزتی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول میباشد.هتل پلازو با سنگ مرمرکارار ایتالیایی و رنگ آمیزی شیشه ای و نقوش کلاسیک تزیین شده  است.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل باعث شده است تا با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی داشته باشد و دسترسی را برای مسافران تور استانبول راحت  کرده استودکوراسیون و معماری این هتل کلاسیک و قدیمی میباشد.اتاق های هتل بهترین امکانات را دارا هستند و مسافران عزیز تور استانبول میتوانند در طول اقامت براحتی  استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشند.اتاق های هتل با رنگ های گرم تزئین  شده اند.هتل پلازا دونیزتی استانبول دارای سه رستوران می باشد. یکی از رستورانهایش که رو به گلدن هورن که مسیر آبی در میان شهر می باشد قرار دارد و سقف و دیواری  شیشه ای برای دید بیشتر به این منطقه دارد. این راه آبی زمانی جنبه تجاری داشته و حال با ساختمانهای شهری محاصره شده است.


هتل پالازو دونیزتی استانبول


امکانات هتل:تراس آفتاب، تراس، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز آبگرم، رستوران، کافه، پارکینگ خصوصی، سرویس راهنما، کانتر تور، صرافی، پذیرش/ خروج اکسپرس، کانتر پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو و اتو پرس، جلا ی کفش، خشکشویی، لباسشویی، حمل و نقل فرودگاهی، فضای اختصاص داده شده به سیگار کشیدن،  سیستم تهویه هوا ی مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در سراسر هتل، اتاق های ضد آلرژی، سیستم گرمایشی، اجاره ی اتومبیل، نهار بسته بندی شده، اتاق های عایق  صدا، گاوصندوق، آسانسور، تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت، روزنامه و خدمات اتاق، اینترنت بیسیم رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز آبگرم و سلامتی، پارکینگ،  اتاق های خانوادگی، استخر سرپوشیده


هتل پالازو دونیزتی استانبول


امکانات اتاق:تخت، دمپایی، مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز ،سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی  رایگان، سشوار،  سیستم تهویه هوا ،تلفن، تلویزیون، ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، کمد لباس، دراوز، آباژور، آینه، رخت آویز، مبلمان، سرویس دهی شبانه روزی


هتل پالازو دونیزتی استانبول


رستوران هتل:مسافران تور استانبول میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی . بین المللی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.
موقعیت جغرافیایی:
فاصله هتل تا میدان تکسیم:15 دقیقه
فاصله هتل تا ایستگاه مترو:200 متر
فاصله هتل تا ایاصوفیه و مسجد آبی:10 دقیقه


هتل پالازو دونیزتی استانبول

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید Trump Towers استانبول

از مراکز خرید خوب و تقریبا قدیمی شهر استانبول می توان به مرکز خرید ترامپ تاورز اشاره نمود که همانطور که از نامش مشخص است متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت امریکا می باشد. جالب است بدانید که اولین مرکز خریدی که تور استانبول تیر 98 توسط این فرد در اروپا احداث شده است مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول می باشد. این مرکز خرید که متشکل از برج های دو قلو بهم وصل شده است، یکی از آنها تجاری و دیگری اداری و هتل و واحد های مسکونی می باشد. 

از امکانات مرکز خرید ترامپ تاورز می توان به محیطی مناسب برای کودکان با هدف رشد خلاقیت آنها، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور استانبول می توانند خریدی خوب در کنار فرزندان خود در این مجموعه داشته باشند.

 

 

مرکز خرید Trump Towers استانبول

 

مرکز خرید Trump Towers استانبول


بازار مصری ها استانبول

دومین بازار معروف استانبول بعد از بازار بزرگ، بازار مصری هاست که تور استانبول تابستان 98 وسعتی بزرگ دارد و دارای 85 غرفه با انواع اجناس و ادویه ها می باشد. قدمت این بازار به دوره عثمانی ها می رشد و چون مری ها در ان زمان در این مکان ادویه های خود را می فروختند نام این بازار را بازار مصری ها گذاشتند. در بازار مصری ها علاوه بر ادویه جات، چای، شیرینی و آجیل نیز به فروش می رسد.

مسافرین عزیز تور استانبول می توانند با مراجعه به این بازار ادویه و سوغاتی های خود را خریداری نمایند.

 

بازار مصری ها استانبول

 

بازار مصری ها استانبول


مرکز خرید گالریا استانبول

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول که در 80 میلادی که ترکیه  تور کیش دستخوش تغییرات بسیار بود، نخست وزیر وقت دستور ساخت اولین مرکز خرید را صادر کرد که الگویش مرکز خرید گالریا در امریکا بود. بوتیک های این مرکز خرید دارای اجناسی مانند کیف و کفش، انواع پوشاک با بهترین برند های روز ترکیه و دنیا، وسایل الکتریکی و ... می باشند.

از امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران، پارکینگ و ... اشاره نمود. مسافرین و گردشگران تور استانبول می توانند به این مرکز خرید بیایند و خریدی لذت بخش داشته باشند.

 

مرکز خرید گالریا استانبول

 

مرکز خرید گالریا استانبول


مرکز خرید متروسیتی استانبول

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید متروسیتی می باشد که با معماری خاص و شیشه ای خود بسیار مدرن و شیک است. به گونه ای که بسیار مورد توجه مردم بومی و گردشگران قرار دارد. در این مرکز خرید بیش از 140 فروشگاه به بهترین برند های روز دنیا وجود دارد که مسافرین عزیز تور استانبول می توانند با بهترین قیمت تمامی اجناس خود را خریداری نمایند.

 

 مرکز خرید متروسیتی استانبول

 

مرکز خرید متروسیتی استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از مرکز خرید های خوب استانبول میباشد و در نزدیکی فرودگاه ساخته شده است.از فلوریا ، میتوانید شاهد یکی از زیباترین مناظر قسمت اروپایی شهر باشید.آکوا فلوریا در کل 45000 متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش 900 نفر، 11 سالن سینما با گنجایش 1280 نفر، فضایی برای پیاده روی با مساحت 52000 متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت 13000 متر مربع وجود دارد.از دیگر مواردی که مرکز خرید آکوا فلوریا را خاص می کند، وجود آکواریوم استانبول، بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا در این مجموعه است.از دیگر امکانات این مرکز خرید میتوان به آکواریوم فلوریا، سالن آمفی‌تئاتر روباز، 11 سالن سینما، داروخانه، نمایندگی از برندهای معروف دنیا، فروشگاه‌های پوشاک، فود کورت، محلی برای پیاده‌روی، لوازم‌خانگی فروشی، کتاب‌فروشی میباشد.فست فود و فود کورت این تور استانبول شهریور 98 مرکز خرید در تراس واقع شده است و بهترین غذا ها را برای مسافران تور استانبول سرو میکند و گردشگران عزیز میتوانند در هنگام گرسنگی و خستگی به فود کورت رفته و خستگی را از بدن خود دور کنند.یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب مرکز خرید آکوا فلوریا قرار داشتن در سواحل شنی و داشتن منظره‌ای زیبا از دریای مرمره و غروب خورشید است.این مرکز خرید دارای وای فای رایگان نیز می‌باشد. گرشگران عزیز تور استانبول میتوانند معروف ترین برند های روز دنیا را در این مرکز خرید پیدا کرده و تمام خرید های خود را انجام دهند و از برندهای معروفی که در مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول شعبه دارند میتوان به منگو، گپ، فابریکا، مارکو سنتر، تفال، دی اند آر، تووئیست، هری، تویز شاپ، مادو، گونایدیم، بی اند جی استور، پاشاباغچه انگیس هوم، کلومبیا، مارک اند اسپنسر، نتورک و ... اشاره کرد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی، فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول


مرکز خرید Buyaka استانبول

از مراکز خرید خوب شهر استانبول می توان از مرکز خرید بویکا یاد کرد که سبکی جدید و معماری متفاوتی دارد. در این مرکز خرید انواع برند های روز دنیا و ترکیه فعالیت می کنند و بهترین اجناس را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهند. در تور استانبول مرداد 98 مرکز خرید بویکا انواع کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... با قیمتی مناسب و کیفیتی اورجینال به فروش می رسند. 

از امکانات این مجموعه می توان به سالن های مجهز سنما، شهر کودکان، رستوران ها و کافی شاپ و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در مرکز خرید Buyaka خریدی خوب و به یادماندنی داشته باشند.

 

 

مرکز خرید Buyaka استانبول

 

مرکز خرید Buyaka استانبول


مرکز خرید ترکوز استانبول

از مراکز خرید ارزان استانبول می توان به مرکز خرید ترکوز اشاره نمود که در خیابان تکسیم واقع شده و اجناسی با برند های متفاوت با قیمتی ارزان به فروش می رساند. در این پاساژ می توان اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و ... خریداری کرد. مسافرین عزیز تور استانبول که به دنبال مرکز خریدی ارزان و معتبر هستند می توانند بعد از گشتند خیابان استقلال یری به این پاساز نیز بزنند و مایحتاج خود را خریداری نمایند.

 

 

مرکز خرید ترکوز استانبول


مرکز خريد ايستينيه پارک استانبول

از مراکز خرید خوب و پرطرفدار شهر استانبول می توان به مرکز خرید ايستينيه پارک اشاره کرد که دارای معماری لوکس و متفاتی است که باعث جذب گردشگران بسیاری به خود شده است. در این مرکز خرید انواع مارک های روز دنیا و ترکیه با کیفیتی تور کیش اورجینال به فروش می رسانند. اجناس مرکز خرید ايستينيه پارک گران قیمت می باشد اما ارزش خرید و تماشا دارد. در این مرکز خرید امکاناتی نظیر محوطه ای سبز و زیبا، سالن سینما و تئاتر، رستوران و کافی شاپ های خاص و مدرن و ... وجود دارد.

مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در مرکز خرید ايستينيه پارک خریدی رویایی و دلچسبی را تجربه نمایند و از امکانات منحصر به فردش استفاده نمایند.

 

 

مرکز خريد ايستينيه پارک استانبول

 

مرکز خريد ايستينيه پارک استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,مراکز خرید معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آل سیزن ترکیه

در مرکز شهر و در منظقه تاریخی شهر استانبول هتلی 4 ستاره به نام آل سیزن وجود دارد که به تمامی مراکز اصلی مانند بازار بزرگ استانبول و استگاه خطوط تراموا نزدیک است و دسترسی مسافرین عزیز به آنها بسیار آسان می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران و کافه های ترکی و بین المللی، تور ترکیه مرداد 98 مجموعه ورزشی آبی، اینترنت رایگان در لابی و ... می باشد. از دیگر امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، سیستم تهویه هوا، بالکن خصوصی و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این هتل اقامتی راحت و خوب داشته باشند.

 

هتل آل سیزن ترکیه

 

هتل آل سیزن ترکیه


هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل 5 ستاره کریستال تات بیچ گلف آنتالیا یکی از هتل های لوکس و مجهز آنتالیا ترکیه می باشد که بسیار مورد توجه مسافرین قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به نزدیک بودن به ساحل زیبای مدیترانه، وجود زمین های تنیس، گلف، مجموعه ورزشی و تفریحی آبی، انواع رستوران ها، کلوب و کافه، مرکز آبگرم و .... اشاره نمود. این هتل دارای 503 اتاق مجهز با معماری و دکوراسیون مدرن و امکاناتی نظیر رزرواسیون قوی، تلویزیون، ماهواره، حمام، تور ترکیه شهریور 98 لوازم بهداشتی، سیستم تهویه هوا سرمایشی و گرمایشی، مینی بار و ... را داراست.

مسافرین تور ترکیه که به دنبال اقامتی لوکس و راحت هستند این هتل بهترین گزینه برای انتخاب است.

 

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه


 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

یکی از هتل های خوب سه ستاره استانبول، هتل توپکاپی است که در نزدیکی استگاه های تراموا و مترو است. این هتل دارای 43 اتاق مجهز و خوب است که مناسب برای مسافرین عزیز که تمایل به خرید دارند است. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته گردشگران، رستوران با سرو تور ترکیه تابستان 98 غذاهای اصیل ترکی و بین المللی، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. امکانات اتاق ها نیز سشووار، اینترنت رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و همچنین گرمایشی، سرویس بهداشتی و خدماتی، مینی بار و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقامتی راحت در این هتل داشته باشند.

 

 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول


 

هتل رامادا پلازا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا پلازا که با دو پنت هوس و بیش از 60 اتاق مجهز و شیک با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. از ویژگی این هتل می توان به نزدیک بودن به میدان تکسیم و فرودگاه بین المللی آتاتورک اشاره نمود.

هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران و کافی شاپ، مجموعه ورزشی آبی، سیستم اطفا حریق، مرکز خرید، پارکینگ و ... . همچنین امکانات اتاق ها نیز  میز کار، حمام با سرویس مجهز، اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه و ... می باشد. مسافرینتور ترکیه که به دنبال هتلی مناسب و مجهز هستند، هتل رامادا بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل رامادا پلازا ترکیه

 

هتل رامادا پلازا ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های خوب آنتالیا ترکیه,هتل های ارزان استانبول,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

این هتل 5 ستاره ترکیه در منطقه ی بلک و در کنار ساحل واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن زیبایی، سونا، جکوزی، استخر روباز، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری کودکان، سیستم تهویه، صندوق امانات، پارکینگ، لاندری، فروشگاه ،کافی شاپ، میز پینگ پنگ،زمین گلف و بوفه صبحانه نیز هست. همچنین اتاق ها نیز دارای سرویس روم، وای فای، صندوق امانات، بالاکن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، تلویزیون، تور کیش حمام، لوازم بهداشتی و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در هتل بلک پیچ ریزورت اقامتی به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا


هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

از هتل های خوب و 5 ستاره آنتالیا ترکیه می توان از هتل فیم رزیدنس یاد کرد که دارای  تور ترکیه تابستان 98 گواهینامه بهترین هتلداری می باشد. در این هتل بیش از 240 اتاق مجهز و لوکس موجود می باشد که آماده پذیرایی از مسافرین خوذ می باشد. از امکانات هتل رزیدنس می توان به خدمات ALL، رستوران و کافی شاپ، مرکز نگهداری از کودک، مرکز سلامت و بهداشت، مجموعه ورزشی و تفریحی آبی، جکوزی، بیلیارد، پارکینگ، لابی، مراکز خرید و انواع بوتیک و ... اشاره نمود. 

همچنین اتاق ها نیز دارای سرویس روم، صبحانه، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی، سشوار و ... می باشند. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقانتی خوب و راحتی در این هتل داشته باشند.

 

 

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

از هتل های خوب 5 ستاره و تاپ کوش آداسی می توان به هتل آداکوله اشاره کرد که دارای امکاناتی لوکس و مجهز است. از امکانات این هتل می توان به لابی، مجموعه آبی و ورزشی، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ، مینی بار، پارکینگ، خشکشویی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، تنیس، تیم انیمیشن، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، ویویی زیبا از اتاق ها و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقامتی خوب و راحت تور ترکیه تیر 98 در هتل آداکوله داشته باشند.

 

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی


هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی که در ساحل پین و دریای اژه واقع شده است، هتل پین بای ریزورت است که دارای ساحل و دریای اختصاصی و همچنین مجموعه ورزشی و آبی مجهز می باشد. از ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، خدمات 24 ساعته برای اتاق ها، پارکینگ رایگان، انواع استخر های سرپوشیده باز،انواع رستوران ها با سفارش ازاد و غذاهای بین المللی و ترکی و همچنین کاف های لوکس اشاره نمود.اتاق های این هتل بسیار مجهز و امکاناتی لوکس دارد و همچنین دارای تراس های زیبا و رو به دریا دارد که بسیار آرامشش بخش است. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این هتل اقامتی راحت و خوبی داشته باشند.  هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,رزرو بهترین هتل های ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید آکمرکز استانبول

معرفی:یکی از شیک ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید آکمرکز میباشد که هر روزه تعداد بازدیدکنندگان آن رو به افزایش میباشد.این مرکز خرید در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است.مرکز خرید آکمرکز در سال 1993 افتتاح شده است و در سال 1995 به‌عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و در سال 1996 به‌عنوان بهترین مرکز خرید ‏دنیا انتخاب شده است و جوایز متعددی نیز در زمینه طراحی و توسعه گرفته است.این مرکز تور ترکیه تابستان 98 خرید دارای 2 برج 14 و 17 طبقه ای و همچنین یک برج 24 طبقه‌ی مسکونی نیز دارد.مرکز خرید آکمرکز دارای 250 غرفه فعال میباشد.مسافران و گردشگران تور ترکیه میتوانند در این مرکز خرید از انواع زیور آلات،  لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت،لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم ورزشی و شنا، عطر و ادکلن، کفش و اسباب‌بازی فروشی علاوه بر مغازه‌های محلی، انواع برند های جهانی و بین المللی نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورد. مرکز خرید آکمرکز استانبول یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول حتی اگر قصد خرید ندارید، از این مرکز خرید دیدن کنید.وجود رستوران در این مرکز خرید نیز این امکان را به مسافران تور ترکیه میدهد تا در طول خرید کردن اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند براحتی با صرف بهترین غذا های ترکی و بین المللی خستگی را از تن خود دور کنید.

مرکز خرید آکمرکز استانبول

دیگر ویژگی های این مرکز خرید:صرافی، خیاطی، بانک، رستوران، آرایشگاه، سینما، لوازم دیجیتال و الکترونیک، سوپرمارکت و مغازه حیوانات خانگی

مرکز خرید آکمرکز استانبول

ساعت کاری:مرکز خرید آکمرکز هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز میباشد.

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه اروپایی بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه، مرکز خرید آکمرکز


مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

معرفی:مرکز خرید تراسیتی یکی از معروف ترین و مجلل ترین مراکز خرید منطقه گردشگری لارا در آنتالیاست.این مرکز خرید لوکس دارای انواع برند های معروف و مشهور میباشد که مسافران تور ترکیه بتوانند براحتی و با خیال راحت خرید های خود را انجام دهند.این مرکز خرید به دلیل قرار گیری اش در مکانی خوب مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه قرار گرفته است.مرکز خرید تراسیتی تراسیتی مجتمعی 4 طبقه است که در خود 150 فروشگاه و غرفه با برندهای مختلف محلی و خارجی را در خود جای داده و در کل مساحتی در حدود 48000 متر مربع را پوشش می دهد.از برند های این مرکز خرید به فروش گذاشته است میتوان به باربری، هوگو باس، گیزیا، گانت، لاکوست، ماسیمو دوتی، مارکس اند اسپنسر، ماکس مارا، نایک، پیر کاردین، تامی هیلفیگر، یو اس پولو و ویل بروکن اشاره کرد.وجود رستوران های متعدد تور کیش در این مرکز خرید این امکان را به مسافران و مشتریان تور ترکیه میدهد تا برای رفع خستگی و گرسنگی به رستوران رفته و از لذیذ ترین غذا های ترکی و بین المللی نوش جان کنند.در این مرکز خرید سینما 4 بعدی و پارکینگ نیز وجود دارد.مسافران عزیز میتوانند خودرو های شخصی خود را در پارکینگ پارک کرده و با خیال راحت به خرید بپردازند.کیفیت و قیمت اجناس این مرکز خرید بسیار خوب میباشد.این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 آماده پذیرایی از همگان میباشد.طبقه همکف این مرکز خرید به فروش لوازم خانگی و محصولات مرتبط با آنها اختصاص داده شده است. در دو طبقه بعدی این پاساژ فروشگاه های مختلف لباس وجود دارند. همچنین در طبقه چهارم فودکورت، سینما و فروشگاه مخصوص بچه ها تعبیه شده است. 

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، مرات پاشا 07160، منطقه فنر

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا


مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از مراکز خرید خوب استانبول میباشد.این مرکز خرید زیبا و شیک در زمینی به مساحت 45000 متر مربع ساخته شده است.مرکز خرید آکوا دارای بزرگترین آکواریوم میباشد.فود کورت فلوریا در بالاترین طبقه قرار دارد و این امکان را به گردشگران تور ترکیه میدهد تا در طول خرید اگر احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی در فودکورت بهترین غذا ها را نوش جان کنند و خستگی را از تن دور کنند.تمام اجناس این مرکز خرید کیفیت فوق العاده خوبی دارد و همچنین قیمت آنها بسیار مناسب میباشد.مرکز خرید آکوا در سال 2012 ساخته شد و از آن سال به بعد در بین مسافران تور ترکیه محبوبیت خاصی پیدا کرده است.گردشگران عزیز میتوانند در این مرکز خرید انواع برند های مختلف را بیابند.از دیگر ویژگی های این مرکز خرید میتوان به آکواریوم فلوریا، سالن آمفی‌تئاتر روباز، 11 سالن سینما، داروخانه، نمایندگی از برندهای معروف دنیا، فروشگاه‌های پوشاک، فود کورت، محلی برای پیاده‌روی، لوازم‌خانگی فروشی، کتاب‌فروشی اشاره کرد.سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه بزرگ مساحت چشم‌گیری را به خود اختصاص داده که گنجایش ظرفیت 900 نفر را در سالن روباز خود دارد.این مرکز خرید دارای وای فای رایگان نیز می‌باشد تا گردشگران عزیز بتوانند براحتی به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.برای بازدید از مرکز خرید آکوا فلوریا می‌توانید قبل از غروب خورشید به آنجا رفته تا بتوانید غروب خورشید دریای مرمره را تماشا کنید.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

ساعت کاری:مرکز خرید آکوا فلوریا از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی باکیرکوی، فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول


مرکز خرید میگروس آنتالیا

معرفی:مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا میباشد.این مرکز خرید در سال 2001 در بلوار آتاتورک ساخته شده است.میگروس یکی از ارزانترین مراکز خرید آنتالیا در واقع یک مرکز خرید زنجیره ای از سوئیس در آنتالیاست.یک مرکز خرید فوق العاده بزرگ با 96 فروشگاه، 8 سالن تئاتر و سالن های غذاخوری 700 نفری که از پر طرفدارترین مراکز خرید ترکیه به شمار می رود. مرکز خرید میگروس آنتالیا ترکیه برندهای معروف بین المللی مثل زارا، لاکوست، بوینر، نایک، آدیداس، ریبوک، تویسروس، پرفیوم، فورشگاه های لوازم برقی و کامپیوتر را به فروش می رساند.این مرکز خرید سومین شعبه میگروس میباشد که در آنتالیا واقع شده است.مرکز خرید تور کیش میگروس با ارائه بهترین خدمات و اجناس را در اختیار مسافران و گردشگران تور ترکیه قرار میدهد.قیمت و هزنه اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب میباشد تا گردشگران تور ترکیه بتوانند براحتی تمام خرید های خود را انجام دهند.اگر به آنتالیا رفتید و خواستید یک روز را به خرید اختصاص دهید مرکز خرید آنتالیا میگروس می تواند گزینه خوبی باشد تا در کنار خانواده هم خرید کنید و هم یک روز شاد را سپری کنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

از دیگر امکانات این مرکز خرید:

2 آسانسور با نمای پانوراما

سینما با 8 صفحه نمایش

زمین بازی مخصوص کودکان

پارکینگی وسیع با گنجایش 1300 اتومبیل 

هایپرمارکت با طیف وسیعی از محصولات

رستوران های مختلف با چشم انداز دریای مدیترانه

کافه های با کیفیت

مرکز خرید میگروس آنتالیا

ساعت کاری:مرکز خرید میگروس از ساعت 10 صبح تا 10 شب و تابستان ها تا 11 شب میباشد.

موقعیت مکانی:ترکیه، آنتالیا، مرات پاشا، بلوار آتاتورک

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه,مراکز خرید لوکس آنتالیا ترکیه,مراکز خرید خوب ترکیه,معرفی مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید آکمرکز استانبول

معرفی:یکی از شیک ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید آکمرکز میباشد که هر روزه تعداد بازدیدکنندگان آن رو به افزایش میباشد.این مرکز خرید در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است.مرکز خرید آکمرکز در سال 1993 افتتاح شده است و در سال 1995 به‌عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و در سال 1996 به‌عنوان بهترین مرکز خرید ‏دنیا انتخاب شده است و جوایز متعددی نیز در زمینه طراحی و توسعه گرفته است.این مرکز خرید دارای 2 برج 14 و 17 طبقه ای و همچنین یک برج 24 طبقه‌ی مسکونی نیز دارد.مرکز خرید آکمرکز دارای 250 غرفه فعال میباشد.مسافران و گردشگران تور ترکیه میتوانند در این مرکز خرید از تور ترکیه تابستان 98 انواع زیور آلات،  لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت،لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم ورزشی و شنا، عطر و ادکلن، کفش و اسباب‌بازی فروشی علاوه بر مغازه‌های محلی، انواع برند های جهانی و بین المللی نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورد. مرکز خرید آکمرکز استانبول یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول حتی اگر قصد خرید ندارید، از این مرکز خرید دیدن کنید.وجود رستوران در این مرکز خرید نیز این امکان را به مسافران تور ترکیه میدهد تا در طول خرید کردن اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند براحتی با صرف بهترین غذا های ترکی و بین المللی خستگی را از تن خود دور کنید.

مرکز خرید آکمرکز استانبول

دیگر ویژگی های این مرکز خرید:صرافی، خیاطی، بانک، رستوران، آرایشگاه، سینما، لوازم دیجیتال و الکترونیک، سوپرمارکت و مغازه حیوانات خانگی

مرکز خرید آکمرکز استانبول

ساعت کاری:مرکز خرید آکمرکز هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز میباشد.

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه اروپایی بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه، مرکز خرید آکمرکز


مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

معرفی:مرکز خرید تراسیتی یکی از معروف ترین و مجلل ترین مراکز خرید منطقه گردشگری لارا در آنتالیاست.این مرکز خرید لوکس دارای انواع برند های معروف و مشهور میباشد که مسافران تور ترکیه بتوانند براحتی و با خیال راحت خرید های خود را انجام دهند.این مرکز خرید به دلیل قرار گیری اش در مکانی خوب مورد توجه مسافران و گدشگران تور ترکیه قرار گرفته است.مرکز خرید تراسیتی تراسیتی مجتمعی 4 طبقه است که در خود 150 فروشگاه و غرفه با برندهای مختلف محلی و خارجی را در خود جای داده و در کل مساحتی در حدود 48000 متر مربع را پوشش می دهد.از برند های این مرکز خرید به فروش گذاشته است میتوان به باربری، هوگو باس، گیزیا، گانت، لاکوست، ماسیمو دوتی، مارکس اند اسپنسر، ماکس مارا، نایک، پیر کاردین، تامی هیلفیگر، یو اس پولو و ویل بروکن اشاره کرد.وجود رستوران های متعدد در این مرکز خرید این امکان را به مسافران و مشتریان تور ترکیه میدهد تا برای رفع خستگی و گرسنگی به رستوران رفته و از لذیذ ترین غذا های ترکی و بین المللی نوش جان کنند.در این مرکز خرید سینما 4 بعدی و پارکینگ نیز وجود دارد.مسافران عزیز میتوانند خودرو های شخصی خود را در پارکینگ پارک کرده و با خیال راحت به خرید بپردازند.کیفیت و قیمت اجناس این مرکز خرید بسیار خوب میباشد.این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 آماده پذیرایی از همگان میباشد.طبقه همکف این مرکز خرید به فروش لوازم خانگی و محصولات مرتبط با آنها اختصاص داده شده است. در دو طبقه بعدی این پاساژ فروشگاه های مختلف لباس وجود دارند. همچنین در طبقه چهارم فودکورت، سینما و فروشگاه مخصوص بچه ها تعبیه شده است. 

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، مرات پاشا 07160، منطقه فنر

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا


مرکز خرید میگروس آنتالیا

معرفی:مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا میباشد.این مرکز خرید در سال 2001 در بلوار آتاتورک ساخته شده است.میگروس یکی از ارزانترین مراکز خرید آنتالیا در واقع یک مرکز خرید زنجیره ای از سوئیس در آنتالیاست.یک مرکز خرید فوق العاده بزرگ با 96 فروشگاه، 8 سالن تئاتر و سالن های غذاخوری 700 نفری که از پر طرفدارترین مراکز خرید ترکیه به شمار می رود. مرکز خرید میگروس آنتالیا ترکیه برندهای معروف بین المللی مثل زارا، لاکوست، بوینر، تور ترکیه تیر 98 نایک، آدیداس، ریبوک، تویسروس، پرفیوم، فورشگاه های لوازم برقی و کامپیوتر را به فروش می رساند.این مرکز خرید سومین شعبه میگروس میباشد که در آنتالیا واقع شده است.مرکز خرید میگروس با ارائه بهترین خدمات و اجناس را در اختیار مسافران و گردشگران تور ترکیه قرار میدهد.قیمت و هزنه اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب میباشد تا گردشگران تور ترکیه بتوانند براحتی تمام خرید های خود را انجام دهند.اگر به آنتالیا رفتید و خواستید یک روز را به خرید اختصاص دهید مرکز خرید آنتالیا میگروس می تواند گزینه خوبی باشد تا در کنار خانواده هم خرید کنید و هم یک روز شاد را سپری کنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

از دیگر امکانات این مرکز خرید:

2 آسانسور با نمای پانوراما

سینما با 8 صفحه نمایش

زمین بازی مخصوص کودکان

پارکینگی وسیع با گنجایش 1300 اتومبیل 

هایپرمارکت با طیف وسیعی از محصولات

رستوران های مختلف با چشم انداز دریای مدیترانه

کافه های با کیفیت

مرکز خرید میگروس آنتالیا

ساعت کاری:مرکز خرید میگروس از ساعت 10 صبح تا 10 شب و تابستان ها تا 11 شب میباشد.

موقعیت مکانی:ترکیه، آنتالیا، مرات پاشا، بلوار آتاتورک


مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از مراکز خرید خوب استانبول میباشد.این مرکز خرید زیبا و شیک در زمینی به مساحت 45000 متر مربع ساخته شده است.مرکز خرید آکوا دارای بزرگترین آکواریوم میباشد.فود کورت فلوریا در بالاترین طبقه قرار دارد و این امکان را به گردشگران تور ترکیه میدهد تا در طول خرید اگر احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی در فودکورت بهترین غذا ها را نوش جان کنند و خستگی را از تن دور کنند.تمام اجناس این مرکز خرید کیفیت فوق العاده خوبی دارد و همچنین قیمت آنها بسیار مناسب میباشد.مرکز خرید آکوا در سال 2012 ساخته شد و از آن سال به بعد در بین مسافران تور ترکیه محبوبیت خاصی پیدا کرده است.گردشگران عزیز میتوانند در این مرکز خرید انواع برند های مختلف را بیابند.از دیگر ویژگی های این مرکز خرید میتوان به آکواریوم فلوریا، سالن آمفی‌تئاتر روباز، 11 سالن سینما، داروخانه، نمایندگی از برندهای معروف دنیا، فروشگاه‌های پوشاک، فود کورت، محلی برای پیاده‌روی، لوازم‌خانگی فروشی، کتاب‌فروشی اشاره کرد.سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه بزرگ مساحت تور ترکیه مرداد 98 چشم‌گیری را به خود اختصاص داده که گنجایش ظرفیت 900 نفر را در سالن روباز خود دارد.این مرکز خرید دارای وای فای رایگان نیز می‌باشد تا گردشگران عزیز بتوانند براحتی به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.برای بازدید از مرکز خرید آکوا فلوریا می‌توانید قبل از غروب خورشید به آنجا رفته تا بتوانید غروب خورشید دریای مرمره را تماشا کنید.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

ساعت کاری:مرکز خرید آکوا فلوریا از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی باکیرکوی، فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبد آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، دارای پلکان مرمری است که برای اتصال تور ترکیه شهریور 98 طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد.

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید تور ترکیه مرداد 98 و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند.

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه


پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

ترکیه یکی از کشورهایی است که به دلیل دارا بودن مناطق دیدنی بسیار هر ساله میزبان توریست های بسیاری است. در شهر استانبول در سال 2002 پارکی را ساختند تا از تمامی آثار تاریخی و دیدنی های ترکیه و استانبول ماکت هایی مینیاتوری تور کیش بسازند تا هم نمادی از این کشور باشند هم اگر مسافرین عزیز تور ترکیه زمان کافی برای دیدن تمامی مناطق را ندارند با دیدن از این پارک انگار که تمامی آنها را دیده اند.

مسافرین عزیز می توانند همه روزه از 10 صبح تا 19 بهد از ظهر از این پار دیدن نمایند.

 

 

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

 

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه


پارک متانیک استانبول ترکیه

 

یکی از جاذبه های توریستی استانبول پارک ها و پوشش گیاهی سبز این شهر است. مسافرین تور ترکیه که علاقه مند به آرامش و خلوت هستند می تواند از این پارک دیدن کنند و لذت ببرند. این پارک در منطقه بایرام اغلو قرار گرفته است که در 25 کیلومتری شهر استانبول واقه شده است.

در این پارک نمایی زیبا و دلچسب از شهر استانبول وجود دارد که به مسافرین عزیز تور ترکیه پیشنهاد می گردد از این پارک دیدن کنند.

 

 

 

 

 

پارک متانیک استانبول ترکیه

 

 

 

پارک متانیک استانبول ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های دیدنی ترکیه,بهترین تفریحات ترکیه,مکان های تاریخی استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد استانبول که به مسجد آبی نیز معروف است. این مسجد تور کیش یکی از باشکوه ترین بناهای کشور ترکیه به شمار می رود. نام آبی این بنا برگرفته از کاشی های آبی بکار رفته داخل آن است که زیبایی و شوکت بسیار دارد. مسجد سلطان احمد دارای گنبدهای آبشاری و 6 مناره باریک است که این مکان را دربرگرفته است. مسجد سلطان احمد را در قرن 17، سلطان احمد برای عبادت و پرستش ساخت که حتی از مسجد ایاصوفیه هم مهم تر است.

این مسجد در مرکز شهر و در همسایگی مسجد ایاصوفیه واقع شده است و از دور قابل رویت است. تاکنون این مسجد محلی برای عبادت مسافرین تور ترکیه و عموم  در دسترس است.

 

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مسجد سلطان احمد استانبول

 


برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالا در منطقه گالاتای ترکیه واقع شده است که از در قرون وسطی بر جای باقی مانده است. این برج در سال 1348 میلادی با هدف شناسایی دشمن ساخته شده است. در سال های بعد این برج به عنوان زندان، دیده بانی استفاده شد. برج گالاتا در 9 طبقه و ارتفاع 67 تور ترکیه تابستان 98 متر بلندترین برج منطقه قسطنطیه شناخته شده است. مسافران تور ترکیه می توانند از این برخ بازدید کنند و از منظره شهر استانبول که از بالای برج دیده می شود لذت ببرند.

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه


برج دختر استانبول ترکیه

برج دختر استانبول در منطقه اسکودار استانبول ترکیه و در جایی که آبهای دریای مرمره به دریای سیاه می رسند روی یک جزیره قرار دارد. قدمت این برج به سال 24 قبل از میلاد مسیح بر می گردد و تنها اثر باقی مانده از دوره بیزانس در این منطقه است. درباره علت ساخت و نام گذاری این برج افسانه های زیادی وجود دارد که هیچ یک از آن ها تایید شده نیست. از برج دختر سال ها به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد تا این که در سال 2000 تغییر کاربری داده و با بازسازی کردن تبدیل به کافه و رستوران شد و مقصد بسیاری از کشتی های تفریحی شده است. شما مسافران تور ترکیه می توانید در طول سفر خود از این برج زیبا دیدن کنید.

برج دختر استانبول ترکیه

برج دختر استانبول ترکیه

برج دختر استانبول ترکیه


پل بسفر استانبول ترکیه

پل بسفر استانبول ترکیه روی تنگه بسفر قرار دارد و وظیفه آن متصل کردن بخش اروپایی این شهر به بخش آسیایی آن است. این پل در سال 1973 افتتاح شد. این پل از نوع معلق است و جنس آن از فولاد است. گیلبرت رابرت و ویلیام براون به طور مشترک طراحی این پل را بر عهده داشته اند. پل بسفر بیش از یک کیلومتر طول داشته و فاصله آب تا سطح پایینی پل 64 متر است. این پل زمانی طولانی ترین پل معلق در جهان بود اما اکنون رتبه آن تور ترکیه تیر 98 به 22تنزل یافته است. پل بسفر اولین پلی بود که روی تنگه بسفر افتتاح شد اما اکنون دو پل دیگر نیز بر روی این تنگه قرار دارند. روزانه حدود 18000 الی 20000 وسیله نقلیه از روی این پل عبور می کنند. شما مسافران تور ترکیه می توانید در طول سفر خود از این پل زیبا دیدن کنید.

پل بسفر استانبول ترکیه

پل بسفر استانبول ترکیه

پل بسفر استانبول ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,بهترین تفریحات ترکیه,مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش تور کیش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

از هتل های خوب 5 ستاره و تاپ کوش آداسی می توان به هتل آداکوله اشاره کرد که دارای امکاناتی لوکس و مجهز است. از امکانات این هتل می توان به لابی، مجموعه آبی و ورزشی، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ، مینی بار، پارکینگ، خشکشویی، تور کیش سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، تنیس، تیم انیمیشن، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، ویویی زیبا از اتاق ها و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقامتی خوب و راحت در هتل آداکوله داشته باشند.

 

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی


هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی

این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. هتل ربتکا بوتیک در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه می باشد. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافران تور ترکیه می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده لذت ببرند.  این هتل برای مسافران تور کیش دارای امکانات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، کرایه ماشین، خدمات تورها، خدمات تهیه بلیط، رستوران، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تهویه، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

 

 

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی


هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی که در ساحل پین و دریای اژه واقع شده است، هتل پین بای ریزورت است که دارای ساحل و دریای اختصاصی و همچنین مجموعه ورزشی و آبی مجهز می باشد. از ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، خدمات 24 ساعته برای اتاق ها، پارکینگ رایگان، انواع استخر های سرپوشیده باز،انواع رستوران ها با سفارش ازاد و غذاهای بین المللی و ترکی و همچنین کاف های لوکس اشاره نمود.

اتاق های این هتل بسیار مجهز و امکاناتی لوکس دارد و همچنین دارای تراس های زیبا و رو به دریا دارد که بسیار آرامشش بخش است. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این هتل اقامتی راحت و خوبی داشته باشند.

 

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه

هتل پالمین یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی ترکیه است که در 3 کیلومتری مرکز این شهر قرار گرفته است. هتل حدود 700 متر با ساحل فاصله داشته و می توان با ده دقیقه پیاده روی به ساحل رسید. خدمات این هتل به صورت all به شما مسافران تور ترکیه ارائه می شود. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به صورت بوفه در دو قسمت سالن سرپوشیده و محوطه روباز ارائه می دهد. هتل دارای دو کافی شاپ است که یکی از آن ها در لابی و دیگری در کنار استخر قرار گرفته است. شما مسافران تور ترکیه در هتل پالمین می توانید از امکاناتی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، زمین تنیس، بیلیارد، اتاق بازی،‌ تنیس روی میز، سونا،‌جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی و ماساژ استفاده کنید.

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه

هتل پالمین کوش آداسی ترکیه


هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه

هتل فستیوال یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی ساحل بانوان قرار گرفته است. این هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می کند. هتل در نزدیکی دیدنی های کوش آداسی نظیر خانه مریم مقدس قرار گرفته و با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ترکیه 70 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 230 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و سوئیت است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، حمام با وان و سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود است. هتل دارای 5 رستوران است که غذاهای خوش طعم از اقصی نقاط دنیا را سرو می کنند.از دیگر امکانات هتل فستیوال می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سونا،‌جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین تنیس و ورزش های آبی اشاره کرد.

هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه

هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه

هتل فستیوال کوش آداسی ترکیه


هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه

هتل ویستا هیل،هتلی زیبا که در فاصله 6 کیلومتری شهر کوش آداسی و 15 کیلومتری خانه حضرت مریم واقع شده است.این هتل 5 ستاره از هتل های قدیمی کوش آداسی ست که در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفته شده است.میهمانان هتل می توانند از برای شنا کردن از استخرهای تور ترکیه تابستان 98  روباز و سرپوشیده هتل بهره ببرند.این هتل منحصر بفرد دارای 2 رستوران در محوطه ی هتل و دیگری در فضای باز است که شما مسافران تور ترکیه می توانید از خوردن غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. باغ و بار،ایوان مخصوص حمام آفتاب،سونا،جکوزی،غواصی،زمین تنیس،بیلیارد،والیبال،فوتبال ساحلی،زمین بازی کودکان،استخر مخصوص کودکان،سالن ورزشی مجهز،مرکز سلامت آب گرم،ماساژ،حمام ترکی و ساحل اختصاصی از دیگر امکانات تفریحی موجود در هتل ویستا هیلترکیه می باشد.

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه 

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه


هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

معرفی :  هتل اسلان یکی از هتل های 3 ستاره شهر کوش آداسی ترکیه است که در تور ترکیه تیر 98 منطقه آیدین قرار گرفته است. هتل اسلان یکی از معدود هتل های سه ستاره در سطح ترکیه و یا حتی جهان است که خدمات خود را به صورت  ALL ارائه می دهد. 

هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند که دکور آن ها بسیار ساده و با استفاده از حداقل وسایل است. در این اتاق ها امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام با لوازم بهداشتی ، سشوار و اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد. 

امکانات هتل : استخر روباز، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، سونا، کافی شاپ، سرویس رایگان به ساحل، باغ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، شاتل فرودگاهی

هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

رستوران هتل : رستوران این هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است و اکثر اوقات غذاهای تور ترکیه مرداد 98 محلی سرو می کند. لازم به ذکر است که غذاهای مخصوص گیاهخواران در این رستوران وجود ندارد.

موقعیت مکانی هتل : هتل اسلان در محله آیدین که در مرکز شهر کوش آداسی است قرار گرفته. فاصله این هتل به صورت پیاده تا ساحل در 10 دقیقه است. قلعه کوش آداسی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد و فرودگاه ادنان مندرس ازمیر در 77 کیلومتری آن است. 

هتل اسلان کوش آداسی ترکیه

پیشنهاد ما : این هتل با قیمت بسیار مناسب خود و ارائه خدمات به صورت آل اینکلوسیو دارای طرفداران زیادی در میان مسافرانتور ترکیه است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,رزرو هتل های خوب ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل مکس رویال آنتالیا ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا یکی از هتل های خوب و لوکس آنتالیا میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفنه است.این هتل فاصله کمی با جاذبه های  گردشگری و مراکز خرید دارد و دسترسی را برای مسافران تور ترکیه تور ترکیه مرداد 98 راحت کرده است.اتاق های لوکس این هتل بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز تور ترکیه در طول  اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند وشبانه روزی به مسافران خدمت رسانی میکنند.هتل مکس رویال فوق العاده ترین  امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.مسافران عزیز میتوانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل مکس رویال آنتالیا ترکیه

امکانات هتل:چترهای ساحل، بسکتبال، تنیس، دارت، باشگاه بدنسازی، میز بیلیارد، حیوانات خانگی ممنوع، اسنک بار، بار کنار استخر، آرایشگر مو، استخر  بزرگسالان، امکانات بازی برای کودکان، اینترنت، رستوران، تنیس روی میز، کافی شاپ، خدمات تبدیل ارز، کتابخانه، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه،  گاوصندوق، روزنامه و  لابی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاههای خودکار فروش تنقلات، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع،  گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه،  گرمایش، بوفه، بار مخصوص تنقلات، رستوران با منوی رژیمی،یوان مخصوص حمام آفتاب، پینگ پنگ، بازی دارت، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی،  بسته های نهار

هتل مکس رویال آنتالیا ترکیه

امکانات اتاق:امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز، محل  نشیمن جداگانه ،  پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، دمپایی، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، میز لوازم آرایش،  کمد لباس، دراور، رخت  آویز، اینترنت

هتل مکس رویال آنتالیا ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از تور ترکیه شهریور 98 غذا های ترکی، ژاپنی ، مدیترانه ای ، یونایی، سنتی و بین المللی را سفار دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

هتل مکس رویال آنتالیا ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:35 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:1 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل:300 متر

هتل مکس رویال آنتالیا ترکیه


هتل ملایک کوش آداسی ترکیه

معرفی:هتل 2 ستاره ملایک جزء هتل های خوب کوش آداسی میباشد که برخلاف هزینه کمی که دارد امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.هتل ملایک با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های توریستی و مراکز خرید فاصله تور کیش کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.اتاق های استاندارد هتل ملایک امکانات خوبی را دارا هستند تا مسافران عزیز تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوش برخورد هتل دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه میباشند.

هتل ملایک کوش آداسی ترکیه

امکانات هتل:اتاق بازیهای کامپیوتری، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، استخر روباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، پینگ پنگ، بازی دارت، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، بسته های نهار، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاههای خودکار فروش تنقلات، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع،  گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه، گرمایش، بوفه، بار مخصوص تنقلات، رستوران با منوی رژیمی، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، استخر کودکان، استخر  بزرگسالان، امکانات بازی برای کودکان، اینترنت، رستوران، تنیس روی میز، کافی شاپ، خدمات تبدیل ارز، کتابخانه، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه،  گاوصندوق، روزنامه و لابی

امکانات اتاق:امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز، محل نشیمن جداگانه ،  پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، میز لوازم آرایش، کمد لباس، دراور، رخت  آویز، اینترنت، دمپایی، لوازم بهداشتی

هتل ملایک کوش آداسی ترکیه

رستوران هتل:هتل ملایک دارای رستورانی با فضای تمیز و شیک میباشد و بهترین غذا های ترکی، بین المللی و سنتی را برای مسافران تور ترکیه آماده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ساموسی:33.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل خانمها:0.6 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی:2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا دریا:0.1 کیلومتر

هتل ملایک کوش آداسی ترکیه


هتل هیلتون استانبول ترکیه

معرفی:هتل هیلتون جزء هتل های 5 ستاره استانبول میباشد که در منطقه اروپایی استانبول ساخته شده است و ویو رو به تنگه بسفر را دارد.موقعیت مکانی عالی این هتل باعث شده تا با مکان های توریستی و مراکز خرید استانبول فاصله کمی دارد.اتاق های لوکس هتل بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران و گردشگران تور ترکیه  بتوانند در طول اقامتشان استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوش برخورد هتل هیلتون آموزش دیده و مجرب هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور  ترکیه میباشند.اقامت در این هتل هم برای بازرگانان و هم برای کسانی که به قصد تفریح به این شهر می آیند، مناسب است.دکوراسیون و معماری شیک این هتل بسیار زیبا  میباشد و در بین مسافران تور ترکیه طرفدار زیادی دارد.هتل هیلتون بهترینو فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 5  ستاره 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل هیلتون استانبول ترکیه

امکانات هتل:استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، اتاق جلسات، کتابخانه، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، اتاق تلویزیون، آرایشگاه، سرویس  خشک شویی، تنیس روی میز، بیلیارد، دارت، کافی نت، اینترنت بی‌سیم، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته،‌صرافی، باغ، رستوران، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،  لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاو صندوق انبار بار و چمدان، تهویه مطبوع، بار،  سرگرمی های آبی , کلاب شبانه

هتل هیلتون استانبول ترکیه

امکانات اتاق:تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، میز لوازم آرایش، کمد لباس، امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، دراور، رخت آویز، اینترنت، دمپایی

هتل هیلتون استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل دارای رستوران های شیک میباشد که با غذاهای محلی و بین المللی، ترکی، کاستونی وشسوانی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.در طبقه سی و  چهارم هتل، نمایی زیبا از شهر را پیش چشم قرار می دهد و مسافران تور ترکیه می توانند در آنجا از چشیدن انواع نوشیدنی های مختلف لذت ببرند.انواع غذاهای تازه دریایی و  نوشیدنی ها در تریا و رستوران شاد “Veranda Grill”، سرو میشود.همزمان با صرف عصرانه ؛ اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت میگیرد که مسافران و گردشگران عزیز از  تمام لحظه های خود به خوبی استفاده کنند و اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل هیلتون استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا کاخ توپکاپی:3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی:10 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان بی:10 دقیقه

هتل هیلتون استانبول ترکیه


هتل پورت نیچر آنتالیا ترکیه

معرفی:هتل پورت نیچر در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل پورت در سال 2014 در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع ساخته شده است.این هتل یکی از هتل  های لوکس آنتالیا میباشد.هتل پورت نیچر دارای اتاق های مدرن و شیک میباشد و تمام اتاق ها دارای بهترین امکانات رفاهی هستند تا مسافران تور ترکیه بتوانند براحتی  استفاده کنند.هتل پورت با کادری مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.این هتل 5 ستاره بهترین امکانات  رفاهی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.اگر به این شهر زیبا سفر کردید حتما این هتل را برای اقامت انتخاب کنید و لحظات خوبی را در کنار خانواده خود سپری  کنید.خدمات دهی این هتل 5 ستاره به صورت UALL میباشد.

هتل پورت نیچر آنتالیا ترکیه

امکانات هتل:ساحل اختصاصی،  رستوران،  پارکينگ،  آسانسور، تاکسي سرويس، خود پرداز، کافي شاپ، رم سرويس،  فروشگاه،  صندوق امانات، اعلام حريق، فضاي  سبز، خشکشویی، نگهداری بچه، باشگاه بدنسازی، استخر سرباز، زمين تنيس، جکوزي، سونا، ماساژ، سالن بازی کودکان، ورزش های آبی، کافي نت،  اينترنت در  لابي،  اينترنت در اتاق، پینگ پنگ، ماهیگیری، حمام ترکی، کافه تریا، کلوپ ویژه کودکان،  کامپیوتر، دارت الکتریکی، غواصی

هتل پورت نیچر آنتالیا ترکیه

امکانات اتاق:دمپایی، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، میز لوازم آرایش، کمد لباس،  امکان  شارژ وسایل الکترونیکی، دراور، رخت آویز، اینترنت، میز لوازم آرایش، آینه

رستوران هتل:هتل پورت نیچر دارای فضای دل نشین و تمیز میباشد و بهترین غذا های که با مواد غذایی آماده و پخته شده اند را سرو میکند.مسافران عزیز تور ترکیه میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل پورت نیچر آنتالیا ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر :30 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:50 کیلومتر

هتل پورت نیچر آنتالیا ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل های ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ام سی آرنسیا آلانیا ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره ام سی یکی از هتل های لوکس آلانیا میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و با مقاصد گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور ترکیه راحت و آسان کرده است.هتل ام سی با کادری مجرب و آمورش دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.این هتل 5 ستاره با 292 واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی تور ترکیه تابستان 98 میباشند تا مسافران تور ترکیه بتوانند در طول اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل لوکس بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ام سی آرنسیا آلانیا ترکیه

امکانات هتل:سرسره ی آبی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز نمی باشد، کارکنان سرگرمی، بولینگ، اجاره دوچرخه ، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، زمین تنیس، بوفه با دسترسی کودکان، اسنک بار، رستوران (منوی انتخابی)، بار، اینترنت بی سیم در همه مناطق هتل در دسترس و رایگان است، پارکینگ رایگان، پارک ماشین ، نگهداری چمدان ها، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان / کودک (با پرداخت هزینه اضافی)، خدمات اتو (با پرداخت هزینه اضافی)، تمیز کردن و خشک (با پرداخت هزینه اضافی)، تور ترکیه تیر 98 رختشویی، فاکس / فتوکپی، امکانات جلسه / ضیافت، تهویه مطبوع، سیگار کشیدن در سراسر هتل ممنوع است، مغازه، کرایه ماشین، گاوصندوق، آسانسور، مجموعه لباس عروس، اتاق خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای مهمانان معلول و ناتوان، اتاق غیر سیگاری ها، روزنامه، سرویس اتاق

هتل ام سی آرنسیا آلانیا ترکیه

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز، محل  نشیمن جداگانه، پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، میز لوازم آرایش، کمد  لباس، دراور، رخت  آویز، اینترنت، دمپایی

هتل ام سی آرنسیا آلانیا ترکیه

رستوران هتل:هتل ام سی دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و یبن المللی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.غذا های رستوران با مواد غذایی با کیفیت و سالم آماده میشود.

هتل ام سی آرنسیا آلانیا ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا پارک آبی آلانیا:12.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه قاضی پاشا:56 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر آلانیا:13 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل خصوصی:200 متر


هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ترکیه

معرفی:هتل تایتانیک سیتی یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد با مقاصد گردشگری این شهر فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.هتل تایتانیک دارای اتاق های لوکس مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل تایتانیک با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیشتور ترکیه میباشند.هتل تایتانیک بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اخیتار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.هتل تایتانیک در سال 2008 در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده است.این هتل 4 ستاره یک انتخاب مناسب برای مسافران تور ترکیه میباشد تا بتوانند لحظات شادی را سپری کنند و اقامت به یادماندنی را تجربه کنند.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ترکیه

امکانات هتل:گاو صندوق، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، روم سرویس، اجاره ماشین، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، خشکشویی، خدمات اتوکشی، سالن کنفرانس ،  اتاق VIP، اتاق ماه عسل، پارکینگ اختصاصی، اینترنت مجانی در تمامی مکان ها، رستوران با منو، بار، سرو صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، اسنک بار، سونا، سالن بدنسازی ، اسپا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، مجموعه ماه عسل، شاتل فرودگاه، امکانات برای مهمانان معلول، صندلی چرخدار، اسپا، اتاق بخار، کافی شاپ

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ترکیه

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز، محل  نشیمن جداگانه، پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، میز لوازم آرایش، کمد  لباس، دراور، رخت  آویز، اینترنت، دمپایی

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ترکیه

رستوران هتل:هتل تایتانیک دارای رستورانی با فضای شیک و دکوراسیونی زیبای میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را برای مسافران تور ترکیه آماده و سرو میکند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا میدان تکسیم:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک:0.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه استانبول:31.6 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج گالاتا:1.9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های خردسال:2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار ادویه:2.9 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه:3.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مخزن ریحانا:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا پل بسفر:4.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ستون کنستانتین:3.7 کیلومتر


هتل هدف ریزورت آلانیا ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره هدف از هتل های خوب آلانیا ترکیه میباشد که در سال 2012 در زمینی به مساحت 22000 متر مربع ساخته شده است.موقعیت جغرافیایی این هتل  بسیار خوب است و دسترسی به حاذبه های توریستی و مراکز خرید را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.سرویس دهی هتل به صورت UALL میباشد.این هتل لوکس  دارای 760 اتاق لوکس میباشد که تمام اتاق های بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور ترکیه بتوانند براحتی در طول اقامت استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل  حرفه ای هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.این هتل منحصر به فرد میتواند اقامت رویایی را برای شما مسافران تور ترکیه به  ارمغان بیاورد.

هتل هدف ریزورت آلانیا ترکیه

امکانات هتل:زمین تنیس، میز بیلیارد، پینگ پونگ، ورزش های آبی، سونا، سالن بدنسازی، اسپا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، کلاب  موسیقی، کیدز کلاب، رستوران با منو، بار، رستوران بوفه، اسنک بار، اینترنت، پارکینگ، اجاره ماشین، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، خشکشویی، خدمات اتوکشی،  آرایشگاه، فروشگاه داخل مجموعه، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی

هتل هدف ریزورت آلانیا ترکیه

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز، محل  نشیمن جداگانه، پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، میز لوازم آرایش، کمد  لباس، دراور، رخت  آویز، اینترنت، دمپایی

هتل هدف ریزورت آلانیا ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، سنتی و بین المللی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:12 کیلومتر

فاصله هتل تا گازییانتب:35 کیلومتر

هتل هدف ریزورت آلانیا ترکیه


هتل میشل آلانیا ترکیه

معرفی:هتل میشل یکی از هتل های 5 ستاره آلانیا ترکیه میباشد که جزء هتل های نوساز و شیک این شهر میباشد و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه  های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.این هتل لوکس دارای 200 اتاق با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند  براحتی استفاده کنند.هتل میشل با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران  تور ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاف در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل میشل آلانیا ترکیه

امکانات هتل:رستوران، تنیس روی میز، کافی شاپ، خدمات تبدیل ارز، کتابخانه، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه،  گاوصندوق، روزنامه و لابی، صرافی، بسته  های نهار، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاههای خودکار فروش تنقلات، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع،  گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه،  گرمایش، بوفه، بار مخصوص تنقلات، رستوران با منوی رژیمی، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، استخر کودکان، استخر  بزرگسالان، امکانات بازی برای کودکان،  اینترنت، اتاق بازیهای کامپیوتری، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، استخر روباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، پینگ پنگ، بازی دارت، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق،  اتو کشی

هتل میشل آلانیا ترکیه

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل  الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، چای ساز/قهوه ساز، مبلمان، تخت های کینگ سایز،  پرده های ضخیم و حمام  مرمری، پنجره های بلند از کف تا سقف، مناظری زیبا از شهر، بالکن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی، میز لوازم آرایش، کمد لباس، دراور، رخت  آویز، اینترنت،  دمپایی، محل نشیمن جداگانه

هتل میشل آلانیا ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، سنتی، ایتالیایی و بین المللی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش  جان کنند.

هتل میشل آلانیا ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ساحل اختصاصی:400 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:81 مایل

فاصله هتل تا مرکز شهر:3.7 مایل

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سواحل بلک

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت است. یکی از شهرهای آنتالیا شهر بلک است که در نزدیکی آن قرار دارد. شهر بلک دارای آب و هوایی عالی است و دارای هتل های 5 ستاره تور آنتالیا تابستان 98 مدرن و زمین های گلف بسیار و همچنین نزدیک مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه می باشد که بهترین گزینه برای مسافرینتور آنتالیا است.

این شهر دارای جنگل های کاج و ساحل ماسه ای می باشد که باعث شده است متمایز و ویژه به حساب آید. از امکانات این شهر می توان به 32 هتل مجلل و لوکس، 5 زمین گلف مجهز، زمین های تنیس، مناطق بازی، مراکز بهداشت و تناسب اندام کامل و استخر و خدمات گردشگری و توریستی اشاره کرد.

 

 سواحل بلک

 

سواحل بلک


اسکله قدیمی آنتالیا

خلیجی زیبا در شهر آنتالیا که در گذشته قلب اقتصاد این شهر محسوب می شد. این اسکله ی زیبا در سواحل زیبای دریای مدیترانه واقع شده است که محل برنامه ریزی و مدیریت تورهای آبی و قایق ها در شهر ساحلی آنتالیا است. این اسکله تور کیش دارای مغازه های متنوع و رستوران ها و کافه هاس تا میزبان مسافرین تور آنتالیاباشند و آنها اوقات خوشی را در این شهر بگذرانند. تماشا کردن غروب خورشید در پس صخره های بزرگی که شهر را احاطه کرده است بسیار لذت بخش است.

 

اسکله قدیمی آنتالیا

 

اسکله قدیمی آنتالیا


برج ساعت آنتالیا

 یکی از جاذبه های گردشگری زیبا در اکثر شهر های دنیا برج ساعت است که شهر آنتالیا نیز جز این شهرهاست. شهر آنتالیا در گذشته دارای 80 برج بود که امروزه فقط برج ساعت سالم باقی مانده است و جز زیباترین میراث فرهنگی این شهر شده است. برج ساعت نماد اقتدار و پایداری این شهر می باشد که در میدان کاله کاپیسی واقع است.  در مجاورت این برج دو پارک آتاتورک و کاراعلی اوقلو وجود دارد که با گل های زیبا و رنگارنگ تور کیش خود جلا و چشم اندازی زیبا به برج بخشیده است. همچنین در کنار برج آب نمایی وجود دارد که در شب ها بین ساعت 9:30 تا 10 رقص آب برگزار میشود که بسیار دیدنی و لذت بخش است.

عکس گرفتن در کنار این برج را به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد می شود که خاطره ای زیبا و به یادماندنی به جای خواهد گذاشت.

 

 

برج ساعت آنتالیا

 

برج ساعت آنتالیا


قلعه رومیان آنتالیا

یکی از آثار تاریخی به جای مانده در شهر تاریخی آنتالیا قلعه رومیان می باشد که در پارکی نزدیک سواحل مدیترانه قرار گرفته است. در قرن دوم میلادی توسط رومیان به منظور دیدبانی و فانوس دریایی ساخته شد اماامروزه تبدیل به یکی از جاهای دیدنی وجذاب شهر آنتالیا شده است. برج رومیان به طول 14 متر ارتفاع دارد. که تصویری پانوروما و زیبا از شهر می دهد و تماشا کردن غروب خورشید از این نقطه بسیار جذاب و دیدنی است. برای علاقه مندان به عکاسی بسیار مکان مناسبی می باشد.

در اطراف این قلعه رستوران و کافه های متنوع و همچنین مراکز خرید برای مسافرین عزیر تور آنتالیا وجود دارد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

 

قلعه رومیان آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,مکان های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک واقع شده است.خدمات رفاهی که این هتل در اختیار مهمانان تور آنتالیا قرار می دهد شامل تورهای گردشگری ،نگهداری از کودکان و همچنین ترانسفر فرودگاهی می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند از رستوران این هتل که آماده سرو انوع غذاهای ترکی و فرنگی و در یایی می باشند صرف نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل تا فرودگاه بین امللی 45 دقیقه فاصله دارد.تور کیش گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید. امکانات هتل:تفریحگاه مناسب بازی کودکان، استخر کودکان، کنسرت های زنده در شب، باشگاه شبانه، باشگاه کودکان و نوجوانان، ،بوفه، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، تجهیزات میزبانی از جلسات کاری و کنفرانس های تجاری واینترنت بیسیم رایگان می باشد.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرید.

 

 

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا می توان به هتل رویال هالیدی اشاره نمود. این هتل بسیار زیبا و لوکس دارای طراحی دیزاین بسیار عالی می باشد که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا به ایستگاه های مترو و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

امکانات هتل: رستوران و بار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، حمام ترکی، زمین تنیس، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، سرویس درمانی، سالن تور کیش بازیف سرویس ترانسفر، میز بیلیارد، بوفه صبحانه.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از استخر فضای باز با سرسره های آبی و تفرجگاه تفریحی نهایت لذت را ببرید.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرید.

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا از بهترین و زیباترین هتل های آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر با 27 کیلومتر فاصله دارد.گردشگرانتور آنتالیا که علاقه به ورزش هایی مانند: قایقرانی, غواصی, و پاراسیلینگ استفاده نمایید و وقت گذرانی کنند. شما گردشگرانتور آنتالیا می توانید در اتاق های رو به دریا لحظات آرام و استراحتی عمیق را تجربه نمایید.

امکانات هتل کروانسرای کوندو :استخر روباز, استخر سرپوشیده, تور آنتالیا تیر 98 سرگرمی های آبی, پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی ، ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از تمامی امکانات این هتل استفاده نموده و اوقات خوشی را سپری کنند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر می باشد.در رستوران اصلی هتل هرشب یک نوع غذای مکزیکی و ایتالیایی و .. آماده سرو از شما مهمانان هتل آنتالیا می باشد.

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا


هتل باروت لارا آنتالیا

این هتل بسیار زیبا و لوکس در منطقه لارا واقع شده است. مهمانان عزیز تور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات مناسب و خدمات بسیار عالی می باشند. از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های دیگر متمایز ساخته است وجود 8 رستوران مجزا که هر کدام آماده سرو انواع غذاها برای شما مهمانان عزیز تور آنتالیا می باشد. این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای فرنگی و ترکی و محلی را میل نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا: پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تعدادی بار، قنادی، چندین رستوران با تهویه‌ی مطبوع و صندلی کودک، باجه‌ی روزنامه، فروشگاه، آرایشگاه، کلاب، شبکه‌ی اینترنت عمومی، سینما، زمین بازی، کلاب کودکان، پارکینگ.

با هتل آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات آرام و خوشی را سپری کنید.

 

هتل باروت لارا آنتالیا

 

هتل باروت لارا آنتالیا

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران آسمانی آنتالیا

یکی از رستوران های بین المللی آنتالیا که غذاهای بین المللی، دریایی و اصیل ترکی را با بهترین کیفیت و طعم برای مهمانان خود آماده می کند، رستوران آسمانی است که در ساحل زیبای لارا واقع شده است. رستوران آسمانی در طبقه آخر واقع شده  که تور آنتالیا مرداد 98 چشم اندازی زیبا به شهر و ساحل دارد که هنگام سرو غذا دیدن زیبایی ای شهر بسیار دلپذیر خواهد بود.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی لوکس و با کیفیت هستند، رستوران آسمانی بهترین انتخاب می باشد تا در کنار خانواده و دوستان روزی دلپذیر را سپری نمایید. گفتنی است این رستوان تمام روز های هفته به جز یکشنبه ها آماده پذیرایی از گردشگران عزیز خواهد بود.

 

 

رستوران آسمانی آنتالیا

 

رستوران آسمانی آنتالیا


رستوران big chefs آنتالیا

یکی از رستوران های معروف ترکیه که شعب متفاوتی در شهرهای ترکیه دارد که یکی تور آنتالیا تیر 98 از آنها در لار آنتالیا می باشد.اولین شعبه این رستوران در سال 2007 در آنکارا تاسیس گردید و با توجه به استقبال بسیار مردم و گردشگران شهب دیگر آن نیز افتتاح گردید. 

منوی غذاهای این رستوران شانل غذاهای بین المللی و اصیل ترکی می باشد. از ویژگی های این رستوران می توان سالن غذاخوری در بیرون از رستوران و فضای سرسبز آن اشاره نمود. مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب می گردند رستوران big chefs انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

رستوران big chefs آنتالیا

 

رستوران big chefs آنتالیا


کافه رستوران کستل آنتالیا

در بندر قلغه چی رستورانی زیبا واقع شده که نمایی زیبا به خلیج آنتالیا دارد. این رستوران هاز رستوران های خوش نام و پرطرفدار آنتالیا می باشد. محیط و دکوراسیون این رستوران بسیار صمیمی و گرم است تا مهمانان در آرامش کامل غذای خود را میل نمایند.

منوی غذاهای این رستوران شامل انواع پاستا و استیک ها و همچنین غذاهای مدیترانه ای و دریایی می باشد. گردشگران عزیزتور آنتالیا که به دنبال رستورانی دنج می گردند، کافه رستوران کستل بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

کافه رستوران کستل آنتالیا

 

کافه رستوران کستل آنتالیا


رستوران سراسر آنتالیا

یکی از رستوران های لوکس و مدرن آنتالیا، رستوران سراسر می باشد که دارای دو فضای متقاوت برای میزبانی از مهمانان خود است. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی و بین المللی می باشد که گردشگران عزیز می توانند تور آنتالیا تابستان 98 غذاهای خود را هم در سالن سرپوشیده و هم در فضای باز رستوران میل نمایند. البته گفتنی است که بعضی از قسمت های این رستوران مختص جلسات ادرای و مراسمات ویژه می باشد.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی با کیفیت و خوب هستند، رستوران سراسر بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

رستوران سراسر آنتالیا

 

رستوران سراسر آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,رستوران های معروف آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران هفت مهمت آنتالیا

یکی از بهترین رستوران های آنتالیا که بر روی تپه ای زیبا و سر سبز به نام کنی آلتی قرار گرفته و در میان مردم و گردشگران بسیار طرفدار دارد، رستوان 7 مهمت است.این رستوران غذاهای اصیل ترکی و خانگی را سرو می کند که طعمی لذیذ و متفاوت دارند و گفتنی است که کباب هایش بسیار معروف است.

این رستوران دارای چندین سالن تور کیش  رو باز و سرپوشیده است و چشم اندازی زیبا به شهر که گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند هر جا خواستند بنشنند و از غذای خود لذت ببرند. ساعت کاری این رستوران برای صبحانه، نهار و شام می باشد تا مهمانان در هز زمان بتوانند زمانی خوب را سپری نمایند.

 

 

رستوران هفت مهمت آنتالیا

 

رستوران هفت مهمت آنتالیا


رستوران آلپ پازا آنتالیا

 یکی از رستوران های محبوب و تاریخی آنتالیا، رستوران آلپ پازاست که در خانه ای قدیمی و عثمانی واقع شده است. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای مدیترانه ای، فرانسوی، ترک و مخصوصی می باشد. از ویژگی های این رستوران می توان به پخش موسیقی زنده، دو سالن غذاخوری روباز و پوشیده و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال رستورانی متفاوت هستند، رستوران آلپ پازا بهترین گزینه است.

 

 

رستوران آلپ پازا آنتالیا

 

رستوران آلپ پازا آنتالیا


رستوران پاتیو آنتالیا

یکی از رستوران های خوب و به نام آنتالیا که بسیار طرفدار تور کیش دارد، رستوران پاتیو است که انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی، ایتالیایی و ... را با بهترین طعم و کیفیت سزو می نماید. صبحانه این رستوران بسیار معروف است که اکثر مسافرین تور آنتالیا را به خود جذب می کند. گفتنی است پاستا و مارمالاد این رستوران نیز بسیار طرفدار دارد.

از ویژگی های این رستوران می توان به دو سالن غذا خوری روباز و سرپوشیده اشاره نمود که غذاهای کبابی را در قسمت روباز و دل انگیز سرو می نمایند. مسافرین عزیز که به دنبال رستورانی خوب و عالی هستند، رستوران پاتیو انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 

رستوران پاتیو آنتالیا

 

رستوران پاتیو آنتالیا


رستوران راما آنتالیا

یکی از رستوران های معروف و به نام شهر آنتالیا که در ساختمانی قدیمی واقع شده است، رستوران راما می باشد که منوی غذای آن شامل غذاهای اصیل ترکی، دریایی و بین المللی است. این رستوان در کنار دریای زیبای مدیترانه واقع است و تور آنتالیا شهریور 98 چشم اندازی زیبا از شهر آنتالیا دارد.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی با فضای آرام و کلاسیک هستند، رستوران راما بهترین گزینه خواهد بود.

 

رستوران راما آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

غار داملاتاش آنتالیا

در یک کیلومتری شهر آنتالیا غاری وجود دارد که بر اثر فرسایش تور کیش دریایی ایجاد شده است، غار داملاتاش نام دارد که بسیار زیبا و دیدنی است. علت محبوبیت این غار علاوه بر زیبایی اش و وجود قندیل های گچی، اثرات آن بر روی بهبود افراد مبتلا به آسم است. گاز های موجود در این غار و هوای همیشه ثابت آن موجب بهبودی بیماری آسم می گردد . البته این موضوع قبل ها فقط یک باور عمومی بوده که امروزه توسط علم پرشکی ثابت شده است. مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند روزی بسیار دل انگیز را در این غار سپری نمایند.

 

غار داملاتاش آنتالیا

 

غار داملاتاش آنتالیا


side area آنتالیا

یکی از مکان های پرطرفدار آنتالیا منطقه ساید است که در زبان ترکی به معنای انار است. این منطقه علاوه بر ساحلی زیبا و ماسه ای، جاذبه های دیگری همچون مناطق تاریخی، آمفی تئاتری باستانی با ستون هایی بلند، معابد و بازارچه های قدیمی و ... نیز دارد که بسیار مورد علاقه مسافرین تور آنتالیا قرار دارد.

گفتنی است که در کنار ساحل انواع رستوران ها و کافه ها و بازارچه های مختفی مثل جواهر فروشی نیز وجود دارد.

 

side area آنتالیا

 

side area آنتالیا


سافاری آنتالیا

یکی از بهترین تفریحات آنتالیا که روزی زیبا و شادی را برایتور آنتالیا مرداد 98 توریستان و گردشگران فراهم می کند یک روز گردش با جیپ های سافاری، گشت و گذار در بهترین مکان های آنتالیا است. در این سفر 10 ساعته که از 8 صبح آغاز می شود و نقطه اولیه پارک ملی آنتالیا است که تجربه قایق سواری، تماشای غار ها و جنگل های زیبای آنتالیا را فراهم می نماید.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به هیجان و تفریح هستند می توانند از این تور استفاده نمایند.

 

 

سافاری آنتالیا

 

سافاری آنتالیا


منطقه سیده آنتالیا

یکی از بهترین مناطق گردشگری آنتالیا، منطقهتور آنتالیا شهریور 98 سیده می باشد که علاوه بر تفریحی بودن تاریخی و باستانی است. در این منطقه بهترین رستوران ها و کافه ها وجود دارد که ویویی زیبا به دریا و سواحل دریای مدیترانه دارد.

علاوه بر اینها انواع مغازه ها و بازار های سنتی نیز وجود دارد که مسافرین تور آنتالیا  می توانند در آنها به خرید و گردش بپردازند. همچنین از مناطق تاریخی نیز دیدن کنند و روزی دلپذیر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

 

منطقه سیده آنتالیا

 

منطقه سیده آنتالیا

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,بهترین مکان های تفریحی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دلفین لند آنتالیا

در کنیالییتی آنتالیا در کنار پارک آکوا سرزمین دلفین ها واقع شده است که بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. در این پارک دلفین ها به مدت 1 ساعت به اجرای نمایش می پردازند. در این مجموعه دلفین های سفید و نهنگ بلوگا پرورش می یابند و حرکاتی تور آنتالیا شهریور 98 چشم گیر از خود نشان می دهند. 

دلفین لند از ساعت 11 تا دو ظهر باز است و مسافرین عزیز تور آنتالیا با کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات مفرحی را سپری نمایند.

 

 

دلفین لند آنتالیا

 

دلفین لند آنتالیا


پارک ژوراسیک آنتالیا

پارک ژوراسیک یا داینو پارک در محله گویانک در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. در این پارک دایناسور های مختلفی را شبیه سازی کرده اند که بعضی از آنها قابلیت تحرک و یا تولید صدا دارند و تماشا کردن آنها بسیار مفرح می باشد. تلاش شده است تا این منطقه محیطی آموزشی و تفریحی باشد. از امکانات این مجموعه می توان به رستوران، کافه، اسب سواری، استخر، فروشگاه های مختلف، سینمای 7 بعدی و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند در این مجموعه به همراه خانواده و فرزندان خود روزی خاطره انگیزی را سپری نمایند. کفتنی است بلیط پارک ژوراسیک برای کودکان زیر 4 سال رایگان می باشد.

 

 

پارک ژوراسیک آنتالیا

 

پارک ژوراسیک آنتالیا


موزه آتاتورک آنتالیا

موسس و بنیان گذار جمهوری ترکیه، آتاتورک در شهر های مختلف این کشور تور آنتالیا مرداد 98 به مدت زمان های متفاوتی اقامت داشته که امروز تمامی اقامتگاه ها را تبدیل به موزه نموده اند. یکی از آنها موزه و خانه آتاتورک در آنتالیا می باشد که در سال 1930، آتوترک به مدت 1 هفته در این خانه اقامت داشته است که در سال 1980 بعد از مرمت و باز سازی آن را تبدیل به موزه کردند. 

در خانه و موزه آتاتورک آنتالیا تمامی وسایل و اجناس و همچنین وسایل شخصی آتاتورک نگه داری می شود. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به تاریخ اقوام و ملل مختلف هستند، می توانند از این موزه دیدن نمایند.

 

 

موزه آتاتورک آنتالیا

 

موزه آتاتورک آنتالیا


شهر قدیمی کالیچی آنتالیا

از جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا می توان به منطقه کالیچی اشاره کرد که در منطقه شرقی در امتداد ساحل زیبای مدیترانه واقع شده است. تاریخ این منطقه زیبا به دوران عثمانی ها برمیگردد و دارای معماری متفاوت و زیباست که بناهای سفید با سقفی قرمز دارد. در زمان های گذشته شهر آنتالیا ناشناخته بود و کالیچی را به همان نام آنتالیا می دانستند. اما امروزه با تفکراتی که در زمینه گردشگری و توریستی این شهر شده در کنار مدرن سازی شهر هنوز تور کیش منطقه کالیچی بافت خود را دارد که بسیار جذاب و دیدنی است.

در این منطقه جاذبه های دیدنی دیگر همچون ساعت سنگی، مسجد تکلی محمت پاشا و ... نیز وجود دارد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به پیاده روی و تماشا تاریخ باستان هستند حتما از این شهر دیدن نمایند.

 

 

شهر قدیمی کالیچی آنتالیا

 

شهر قدیمی کالیچی آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل سلین آنتالیا

معرفی:هتل سلین یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که جزء هتل های لوکس به حساب می آید.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 240 هزار متر مربع ساخته شده است.موقعیت جغرافیایی خوب هتل دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت تور کیش و آسان کرده است.اتاق های لوکس هتل مجهز به بهترین امکانات میباشد تا مسافران تور آنتالیا میباشد.هتل سلین با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.با انتخاب این هتل 5 ستاره میتوانید اقامت خوب و فراموش نشدنی را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل سلین آنتالیا

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، سالن آرایش و زیبایی، اتاق های نان اسموکینگ، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، فروشگاه کادویی، سالن / اتاق تی وی مشترک، مینی مارکت در محل، استخر سرپوشیده، حمام ، ماساژ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، سرگرمی های شبانه، ساحلی، کلوپ شبانه / دی جی، اجاره ی دوچرخه، کتابخانه، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، دارت، اتاق بازی، بیلیارد، زمین تنیس، باشگاه کودکان و نوجوانان ،تجهیزات تفریح و سرگرمی ، پارک آبی، تجهیزات ورزش های آبی، منطقه ساحلی خصوصی، غواصی، بازی بولینگ، قایقرانی، موج سواری، کارائوکه، مینی گلف، تراس، باغ، تراس رو به آفتاب، استخر رو باز، فاکس / فتوکپی، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری، اینترنت

امکانات اتاق:مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق امانات، حمام با وان و سشوار، بالکن، خط تلفن مستقیم، كف اتاق ها پاركت، کمد لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش، آینه، وسایل بهداشتی

هتل سلین آنتالیا

رستوران هتل:هتل سلین دارای رستورانی با فضای تمیز و لوکس میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.

هتل سلین آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر ساید:8 کیلومتر

فاصله هتل تا میگروس:8 کیلومتر

فاصله هتل تا دریای مدیترانه:200 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:48 کیلومتر


هتل رامادا پلازا آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره رامادا پلازا از هتل های خوب آنتالیا میباشد که در منطقه کالیچی واقع شده است.هتل رامادا پلازا آنتالیا از مجموعه هتل های زنجیره ای رامادا می باشد که چندین هتل را در شهرهای مختلف ترکیه و دیگر کشورها دارد.موقعیت جغرافیایی خوب این دسترسی به مکان های توریستی این شهر را برای مسافران و گردشگران عزیز راحت کرده است.اتاق های لوکس این هتل امکانات خوبی را دارا هستند تا مسافرین تور کیش عزیز در بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوب این هتل آموزش دیده وحرفه ای هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران تور آنتالیا میباشند.این هتل لوکس به صورت UALL،FB،HB،BB سرویس دهی میکند.هتل رامادا بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد تا در طول اقامت استفاده کنند.با انتخاب این هتل 5 ستاره میتوانید یک سفر خوب را تجربه کنید و لحظات شادی را سپری کنید.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل رامادا پلازا آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات معلولین، اینترنت WIFI، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، سونا، استخر روباز،  زمین بازی کودک، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی، رستوران، بار، اسنک بار

هتل رامادا پلازا آنتالیا

امکانات اتاق:مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق امانات، حمام با وان و سشوار، بالکن، خط تلفن مستقیم، كف اتاق ها پاركت، کمد لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش، آینه، وسایل بهداشتی

هتل رامادا پلازا آنتالیا

رستوران هتل:هتل رامادا دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذا های ایتالیایی، غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای، بشقاب های سرد و گرم، غذاهای مکزیکی و اسپانیایی، غذا های ترکی و سنتی را آماده و برای مسافران عزیز سرو میکند.

هتل رامادا پلازا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مناره شکسته:0.7 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادیان:0.9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آنتالیا:2.7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:9.2 کیلومتر

فاصله  هتل تا آکواریوم آنتالیا:4.5 کیلومتر

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا:13.1 کیلومتر


هتل آدم و حوا آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره آدم و حوا یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا میباشد که در منطقه بلک در نزدیکی دریایی مدیترانه در سال 2010 واقع شده است.این هتل لوکس به صورت UALL سرویس دهی میکند و موقعیت جغرافیایی عالی دارد و دسترسی به جاذبه های توریستی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.هتل آدم و حوا دارای 469 اتاق با امکانات رفاهی فوق العاده و بالکنی رو به دریا میباشد و تا مسافران تور آنتالیا براحتی استفاده کنند تور آنتالیا تیر 98.تمام پرسنل ها و کارکنان این هتل 5 ستاره مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا خدمت رسانی و پذیرایی میکنند.هتل آدم و حوا برای زوج های تازه ازدواج کرده بسیار مناسب میباشد تا یک ماه عسل فراموش نشدنی را تجربه کنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل مجتمع لوکس 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آدم و حوا آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات معلولین، اینترنت WIFI، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق  خانوادگی، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، سونا، استخر روباز، زمین بازی  کودک، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی، رستوران، بار، اسنک بار، استخر مخصوص کودکان، سرسره‌های آبی، نمایش و باشگاه کودکان، روزنامه ، اتاق های مخصوص  افراد غیر سیگاری، سرویس شاتل، آسانسور ، مجموعه عروسی، مرکز تجاری برای تهیه ی سوغاتی ، سالن میتینگ برای ملاقات های کاری، موج سواری، پاراشوت، بادموج سواری، غواصی، فوتبال، اسکی روی آب، بولینگ

هتل آدم و حوا آنتالیا

امکانات اتاق:تمام اتاق های هتل با رنگ سفید تزیین شده اند و دارای شیشه های سراسر از زمین تا سقف هستند.از دیگر امکانات هتل میشود به وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق امانات، سیستم اعلام  حریق، حمام با وان و سشوار، دمپایی،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، میز لوازم آرایش، آینه

هتل آدم و حوا آنتالیا

رستوران هتل:هتل آدم و حوا دارای رستورانی با فضای شیک و لوکس میباشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از روی منو بهترین غذا های دریایی، مدیترانه ای، اینترنشنال، سوشی، غذاهای ژاپنی و غذاهای سنتی، تپانیاکی، ایتالیایی، سالاد سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های رستوران با بهترین مواد غذایی آماده و سرو میشوند.

موققعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:24.6 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک پروانه:19.2 کیلومتر

فاصله هتل تا گف کلاب آنتالیا:7 کیلومتر

فاصله هتل تا آمفی تاتر:13.4 کیلومتر

هتل آدم و حوا آنتالیا


هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا

معرفی:هتل 4 ستاره لارا فمیلی یکی از هتل های 5 ستاره خوب آنتالیا میباشد.این هتل لوکس در منطقه لارا آنتالیا قرار داده است.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های توریستی و مراکز خرید راحت کرده است.هتل لارا در سال 2012 بهره برداری شده است و با اتاق های لوکس بهترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز تور آنتالیا  قرار میدهد.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشند.این هتل میتواند بهترین اقامت  را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان بیاورد.این هتل به صورت ALL سرویس دهی میکند.

هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات معلولین، اینترنت WIFI، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، سونا، استخر روباز،  زمین بازی کودک، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی، رستوران، بار، اسنک بار

هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا

امکانات اتاق:مینی‌بار، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق امانات، حمام با وان و سشوار، بالکن، خط تلفن مستقیم، كف اتاق ها پاركت، کمد لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش، آینه، وسایل بهداشتی

هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با بهترین مواد غذایی با  کیفیت مواد غذایی آماده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ساحل اختصاصی:350 متر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:15 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا:26 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار سلطان:100 متر

هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره وو توپکاپی یکی از هتل های معروف آنتالیا میباشد.هتل وو توپکاپی در سال 2010 افتتاح شده است.هتل توپکاپی دارای ساحل شنی اختصاصی است.موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار خوب میباشد.فاصله این هتل 5 ستاره با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسیار کم میباشد و تور کیش دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.اتاق های هتل مجهز به بهترین امکانات رفاهی میباشد تا مسافران عزیز در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کرد.با انتخاب این هتل 5 ستاره میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید.پرسنل های این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشند.

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

امکانات هتل:اسکواش، پينگ پنگ، قايقراني با کانو، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت و موج سواري، بازیهای کامپیوتری، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، باغ، ماساژ، باشگاه ورزشی، سونا، کلوپ کودکان، کلوپ شبانه، اینترنت، پارکینگ، تبدیل ارز، گاو صندوق، سالن زیبایی، امکانات برای افراد معلول، اتاق های سیگاری، حمل و نقل، فاکس/کپی، مرکز خرید، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، اسنک بار، سرویس اتو، خدمات نگهداری از کودکان، پارک آبی، بولینگ، قایقرانی، دارت، زمین تنیس، مینی بازار، غواصی

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

امکانات اتاق:یخچال ، نور مناسب و پنجره هایی بزرگ و بالکنی رو به شگفتی های طبیعت، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس 24 ساعته ، لاندری ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، مینی بار، صندوق امانات، حوله

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

رستوران هتل:هتل وو توپکاپی دارای رستورانی با فضای شیک و لوکس میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی، مدیترانه ای را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.تمام غذا ها با مواد غذایی باکیفیت و سالم آماده شده اند.

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا:5.6 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا:7.2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گای کایا ایگلز:7.6 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ تحمل:8.5 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گری کریا:8.6 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی لارا:9.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:11.9 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادیان:«18.7 کیلومتر


هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره کریستال یکی از هتل های معروف آنتالیا میباشد که در سال 2013 در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع ساخته شده است.این هتل 5 ستاره با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد.این هتل لوکس از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است.تمام اتاق های هتل مجهز به بهترین امکانات رفاهی میباشند تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل کریستال با کادری مجرب و تور کیش حرفه ای هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشند.سرویس دهی این هتل به صورت UALL میباشد.با انتخاب این مجموعه 5 ستاره میتوانید لحظات شاد و اقامت رویایی را تجربه کنید.

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

امکانات هتل:زمین گلف ، 5 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی رستوران های ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی ، خانه استیک و رستوران اصلی هتل در کنار 10 کافه مجلل

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

امکانات اتاق:نور مناسب و پنجره هایی بزرگ و بالکنی رو به شگفتی های طبیعت، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، حوله ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

رستوران هتل:هتل کریستال دارای رستوران های با فضای شیک و لوکس میباشد و غذا های ترکی، ایتالیایی، فست فود، خاور دور، غذا های مدیترانه ای را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

موقعیت جغرفیایی:

فاصله هتل تا باشگاه گلف ملی:11.8 کیلومتر

فاصله هتل تا آبشار رومی:12.3 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ تحمل:12.8 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گای کایا ایگلز:13.4 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تمدن سرزمین افسانه:13.4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:32 کیلومتر


هتل آسپن آنتالیا

معرفی:هتل آسپن جزء هتل ها 4 ستاره آنتالیا میباشد.هتل آسپن دارای 36 اتاق محهز به بهترین امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا بتوانند در طول اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت تور آنتالیا تابستان 98 رسانی از مسافران تور آنتالیا میباشند.موقعت جغرافیایی خوب این هتل 4 ستاره دسترسی به مقاصد گردشگری را برای مسافران و گردشگران عزیز راحت کرده است.این هتل 4 ستاره تاپ بهترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.با انتخاب این مجموعه میتوانید لحظات شادی را سپری و اقامت خوبی را تجربه کنید.

هتل آسپن آنتالیا

امکانات اتاق:روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، میزتحریر، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه 

هتل آسپن آنتالیا

امکانات هتل:لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، اسپا، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان، خدمات نگهدارای از کودکان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی

هتل آسپن آنتالیا

رستوران هتل:هتل آسپن دارای رستورانی با فضای شیک میباشد.مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، بین المللی و سنتی را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل آسپن آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مناره شکسته:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مارینا قدیمی شهر:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا مناره فلوت:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر شهرداری متروپولیتن آنتالیا:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادیان:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر ملی آنتالیا:1.9 کیلومتر

فاصله هتل تا دریای مدیترانه اقیانوس:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:9.5 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا:4.2 کیلومتر


هتل سو آنتالیا

معرفی:هتل سو یکی از هتل های لوکس 5 ستاره در آنتالیا میباشد که با مقاصد گردشگری و توریستی این شهر زیبا فاصله خیلی کمی دارد و دسنرسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.هتل لوکس سو دارای اتاق ها و نمای بیرونی سفید میباشد و همچنین مجهز به امکانات و خدمات قابل استفاده برای گردشگرین و مسافرین عزیز تور آنتالیا میباشد.این هتل 5 ستاره دارای خدمه و کارکنان آموزش دیده میباشد که 24 ساعته آماده به خدمت از مسافرین محترم تور آنتالیا میباشند.با انتخاب این مجتمع لوکس میتوانید لحظات شادی را سپری و اقامت خوب و فراموش نشدنی را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق در این مجتمه 5 ستاره 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل سو آنتالیا

امکانات هتل:روزنامه، گاو صندوق، فروشگاه داخل مجموعه، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، خدمات اتوکشی، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، کلاب  موسیقی، اتاق های خانوادگی، سال  بدنسازی ،  آسانسور ،  سیستم تهویه هوا مرکزی، محل مخصوص افراد سیگاری، روم سرویس، اجاره ماشین، شاتل فرودگاه، میز  پاسخگویی 24 ساعته، ثبت ورود و خروج  سریع، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، صندوق امانات، خدمات نگهداری کودکان، خشکشویی،  واکس و پولیش  کفش، سالن کنفرانس، آرایشگاه، اتاق VIP، پارکینگ، بار، سرو صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، اسنک بار، زمین گلف، زمین تنیس، میز بیلیارد، پینگ پونگ ،  بولینگ، سونا،  اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، کتابخانه، کیدز کلاب، باربیکیو، استخر روباز، محوطه فضای سبز، تراس

هتل سو آنتالیا

امکانات اتاق:امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، رخت آویز، بالکن و محل نشیمن، حمام، سیستم تهویه، تلویزیون LED ، مینی بار، دمپایی، سشوار، قهوه/چایی ساز، استخر  سرپوشیده، اینترنت، اتاق  بالکندار، پاورسوییچ، ورزشهای  آبی، رستوران، ساحل  اختصاصی، اتاق بازی، سونا،‌خدمات SPA، پارک آبی، اسنک بار ساحلی، انیماسیون، خدمات  24  ساعته، اتاق جلسات، اتاق  خانوادگی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی

هتل سو آنتالیا

رستوران هتل:هتل سو یک رستورانی با فضایی شیک و دکوراسیون زیبا میباشد و غذا های مدیترانه ای، ژاپنی، ترکی، سنتی و بین المللی را سرو و آماده میکند.مسافران تور  آنتالیا میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل سو آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا دروازه هادیان:4.3 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل پارک کنییالتی:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:13.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مارینا قدیمی شهر:3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا:0.3 کیلومتر

هتل سو آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران حسن آقا آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از رستوران های شیک و مدرن است اما اگر به دنبال تور آنتالیا شهریور 98 رستورانی ایرانی ولی منویی ترکی هستید، رستوران حسن آقا پیشنهاد می گردد. این رستوران انواع کباب های ترکی، غذاهای دریایی و دیگر غذاهای معروف ترکی را با طعمی عالی و قیمتی مناسب پخت می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

رستوران حسن آقا سالن غذاخوری در باغ دارد تا فضایی دل انگیز را برای مراجعه کنندگان فراهم آورد. مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند غذایی خوب و خوش طعم را در رستوران حسن آقا سرو نمایند.

 

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

 

رستوران حسن آقا آنتالیا


رستوران Can Can آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از بهترین رستوران هاست که مطابق سلیقه افراد می توان به آنها رفت و طعمی بینظیر از غذاها را تجربه کرد. از رستورانهای حلال و خوب آنتالیا می توان به Can Can اشاره نمود که ابتدا در آنکارا فعالیت میکرده بعدها به آنتالیا انتقال تور آنتالیا مرداد 98 یافتو این رستوران غذاهای اصیل ترکی را با کیفیتی عالی و طعمی بی نظیر برای مهمانن خود سرو می کند. 

از امکانات رستوران کن کن می توان به کارکنانی مجرب و خوشرو، امکان رزرو، بیرون بر غذا، اینرنت، دو سالن غذا خوری به صورت سرباز و سر پوشیده و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال رستورانی با منوی حلال هستند حتما به رستوران Can Can مراجعه نمایند.

 

 

رستوران Can Can آنتالیا


رستوران وانیلا لانج آنتالیا

در نزدیکی دروازه هاردیان رستورانی زیبا و ترکیبی از دنیای مدرنیته و کلاسیک وجود دارد به نام وانیلا لانج که غذاهای اصیل و لذیذ ترکی را با موادی تازه پخت می کند. معماری و دکوراسیون این رستوران با نمایی سنگی بسیار آرامش بخش می باشد که بسیار مورد توجه و علاقه گردشگران و مردم بومی قرار دارد. غذاهای رستوران وانیلا توسط سرآشپزی انگلیسی پخت می شوند که بسیار لذیذ هستند.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب با غذاهای لذیذ هستند، رستوران وانیلا لانج پیشنهاد می گردد.

 

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا


رستوران خانه استیک آنتالیا

یکی از رستوران های خوب و معروف شهر تور آنتالیا تیر 98 آنتالیا خانه استیک نام دارد که انواع استیک ها و کباب ها را با بهترین کیفیت و طعم ارائه می دهد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به غذاهایی مانند استیک و امریکایی هستند حتما به این رستوران بیایند.

گفتنی است سبک غذاهای این رستوران امریکای جنوبی، آرژانتینی و اصیل ترکی می باشد. همچنین این رستوران انواع نوشیدنی ها و دسر های لذیذی را نیز سرو می نماید.

 

 

رستوران خانه استیک آنتالیا

 

رستوران خانه استیک آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های ارزان نتالیا,رستوران های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

معرفی:رستوران لارا بالیکوی در سال 2002 ساخته شده است اخیرا نیز شعبه دوم آن نیز افتتاح شده است. هر دو رستوران به سبک مدرن دکور شده اند و تراس و باغ بیرونی وسیعی دارند.این رستوران در زمینه غذا های دریایی فعالیت میکند.تور کیش رستوران های لارا بالیکوی یک نمایشگر بزرگ دارند که از آن برای نمایش غذاهای روزانه و تازه رستوران استفاده می گردد.یک دور این رستوران دریای مدیترانه و دور دیگرش فضای سبز است که این رستوران را زیبا و شیک کرده است.پرسنل های رستوران با روی از مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا پذیرایی میکنند.آشپز ها و سر آشپز های این رستوران بهترین غذا ها را با مواد غذایی خوب برای گردشگران سرو میکند.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

منو رستوران:رستوران لارا بالیکوی دارای منو غذایی از انواع ماهی میباشد که در انواع مختلف سرو میکند.در کنار صرف این غذا گردشگران عزیز میتوانند نوشیدنی های لذیذ را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه-آنتالیا-محله کنیالتی در کنار ساحل

پیشنهاد ما:این رستوران با فضای زیبا و دل نشینی که دارد و بهترین غذا های دریایی را سرو میکند یک پیشنهاد مناسب برای گردشگران میباشد تا در زمان گرسنگی از غذا های لذیذ نوش جان کنند.


رستوران کلاب آرما آنتالیا

معرفی:رستوران کلاب آرما یکی از رستوران های خوب آنتالیا میباشد.این رستوران در قرن 19 توسط ایتالیایی ها ساخته شده منظره ای بی نظیر از شهر قدیمی کالیچی و رشته کوه های بی داگلاری را به نمایش می گذارد.ظرفیت این تور آنتالیا تابستان 98 رستوران 1500 نفره میباشد.طبخ و سرو غذاهای رستوران آرما با دقت و مراقبت بسیار صورت می گیرد و برای تهیه غذاها از مواد اولیه تازه و محلی مثل ماهی های بسیار تازه استفاده می شود.پرسنل های این رستوران با مسافران تور آنتالیا خوش برخورد هستند و بهترین خدمات را به آنها ارائه میدهند.

رستوران کلاب آرما آنتالیا

منو رستوران:رستوران کلاب آرما بهترین غذاهای دریایی مثل هشت پا، خرچنگ، اردک، شافل شکلاتی، چیزکیک تازه و بی نظیر ترین دسرها را برای مسافران تور آنتالیا آماده و سرو میکند.

ساعت کاری:رستوران کلاب از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.

رستوران کلاب آرما آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه-آنتالیا-اسکله 75 لیمانی

پیشنهاد ما:مسافران تور آنتالیا میتوانند در طول سفر به این شهر زیبا و لوکس به رستوران کلاب آرما بروند و از بهترین و لذیذ ترین غذا ها سفارش دهند و نوش جان کنند.فضای زیبا و دل نشین این رستوران همگان را به خود جلب میکند.

رستوران کلاب آرما آنتالیا


رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا

معرفی رستوران : بیزنس خانوادگی سلطانیارها از سال 1950 کار خود را آغاز کرد. در سال 1987 و پس از کارکرد 8 ساله ایزتین سلطانیار در این حرفه، او رستوران سلطانیار کبابچیسی را افتتاح نمود. بنا بر گفته خود او نام سلطان نشان دهنده نه نسل خانوادگی آن ها و نه برادر است که در این حرفه فعالیت داشته اند. در رستوران سلطانیار ، کارکنان می دانند که باید عاشق حرفه و مشتریان خود باشند و به همین علت رستوران های سلطانیار نه تنها در آنتالیا و ترکیه تور کیش بلکه در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.در این رستوران کوشیده می شود تا غذا مطابق سلیقه مشتریان سرو شود و اخیرا نیز موفق به کسب استاندارد TSE که مربوط به کیفیت غذا است، شده است.

رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع کباب، جگر و در کل غذاهای گوشتی وجود دارد که گل سرسبد آن ها و مورد علاقه مسافران تور آنتالیا کباب سلطانیار معروف است. نکته قابل ذکر ذبح حلال گوشت های استفاده شده در این رستوران است.

پیشنهاد ما : این رستوران مناسب خانواده ها و گروه های بزرگ است که در کنار یکدیگر و در محیطی دوستانه به صرف غذا بپردازند.

رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11 شب برای ناهار و شام فعالیت می کند.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه مورات پاشا آنتالیا و در محله Metin Kasapoglu قرار دارد.

رستوران سلطانیار کبابچیسی آنتالیا


رستوران پاناروما آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران پاناروما جزو ده رستوران برتر آنتالیا به شمار می رود که در منطقه لارای آنتالیا قرار گرفته است. این رستوران در سال 1998 افتتاح شده است. فضای رستوران بسیار زیبا است و چون در فضایی بالاتر از سطح زمین قرار دارد ، منظره ای پانارومایی از دریا و فضای سبز اطراف به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد و به همین دلیل پاناروما نام گرفته است. مدیریت و پرسنل خوش برخورد این رستوران تمام سعی خود را می کنند تا شما با حال خوب از پاناروما بیرون بروید. قیمت غذاها در این رستوران بسیار مناسب است و از قیمت های ماورایی رستوران های دیگر خبری نیست.

رستوران پاناروما آنتالیا

منو رستوران : منو این رستوران شامل غذاهای ترکی و مدیترانه ای می باشد. در این منو بخش های قهوه و صبحانه، استارتر و اسنک، غذاهای مخصوص گیاهخواران، پاستا و ماکارونی،‌ سالاد، پیتزا، غذاهای تهیه شده از مرغ، غذاهای گریل،‌غذاهای ترکی، استیک و غذاهای دریایی وجود دارد. این منو به سه زبان ترکی، انگلیسی و روسی ترجمه شده است.

پیشنهاد ما : پاناروما می تواند برای شما یک تجربه جذاب باشد تا در کنار نوازش نسیم دریایی و منظره ای زیبا، غذایی خوش طعم را نوش جان کنید.

رستوران پاناروما آنتالیا

ساعت کاری رستوران : 6:30 تا 10:30 صبح برای صبحانه ، 12:30 ظهر تا 5 بعدازظهر برای ناهار و 7 شب تا 9:30 شب برای شام

موقعیت مکانی رستوران : آنتالیا ، منطقه لارا، خیابان کاله یولو

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل امار آگرا هند

معرفی : هتل امار یکی از هتل های 3 ستاره شهر آگرا هند است که برخلاف تعداد ستاره هایش خدمات بسیار زیادی به شما مسافران تور هند ارائه می دهد. این هتل دارای یک ساختمان 3 طبقه است که تعداد 66 واحد اقامتی در آن وجود دارند.

هتل امار آگرا هند

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، اگزکیوتیو و سوئیت هستند که بسار تمیز بوده و با وسایل ترکیبی از رنگ های روشن و گرم دکور شده اند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، اتو ، اینترنت، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان وجود دارند.

امکانات هتل : استخر روباز، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، سرسره آبی، تخت های حمام آفتاب،‌ سالن کنفرانس، سالن تشریفات، آمفی تئاتر، مرکز تجارت، شاتل فرودگاه،‌ صندوق امانات، سالن ماساژ ، خشکشویی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، مینی بار رایگان

هتل امار آگرا هند

رستوران هتل : در رستوران این هتل غذاهای هندی، مغولی ، تور کیش چینی و بین المللی سرو می شود. هم چنین می توانید صبحانه را به صورت بوفه صرف کنید.

موقعیت مکانی هتل : موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است به طوری که 2 کیلومتز تا قلعه آگرا و 3 کیلومتر تا تاج محل فاصله دارد.

هتل امار آگرا هند

پیشنهاد ما : اگر به دنبال یک هتل با قیمت خوب برای یک سفر تجاری - تفریحی می گردید هتل امار گزینه خوبی برای شما است. خصوصا که کارکنان هتل نیز بسیار مودب و خوشرو هستند.

 


هتل کورت یارد بای ماریوت آگرا هند

معرفی : هتل 5 ستاره کورت بیارد بای ماریوت آگرا یکی از هتل های مجموعه معروف ماریوت است که در شهر تاج محل ساخته شده است. این هتل لوکس که در تمام قسمت های آن از رنگ های روشن استفاده شده است دارای 189 اتاق بسیار زیبا می باشد. هتل کورت ماریوت یکی از بهترین هتل های آگرا است که از سوی مسافران بالاترین امتیاز را در این شهر کسب کرده است.

هتل کورت یارد بای ماریوت آگرا هند

امکانات اتاق ها :  اتاق های هتل از نوع استاندارد، پرمیوم و سوئیت هستند که برایشا مسافران تور هند دارای امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع ، حمام با کلیه لوازم بهداشتی، قهوه ساز و کمد لباس هستند.

امکانات هتل : محوطه پیک نیک و باربیکیو، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس های یوگا، سالن بدنسازی،‌سالن ماساژ، مرکز اسپا، سالن زیبایی، کتابخانه، سرگرمی های شبانه،‌ موسیقی زنده، زمین بدمینتون، باشگاه کودکان، دارت، پینگ پنگ، اتاق بازی، تور کیش خدمات برای معلولین، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته

هتل کورت یارد بای ماریوت آگرا هند

رستوران هتل : دو رستوران آلاکارته در این هتل وجود دارند که رستوران انیسه غذاهای هندی سرو می کند و رستوران مومو انواع غذاهای بین المللی را طبخ می کند. هم چنین در مومو کافه صبحانه،‌ غذاهای سبک و انواع نوشیدنی سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : هتل کورت یارد در جاده فاتح آباد و خیابان تاج نگری آگرا قرار گرفته است. فاصله آن تا تاج محل و باغ مهتااب سه کیلومتر و تا TDI مال تنها 400 متر است. فرودگاه آگرا نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.  

هتل کورت یارد بای ماریوت آگرا هند

پیشنهاد ما : این هتل 5 ستاره با امکانات بسیار خوب و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی مکان بسیار مناسبی برای اقامت است. اگر حواستان جمع باشد می توانید در هنگام تخفیف قیمت ها این هتل را رزرو کنید.


هتل گیت وی آگرا هند

معرفی : هتل گیت وی یکی از هتل های 5 ستاره شهر آگرا هند است. این تور هند تیر 98 هتل در باغ بسیار زیبایی به مساحت 9 هکتار قرار گرفته است که نمای زیبایی از تاج محل  در آن نمایان است. این هتل یکی از اعضای مجموعه هتل های زنجیره ای تاج است. در این هتل 100 واحد اقامتی وجود دارند.

هتل گیت وی آگرا هند

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد،‌ سوپریور و سوئیت است که هرکدام از آن ها با وسایل بسیار زیبایی با تاثیر از معماری هندی پر شده اند. این اتاق ها دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی هستند.

امکانات هتل : تراس، باغ، استخر ، مرکز اسپا، ماساژ ، سالن بدنسازی،‌ زمین تنیس، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، سالن کنفرانس، مرکز تجارت، اجاره ماشین، فروشگاه، شاتل فرودگاهی، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل گیت وی آگرا هند

رستوران هتل : رستوران این هتل با نام جانکار انواع غذاهای هندی و چینی را سرو می کند و به همراه آن موسیقی زنده نیز برای شما مهمانان گرامی تور هند سرو می کند. دو کافه با نام های گاد و ساگویی نیز در این هتل وجود دارند که انواع نوشیدنی و دسرهای محلی را سرو می کنند. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه تاج گنج شهر آگرا و در خیابان فاتح آباد قرار گرفته است. فاصله این هتل تا تاج محب سه کیلومتر، تا فرودگاه آگرا 10 کیلومتر و تا ایستگاه قطار این شهر 5 کیلومتر است. هم چنین باغ مهتاب در دو کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

هتل گیت وی آگرا هند

پیشنهاد ما : هتل گیت وی یکی از بهترین هتل های شهر آگرا است که برای یک سفر ماه عسل یا سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است.


هتل کلارکز شیراز آگرا هند

معرفی : هتل کلارکز شیراز یکی از هتل های 5 ستاره شهر آگرا است . این هتل زیبا دارای ساختمانی 6 طبقه است که در اطراف آن باغی زیبا قرار گرفته است. استفاده از سبک هندی در طراحی داخلی این هتل باعث شده است تا زیبایی آن دو چندان شود. در این هتل 237 واحد اقامتی وجود دارد.

هتل کلارکز شیراز آگرا هند

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سوپریور، دبل و دلوکس هستند که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون صفحه تخت،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌حمام با لوازم بهداشتی، مبلمان و اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد.

امکانات هتل : تراس، باغ، استخر روباز، ماساژ، سالن زیبایی، مرکز اسپا، جکوزی، سونا، موسیقی زنده، بیلیارد، اتاق بازی،‌ خدمات برای معلولین، صندوق امانات،‌ خدمات تور، خدمات بلیط‌، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، روم سرویس، لاندری، مرکز تجارت، اتاق جلسات، فروشگاه سوغاتی، اجاره ماشین

هتل کلارکز شیراز آگرا هند

رستوران هتل : رستوران اصلی این هتل چکرز نام دارد که بوفه ای پرتنوع از غذاهای بین المللی ، هندی و غذاهای مخصوص گیاهخواران را در اختیار شما مسافران تور هند قرار می دهد. یک رستوران با نام مغول روم در بام هتل قرار دارد که هرشب در آن موسیقی زنده هندی نواخته می شود و انواع غذاهای به سبک مغولی و هندی را در محیطی زیبا با نمای تاج محل برای شما سرو می کند. هم چنین دو کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان تاج رود آگرا قرار گرفته است. تاج محل در فاصله 2.5 کیلومتری هتل و فرودگاه شهر آگرا در 5.5 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فاصله هتل تا ایستگاه قطار نیز 4 کیلومتر است.

هتل کلارکز شیراز آگرا هند

پیشنهاد ما : هتل کلارکز شیراز یکی از بهترین هتل های شهر آکرا محسوب می شود که در سال های 2016 و 2017 موفق به کسب چندین جایزه معتبر در زمینه هتل داری شده است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های هند,رزرو هتل های هند,هتل های گران قیمت هند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

هتل 4 ستاره شانتی هوم خدماتی از قبیل: خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، منوهای رژیمی، سرویس اتو شلوار را به میهمانان خود ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم،تور هند مرداد 98 ایوان مخصوص حمام آفتاب و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مسافرین تور هند که به دنبال هتلی خوب و اقامتی راحت هستند، هتل شانتی هوم بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند


هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

یک از هتل های خوب و چهار ستاره هند، هتل فورچون می باشد که امکاناتی نظیر خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، تور هند تابستان 98 سرویس مستخدم، لابی، ماساژ، استخر روباز، مرکز بدنسازی و ... را داراست. از امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، صندوق امانات، وسایل بهداشتی، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و ... اشاره نمود.

مسافرین تور هند که به دنبال هتلی با امکانت لوکس در عین حال با قیمت مناسب هستند، هتل فورچون این گرازیا بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

 

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند


 هتل ت نیو دهلی هند


 هتل ت نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاقهای پاک و بدون سیگار و گاوصندوق را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و امکانات تور کیش برای معلولین را دارا می باشد.

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار


هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

این هتل 4 ستاره یکی از هتل های خوب هند می باشد که دارای 54 اتاق مجهز و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم و ... اشاره نمود.

از دیگر امکانات نیز مجموعه ورزشی و بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، رستوران با سرو غذاهای بین المللی و هند و ... می باشد. مسافرین عزیز تور هند که به دنبال هتلی خوب و مجهز می باشند، هتل میپل گزینه ای مناسب خواهد بود.

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران Tian-Asian هند

یکی از رستوران های گران قیمت و مدرن شهر دهلی، رستوران آسیایی تیان می باشد که فضایی کلاسیک و لوکس دارد. معماری این رستوران به گونه ایست که دورتادور رستوران سراسر شیشه می باشد تا مهمانان فضای اطراف رستوران را به راحتی تور هند مرداد 98 ببینند و حس خوبی داشته باشند. منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای گیاهی و اصیل هندی، مدیترانه ای، تایلندی می باشد که از تنوع بسیاری برخوردار هستند. 

مسافرین عزیز تور هند می توانند روزی خوب را در این رستوران سپری نمایند. گفتنی است این رستوران دارای دو سالن غذاخوری مجزا و بام . اینترنت رایگان نیز می باشد.

 

 

رستوران Tian-Asian هند

 

رستوران Tian-Asian هند


رستوران Indian Accent هند

یکی از رستوران های خوب و لوکس هند، رستوران Indian Accent می باشد که انواع غذا های گیاهی و هندی را به بهترین کیفیت و قیمتی نسبتا گران پخت می نماید. محیط و معماری این رستوران بسیار دنج و آرام می باشد تا مهمانان در آن احساس رضایت و تور هند تیر 98 آرامش داشته باشند. مسافرین عزیز تور هند که از طرفداران غذاهای گیاهی هستند، رستوران Indian Accent انتخاب مناسبی خواهد بود.

گفتنی است این رستوران از رستوران های برتر و درجه یک هند می باشد.

 

 

رستوران Indian Accent هند

 

رستوران Indian Accent هند


رستوران تامرا دهلی نو هند

 یکی از رستوران های معروف و خوشنام دهلی رستوران تامرا می باشد که انواع غذاهای اصیل هندی، چینی، ژاپنی و دریایی را با بهترین کیفیت پخت می نماید. معماری و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد. این رستوران جز برترین رستوران های هند می باشد که حتما تور کیش به مسافرین عزیز تور هند که به دنبال رستورانی خوب و شیک هستند، پیشنهاد می شود.

از امکانات رستوران تامرا می توان به پارکینگ، اتاق مخصوص سیگار و صندلی کودکان اشاره نمود.

 

 

رستوران تامرا دهلی نو هند

 

رستوران تامرا دهلی نو هند


رستوران گوواندیس هند

یکی از رستوران های خوب و معروف هند که غذاهایی مختص گیاهخواران سرو می کند، رستوران گوواندیس می باشد. فضا و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و دلباز است که غذا خورد در این فضا بسیار دلپذیر خواهد بود. 

غذاهای این رستوران ساده و در عین حال لذیذ می باشد که طرفداران غذاهای گیاهی بسیار دوست دارند. مسافرین عزیز تور هند که علاقه مند به غذاهای هندی و گیاهی هستند رستوران گوواندیس بسیار انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 

رستوران گوواندیس هند

 

رستوران گوواندیس هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های هند,بهترین رستوران های دهلی,رستوران های ارزان آگرا,معرفی رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

معرفی رستوران : رستوران ماسالا لایبرری یکی از بهترین رستوران ها منطقه جانپث دهلی نو است . این رستوران دارای دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا است . یک لوستر بسیار بزرگ با چراغ های مدادی شکل از سقف بلند رستوران آویزان شده است که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می کند. تمامیت دکوراسیون از رنگ های روشن تشکیل شده که باعث افزایش اشتها می شود. صندلی های بسیار راحتی در هر دو طبقه رستوران برای شما مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است تا در هنگام صرف غذا احساس خوشایندی داشته باشید. موسس این رستوران آقای جیگز کالرا است که سال ها در زمبنه غذا فعالیت داشته است. او شعار این رستوران را این گونه بیان می کند : «ما برای شما خاطره سرو می کنیم، نه فقط غذا!» در رستوران ماسالا لایبرری سعی شده است تا با سرو غذاها در ظرف های محلی استان های مختلف هند، گوشه ای از فرهنگ عظیم این کشور را نیز به نمایش در آورد.

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

منو رستوران: غذاهای منو ماسالا لایبرری از قسمت شمالی هند برگزیده شدهتور هند شهریور 98 است. این غذاها به سبک مولکولی که شیوه ای نوین و شگف انگیز در طبخ غذا است پخته می شوند و برای تهیه این منو حدود 40 سال در آشپزخانه ها و آزمایشگاه های مختلف تحقیق و پژوهش انجام شده است. 

پیشنهاد ما: ماسالا لایبرری ترکیبی از علم، هنر و غذا است . پیشنهاد می کنیم مسافران تور هند علاقه مند به غذاهای مولکولی حتما سری به این رستوران بزنند.

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 12 تا 14:30 برای ناهار و از 19 تا 1 بامداد برای شام باز است.

موقعیت مکانی رستوران : مرکز دهلی نو، منطقه جانپث، شماره 110002

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند


رستوران Patio 23 گوا هند

از رستوران های محبوب و پرطرفدار گوا هند می توان به رستوران پاتیو 23 اشاره کرد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. معماری و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار گرم و صمیمی است و دارای سالن غذاخوری در فضای باز و سرسبز است تا سرو کردن غذا با لذت همر باشد. منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهایی نظیر غذاهای دریایی، اروپایی، آسیایی، گیاهی و ... می باشد. مسافرین عزیز تور هند می توانند بر اساس ذائقه خود انتخاب نمایند و زمانی خوش را در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند.

 

رستوران Patio 23 گوا هند

 

رستوران Patio 23 گوا هند


رستوران Dum Pukht آگرا هند

از رستوران های معروف هند که رتبه دوم را در برابر رستوران بخارا دارد، تور کیش رستوران دوم پخت است که بسیار میان مرفهین هند و همچنین گردشگران طرفدار بسیاری دارد. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل هندی البته با روش پخت مغولی است که بسیار لذیذ هستند. معماری و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و لوس است که گردشگران عزیز تور هند می توانند اوقات خوشی را در آن سپری نمایند.

گفتنی است که حتما مسافرین عزیز از قبل اقدام به رزرو میز نموده سپس به آنجا مراجعه نمایند.

 

 

رستوران Dum Pukht آگرا هند

 

رستوران Dum Pukht آگرا هند


رستوران پاترا آگرا هند

یکی از رستوران های خوب آگرا هند که بهتربن طعم غذاهای شمال هند را می توان در آن تجربه کرد، رستوران پاترا می باشد. که بسیار در میان مردم بومی و گردشگران طرفدار دارد. معماری و چیدمان این رستواران بسیار تور کیش شیک و مدرن می باشد که فضایی آرام و لوکس را رقم زده است. مسافرین عزیز تور هند که به دنبال رستورانی اصیل و آرام هستند، رستوران پاترا انتخا مناسبی خواهد بود.

از امکانات رستوران پاترا می توان به کارکنانی خوب، رزرواسیون آسان، وای فای و ... اشاره نمود.

 

 

رستوران پاترا آگرا هند

 

رستوران پاترا آگرا هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های هند,بهترین رستوران های دهلی,رستوران های خوب آگرا,معرفی رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دروازه دهلی نو هند

دروازه هند در دهلی نو با نام India Gate مشهور است. این دروازه در سال 1931 در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در این شهر قرار دارد. این بنا یادبود بیش از 90 هزار سرباز هندی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند. نام این سربازاها در بالای بنا حک شده است. این بنا توسط معمار بریتانیایی سر ادوین لیتینز ساخته شده است . بنا حدود 42 متر ارتفاع دارد و از ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است. در زیر سایه بان این بنا در ابتدا تور کیش مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا قرار داشت که با اعلام استقلال هند یک مجسمه از مرمر سیاه با نام شعله جاویدان سرباز جایگزین آن شد. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این بنای تاریخی دیدن کنید.

 

 

دروازه دهلی نو هند

 

دروازه دهلی نو هند


جال محل جیپور هند

کاخ جال محل یا کاخ شناور یکی از دیدنی های شهر جیپور هند است. این کاخ در دریاجه مان ساگار قرار گرفته است و به دستور جی سینگ دوم ساخته شده است. قدمت کاخ به قرن 18 میلادی برمی گردد. کاخ دارای 5 طبقه است که تنها یک طبقه آن روی آب است و چهار طبقه آن در زیر آب قرار دارد. عنصر اصلی تشکیل دهنده این کاخ ماسه های قرمز رنگ و سنگ مرمر هستند. این کاخ هیچ اتاق قابل سکونتی ندارد و تنها برای شکار تور کیش و استراحت تابستانه ساخته شده است. معماری داخلی کاخ بسیار زیبا بوده و به سبک مغولی طراحی شده است. با وجود قرار داشتن چهار طبقه در زیر آب نفوذ چندانی از آب به داخل کاخ مشاهده نمی شود و این نشان دهنده معماری بی نظیر کاخ است. با وجود دهانه های قوسی شکل در زیر کاخ می توان با قایق از زیر آن عبور کرد. شما مسافران تور هند می توانید با سفر به شهر جیپور از این کاخ زیبا دیدن کنید.  جال محل جیپور هندجال محل جیپور هندجال محل جیپور هند


دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو بنای یاد بود ملی هند است و در قلب دهلی نو پایتخت کشور هند واقع شده است. دهلی یکی ازقدیمی ترین منطقه های مسکونی جهان و شهری پایتخت کشور هند و یکی از کلان شهرهاست. در اصل دروازه هند دهلی نو به عنوان یادبود تمامی جنگ های هند شناخته شده و نشان برجسته ای دارد و یادآور 90 هزار سرباز هندی ارتش بریتانیاست که جان خود را از دست داده اند. این سربازان در جنگ جهانی اول و سوم که در جنگ جهانی سوم بین انگلیس و افغانستان جان باخته اند. این بنا از سنگ ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است و نام این سربازان بروی دیوارهای این بنا حک شده است. دروازه هند دهلی نو دروازه هند دهلی نو یکی از دیدنی های دهلی نو در جهان شناخته شده دارای ارتفاع 42 متر و در سال 1931 توسط سر ادوین لیتینر معمار بریتانیایی طراحی و در محوطه ای باز و نزدیک کاخ ریاست جمهوری واقع شده است. در آستانه دروازه هند دهلی تور هند مرداد 98 نو مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا در زیر سایبانه قرار داده شده بود و بعد از استقلال هند، این مجسمه با یادبودی از سربازان گمنام ارتش هند که از جنس مرمر سیاه هست تعویض شد که آن را با نام « شعله جاویدان سرباز » نام گذاری کردند.  دروازه هند دهلی نو


کاخ میسور 

کاخ میسور هند یکی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر می باشد. که به صورت کامل در سال 1897 بعد از آتش سوزی بازسازی شد. شهر وسیع میسور به خاطر آمیختن با معماری استعمارگرانه، کاخ های پادشاهی هندی، باغ های انبوه به زیبایی تزیین شده اند. افرادی که به خرید علاقه مند هستند می توانند از بازارهای ابریشم و صندل چوبی در این شهر لذت ببرند. 

جاذبه های گردشگری کاخ میسور 

کاخ میسور هند شامل سه قسمت می باشد و جاذبه های مثل برج مربعی شکل و گنبدهای زیبایش، ستون های باشکوه و سقف بسیار تزیین شده با کاشی های لعاب دار در کف بنا، شیشه های رنگی زیبا، نشان دادن جواهرات و تاج طلایی نفیس و کارهای هنری است. یک بازدید کننده واقعی سعی می کند نمایش های نور زمانی است که کاخ میسور هند با بیش از 90000 چراغ نورانی می شود را ببینید. کاخ میسور هندنکته مهم: یک روش جالب برای بازدید از زمین ها و باغ های بزرگ کاخ میسور هند این است که به یک تور چرخشی که به رایگان در داخل کاخ وجود دارد بپیوندید.کاخ میسور هندکاخ میسور هندکاخ میسور هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

ساحل Palolem گوا هند

از سواحل زیبا و جذاب شهر گوا هند می توان به ساحل پالولم اشاره کرد که بسیار دیدنی استو این ساحل به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای غروب بسیار زیبایی است که هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. گفتنی است تور هند تیر 98که ساحل پالولم نسبت به دیگر سواحل هند کمی گرانتر و البته شلوغ تر است. در این ساحل انواع وسایل تفریحی و بازی همچون جت اسکی، قایق سواری، ماهیگیری و ... فراهم می باشد تا گردشگران عزیز تور هند نهایت لذت را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند.

گفتنی است در ساحل Palolem پلاژ های مجهزی نیز برای استراحت وجود دارد که گردشگران می توانند از آنها استفاده نمایند.

 

 

ساحل Palolem گوا هند

 

ساحل Palolem گوا هند


آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار (dudhsagar) یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که در شهر گوا هند قرار دارد. آبشار در 40 کیلومتری شهر یانجی قرار دارد و در میان جنگل های زیبا و حیرت انگیز قرار دارد. معنی لغوی دودساگار دریای شیر است و به علت تور کیش سفید به نظر رسیدن آب این آبشار این نام را بر آن گذاشته اند. بلند ترین ارتفاع این آبشار به 600 متر می رسد و دارای چهار لایه است. از کنار این آبشار یک قطار عبور می کند که از داخل آن منظره بسیار دیدنی از آبشار پیداست. در منطقه ای که آبشار قرار دارد دمای هوا بسیار پایین است و در فصل های گرم سال شما مسافران تور هند آب و هوای خنکی را در کنار این آبشار احساس می کنید.در مورد این آبشار افسانه های زیبا و شنیدنی در میان مردم هند وجود دارد.

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند


معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا یکی از زیباترین معبدهای هندوستان است که در شهر همپی این کشور قرار دارد. این معبد دارای قدمت بسیار زیادی است و در قرن هفتم پس از میلاد مسیح ساخته شده است. این معبد در ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است که در زمان ویجایاناگارا به یک مجتمع بزرگ تبدیل گشته است. شما تور کیش مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این معبد زیبا دیدن فرمایید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند


شهر جایسالمر هند

جایسالمر یا شهر طلایی یکی از شهرهای هند است که در نزدیکی مرز پاکستان و در صحرای تمار قرار دارد. جایسالمر در اصل به معنای ماسه های زرد رنگ است که این شهر از آن ساخته شده است. جایسالمر یکی از شهر های قدیمی هند است که در آن آثار باستانی زیادی قرار دارند. یکی از آن ها قلعه طلایی رنگی است که در قسمت بالایی شهر قرار گرفته و قدمت آن به قرن دوازدهم میلادی بازمی گردد. هم چنین یک کاخ بسیار زیبا و بزرگ در شهر وجود دارد که از قرن شانزدهم تا نوزدهم ساخت آن به طول انجامیده است. شهر دارای نه دروازه است که در یک امتداد عرضی کشیده شده اند. اگر شما عازم تور هند هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این شهر زیبا دیدن کنید.

شهر جایسالمر هند

شهر جایسالمر هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های هند,جاذبه های توریستی هند,بهترین تفریحات هند,مکان های گردشگری هند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار پالیکا دهلی هند

معرفی:بازار زیرزمینی پالیکا بین حلقه داخلی و بیرونی منطقه تجاری کاناوت در دهلی هم نام با بازار پالیکا در بمبئی است.این بازار دارای 380 غرفه متنوع میباشد اما بخش عمده بازار به لوازم الکترونیک و پوشاک اختصاص دارد.بازار پالیکا در اواخر دهه 70 تاسیس شد.این بازار  برای توریست‌های تور هند یک جاذبه اصلی محسوب می‌شود زیرا به قیمت‌های متعدد و چانه‌ زنی مشهور است.این بازار زیرزمینی مجهز به سیستم تهویه مطبوع زیر حلقه داخلی منطقه مالی،تور کیش تجاری کاناوت به خاطر لوازم الکترونیکی و انواع البسه ارزان، از پاپوش، لباس شب، انواع عطریات و زیورآلات گرفته تا دستگاه‌های الکترونیکی و انواع دی‌وی‌دی و سی‌دی شهرت دارد. همچنین می‌توانید در بازار سوغاتی‌ها و یادگاری‌های ارزان و کوچک بخرید. صدها فروشگاه در بازار پالیکا فعالیت دارند و تخمین زده می‌شود به طور متوسط 15000 نفر جمعیت در بازار حضور داشته باشند. بازار یکشنبه‌ها تعطیل است.مسافران تور هند میتوانند در روزهای دیگر هفته به این بازار بروند و تمام اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

موقعیت مکانی:دروازه اصلی بازار رو به سنترال پارک باز می‌شود و بلوک F در سمت راست و پارکینگ زیرزمینی پالیکا در سمت چپ قرار دارند.

بازار پالیکا دهلی هند


بازار جانپات دهلی هند

معرفی بازار:بازار جانپات یک بازار قدیمی و مشهور در دهلی است. تا اواخر دهه ۹۰ میلادی، این بازار با نام مسیر ملکه شناخته می‌شد.این بازار صف بلندی از بوتیک‌ها با محصولاتی است که در مراکز خرید و نمایشگاه‌های امروزی یافت نمی‌شوند.قدمت برخی غرفه‌های آن به 1950 می‌رسد. شال نفیس پشمینه کشمیری مشهورترین محصول این بازار است. اکثر بازارهای دهلی نمونه‌های تقلیدی شال کشمیری را می فروشند اما محصول اصلی را تنها از جانپات می‌توان تهیه کرد. علاوه بر شال‌ها و روسری‌های نفیس کشمیری، زیورآلات برنجی هندی کورتیس و چوریدارز، انواع فرش و دیگر صنایع دستی در جانپات مارکت عرضه می‌شودجانپاس مارکت یکی از بهترین مراکز خرید قدیمی دهلی‌ برای مسافران تور هند میباشد.مغازه‌های این بازار خیلی مجلل نیستند اما محبوبیت فراوانی دارند. جانپاس مارکت مناسب کسانی است که با بودجه محدود سفر می‌کنند، جایی که در آن می‌توان فرهنگ هند را در آثار هنری و صنایع دستی مشاهده کرد.هر روزه تعداد گردشگران تور هند که به این کشور سفر میکنند رو به افزایش میباشد.

بازار جانپات دهلی هند


بازار سادار هند

معرفی:بازار سادار یکی از بازار های معروف هند میباشد که در شهر آگرا واقع شده است.این بازار همچنین یکی از بازارهای مورد علاقه‌ی محلی‌ها میباشد.جلوی بازار پر از  دستفروش هست که اغلبشون کیف و صندل میفروشند.صندل ها و کیفهای سنتی و گلدوزی شده بسیار زیبا و با قیمت خیلی خوب که برای سوغاتی خیلی مناسبند.رستوران  معروف آگرا هم در این بازار قرار دارد و مسافران تور هند میتوانند بعد از کلی خرید سری به رستوران این تور هند تابستان 98 بازار بزنند و از بهترین غذا ها امتحان کنند.مسافرانی که علاقه ای به چرم  دارند میتوانند اجناس چرم خوب را براحتی در این بازار پیدا کنند.پیشنهاد میشود در طول سفر به هند حتما برای خرید این بازار را انتخاب کنید و سفر خود را به بهترین سفر تبدیل  کنید.این مرکز خرید تا ساعت 10 شب باز میباشد تا مسافران عزیز تور هند بتوانند در هر ساعتی که میخواهند به این بازار بروند.قابل ذکر است که تمام فروشندگان این بازار  مسلط به زبان انگلیسی هستند پس براحتی میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

بازار سادار هند


 

مرکز خرید چاندنی چوک هند

معرفی:یکی از معروف ترین مراکز خرید هند بازار چاندنی میباشد که در منطقه ای بسیار شلوغ و پر رفت و آمد بوده و برای سیصد سال مرکز اصلی خرید مردم شهر محسوب می شده است.این بازار محل خرید بسیاری از بومیان این منطقه بوده و انواع و اقسام اجناس و مواد مورد نیاز روزانه در آن یافت می شود.انواع و اقسام اجناس و مواد مورد نیاز روزانه در آن یافت می شود.این بازار در قرن هفدهم به دستور امپراطور گورکانیان (شاه‌جهان) ساخته شد و به دخترش بانو جهان‌آرا تقدیم گردید.گردشگران و مسافران تور هند میتوانند انواع خوراک و پوشاک، میوه و سبزیجات، ادویه و کتاب‌ را در این مرکز خرید پیدا کنند و خریداری کنند.این مرکز تور هند شهریور 98 خرید در بین گردشگران تور هند بسیار معروف و پر طرفدار میباشد.وجود چند رستوران با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی و شیرینی فروشی های معروف به شهرت این بازار افزوده است.این بازار شلوغ و رنگارنگ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که انواع محصولات متنوع را عرضه می‌کنند. بازار کاترا نیل (Katra Neel) انواع پارچه از جمله ابریشم، ساتن، کرپ، نخ و چیت موصلی دارد. Bhagirath Palace، بزرگ‌ترین بازار محصولات الکترونیکی در آسیا است. انواع تجهیزات پزشکی هم در این بخش عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به ادویه‌جات باید از بازار Khari Baoli دیدن کنند.مسافران و گردشگرانی که به این کشور سفر میکنند میتوانند برای خرید اجناس مورد نظرشان به این بازار رفته و بهترین اجناس را با کیفیت خوب خریداری کنند.

مرکز خرید چاندنی چوک هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند,بهترین مراکز خرید هند,مراکز خرید لوکس هند,معرفی بهترین مراکز خرید هند ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()