نوشته شده توسط : تینا

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم قرار گرفته است. مسافرین پرواز هوایی تور استانبول برای اینکه از فرودگاه آتاتورک به هتل پنج ستاره الیت ورد برسند باید مسیری 25 کیلومتری  را در حدود 30 دقیقه طی کنند. مسافرین تور استانبول که علاقه مند به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول هستند میتوانند از بسیاری از مراکز دیدنی این شهر مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و ... که در نزدیکی این هتل قرار دارند بازدید کنند. امکانات هتل الیت ورد استانبول برای تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده است به طوری که نیازهای اکثر مسافرین تور استانبول را به خود جلب می کنند.

برخی از این امکانات شامل : فضای سبز هتل، آسانسور، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، چند رستوران مجلل، کافی شاپ و امکانات تفریحی ورزشی نظیر سالن ورزشی مجهز، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. تعداد اتاق های این هتل 245 باب است که در انواع مختلف سوئیت، خانوادگی و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. تجهیزاتی که در هتل الیت ورد استانبول برای خدمت رسانی به مسافرین تور استانبول در نظر گرفته شده اند تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا این امکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

هتل الیت ورد استانبول

 

اتاق های هتل الیت ورد استانبول

رستوران هتل الیت ورد استانبول

استخر هتل الیت ورد استانبول

تور گرجستان

تور روسیه

تور اصفهان

تور شیراز 

تور استانبول

تور آنتالیا

تور آنتالیا تابستان 95

تور کیش

تور استانبول

تور مشهد

تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل الیت ورد استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,رزرو هتل در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کریستال استانبول

هتل 4 ستاره کریستال، تنها چند قدم با میدان تقسیم و 100 متر با ایستگاه اتوبوس Hava فاصله دارد و اقامت راحتی را در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول قرار داده است.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان تور استانبول و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است که مسافران تور استانبول میتوانند از آنها استفاده کنند.هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.

امکانات تفریحی این هتل مخصوص مسافران تور استانبول:سرویس نگهداری کودکان ،استخر سرپوشیده (تمام فصول)،  حمام ترکی، سونا، اتاق های خانوادگی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتو کشی، امکانات جلسه و ضیافت، بسته های نهار - ترانسفر فرودگاه، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب، پذیرش و تحویل سریع، اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، صبحانه در اتاق، لباسشویی، اتاقهای ضد صدا، خشکشویی، خانه داری، فکس و کپی، منوهای رژیمی، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات تورها که مسافران تور استانبول میتوانند از ایت امکانات استفاده کنند.

 

تور گرجستان

تور روسیه

تور اصفهان

تور شیراز 

تور استانبول

تور آنتالیا

تور آنتالیا تابستان 95

تور کیش

تور استانبول

تور مشهد

تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل بیوتل استانبول 

هتل 5 ستاره بیوتل (Byotel) در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 182 اتاق ارائه میدهد که اتاق های این هتل چشم انداز پانارامویی از شهر استانبول یا دریای مرمر دارند و دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، وای فای رایگان و ... هستند. در رستوران "گلزار" این هتل انواع غذاهای سنتی، در رستوران "بیسترو" انواع اسنک ها و نوشیدنی ها و در رستوران "کهریبار" انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. ایستگاه مترو در جند قدمی هتل است که امکان رفت و آمد آسان به سمت اروپایی استانبل را برای گردشگران تور استانبول فراهم میکند. فاصله هتل تا مرکز خرید پلادیوم 1/4 کیلومتر و تا فرودگاه ضبیحا 30 کیلومتر است. 

 

امکانات هتل بیوتل استانبول

استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، حمام ترکی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهرهمند شوند.

 



:: برچسب‌ها: هتل بیوتل استانبول,اقامت در هتل های استانبول,رزرو هتل در استانبول,قیمت هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است و گردشگران تور استانبول می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است. 

 

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 



:: برچسب‌ها: هتل میراکل آسیا استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل رافلز استانبول

هتل 5 ستاره رافلز استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول در مرکز زورلو واقع شده و 180 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند.  تور استانبولدر رستوران "روکا" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی و بوفه ای از غذاهای بین المللی سرو می شود و در رستوران "آرولا" که به نام سر آشپز معروف این رستوران نامگذاری شده می توانید انواع غذاهای خلاقانه این آشپز بزرگ دنیا را میل کنید. فاصله هتل تا کاخ سیرگان 2/5 کیلومتر، تا پل بسفر 3/7 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 31 کیلومتر است. برای 'گردشگران تور استانبول با هزینه اضافی ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته می شود. 

امکانات هتل رافلز استانبول

استخر سر باز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی بچه ها،  تور استانبولباشگاه کودکان، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان تور استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل رافلز استانبول,معروف ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل هری این مرتر استانبول

هتل 5 ستاره هری این مرتر (Hurry Inn Merter) در منطقه مرتر استانبول واقع شده و 148 اتاق دارد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه بوفه سرو می شود و گردشگران تور استانبول می توانند در وعده ناهار و شام نیز غذای دلخواه خود را از منو انتخاب کنند. ایستگاه مرتراستانبول در 650 متری هتل است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را ممکن می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

امکانات هتل هری این مرتر استانبول

 میز تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 



:: برچسب‌ها: هتل هری این مرتر استانبول,بهترین هتل های استانبول,اقامت در استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول

هتل 5 ستاره سایلنس و کانونشن سنتر استانبول در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 616 اتاق مدرن با چشم انداز دریا یا شهر ارائه می دهد. اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان و ... می باشند. در رستوران "لاله زار" این هتل انواع غذاهای بین المللی سرو می شود و صبحانه به صورت بوفه می باشد. این هتل در کنار مرکز خرید "برندیم اتاسهیر" واقع شده که امکان خرید آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. فرودگاه صبیحا در 23 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول

 استخر سر باز، دوچرخه، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه،  اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان



:: برچسب‌ها: هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول,رزرو هتل در استانبول,بهترین هتل های,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گرین پارک پندیک اند کنونشن سنتر استانبول

هتل 5 ستاره در مرکز منطقه پندیک واقع شده و 538 اتاق لوکس ارائه می دهد که دارای امکانات تلویزیون، استخر، ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه و ... دارد که بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبایی از دریای مرمر دارد. فاصله هتل تا فرودگاه صبیحا 7 کیلومتر است. این هتل 7 رستوران و کافه دارد که در رستوران "ساراجوو" صبحانه مفصل بوفه سرو می شود و گردشگران تور استانبول می توانند همراه صرف غذا از چشم انداز درریا نیز لذت ببرند. در رستوران "گارمنت" نیز انواع غذاهای متنوع و بین المللی سرو می شود. در اسپای هتل اتاق بخار، اتاق برف و اتاق های ماساز موجود می باشد. 

 

امکانات هتل گرین پارک پندیک اند کنونشن سنتر استانبول

 باغ، تراس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر بسته، تفریحات عصرگاهی، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان تور استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل گرین پارک پندیک اند کنونشن سنتر استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های ارزان استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

 هتل 5 ستاره بارسلو ارسین تاپکاپی در منطقه تاریخی تاپکاپی واقع شده و 250 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، میز کار، حمام، سشوار، دمپایی و ... می باشد. ایستگاه تراموا در مجاورت هتل می باشد که امکان دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. فاصله هتل تا مناطق تاریخی سلطان احمد مثل ایاصوفیه، کاخ تاپکاپی و بازار بزرگ 5 کیلومتر است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 



:: برچسب‌ها: هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول,هتل های خوب استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل بای ویو پنانگ مالزی

هتل بای ویو پنانگ مالزی

هتل بای ویو تور مالزی تابستان 95 یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره پنانگ می باشد این ریزورت در راستای ساحل Batu Ferringhi واقع شده و می توانید نظاره گر منظره ای از دریا یا تپه های سرسبز  باشید این مجموعه شامل یک استخر فضای باز، سالن ورزشی ، سالن زیبایی و ماساژ نیز می باشد از هتل تا شهر Georgetown که در لیست میراث جهانی ثبت شده با ماشین حدود 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پنانگ نیز حدود 45 دقیقه  فاصله می باشد.

هتل بای ویو پنانگ مالزی

اتاق های این هتل دارای اتاق نشیمن جداگانه می باشند و از تجهیزاتی مانند حمام خصوصی، تلویزیون، یخچال کوچک، چای و قهوه ساز و امکانات اتوی لباس بهره مندند. یک کتابخانه، زمین تنیس و فعالیت های تفریحی ورزشی مانند دوچرخه سواری، شیرجه زنی و ماهیگیری هم در آن فراهم گردیده است.

 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، تور مالزی شهریور 95هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تور مالزی تابستان 95 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانانتور مالزی تابستان 95 می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 

هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است از این رو آسایش و راحتی را برای میهمانانتور مالزی تابستان 95 به ارمغان می آورد. این هتل دارای استخر روباز و امکاناتی نظیر آن می باشد و میهمانان می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی دارای صد و پنجاه اتاق می باشدتور مالزی شهریور 95 در هتل همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین تعبیه شده است. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - اسکواش اشاره کرد. این هتل مجهز به سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانانتور مالزی تابستان 95 می باشدد. مسافران این هتل در صورت نیاز می توانند از اتاق جلسه این هتل استفاده نمایند. 

 

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگرانتور مالزی تابستان 95در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ،تور مالزی شهریور 95ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگران تور مالزی تابستان 95

 می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. 

 



:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل بای ویو پنانگ مالزی,هتل مایا کوالالامپور مالزی,هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 


این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. تور ترکیه شهریور 95این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. تور ترکیه مرداد 95این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است. تور ترکیه تابستان 95

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید olivium ترکیه 

مرکز خرید  olivium ترکیه  جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. تور ترکیه شهریور 95مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین ترکیه به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید. تور ترکیه تابستان 95

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. تور ترکیه شهریور 95در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است تور ترکیه مرداد 95همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند. تور ترکیه تابستان 95

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد.تور ترکیه مرداد 95و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، تور ترکیه شهریور 95زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد. تور ترکیه تابستان 95

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد .تور ترکیه مرداد 95این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند .تور ترکیه شهریور 95در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافران تور ترکیه تابستان 95ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه,مرکز خرید olivium ترکیه,فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه,مرکز خرید آک استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل مارتی استانبول ترکیه 

Marti Istanbul Hotel اگر که به دنبال مکانی مناسب با دسترسی‌ آسان به مرکز شهر استانبول هستید، بهترین انتخاب برای گردشگرانتور ترکیه تابستان 95هتل مارتی استانبول است. مرکز شهر در فاصلهٔ ۰ کیلومتری آن قرار دارد. همچنین فاصله فرودگاه تا هتل حدوداً ۳۵ دقیقه می‌باشد. دسترسی آسان به میدان تکسیم، گالری هنر ملی تکسیم، مرکز فرهنگ و هنر از مزایای این هتل به شمار می رود.تور ترکیه تیر 95 تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران است. برای رسیدن به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار مهمانان گذاشته اند. از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.تور ترکیه شهریور 95
این هتل شامل ۲۷۰ اتاق بسیار زیبا می‌باشد که دارای میز تحریر، اتاق برای افراد غیر سیگاری، اتاق های مرتبط، تخت اضافه (کوچکتر از ۲ متر) و سیستم گرمایش می باشند. استفاده از باشگاه بدنسازی، سونا، آب گرم و سونای بخار می تواند بهترین راه برای احساس آرامش بعد از یک روز شلوغ و پر مشغله باشد. از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات هتل مارتی از پر بازدید کننده‌ترین هتل ها است.تور ترکیه مرداد 95

هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه

هتل سی وی کی پارک استانبول CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به دیدنی ها و جاذبه های شهر استانبولدسترسی داشته باشید.در مرکز استانبول اقامت کنید. تور ترکیه مرداد 95ساختمان این هتل که در مرکز شهر استانبول واقع شده در اکتبر ۲۰۱۳ ساخته شده است. هتل سی وی کی پارک استانبول تا میدان تقسیم ۱۵۰ متر فاصله دارد. هتل دکوراسیون داخلی شیکی دارد و دارای ۲ استخر در فضای باز و یک اسپای مجهز به مساحت ۸۵۰۰ متر می باشد که گردشگرانتور ترکیه تابستان 95 هتل می توانند از سونا و جکوزی و حمام ترکی آن استفاده کنند. اتاق های لوکس هتل دارای تلویزیون ال سی دی و سرویس اینترنت و کتری برقی و قهوه ساز هستند و مشرف به شهر و یا باغ می باشند. صبحانه در رستوران اصلی هتل سی وی کی پارک استانبول ، به صورت بوفه سرو می شود و رستوران برای دو وعده دیگر منوی باز دارد. در لابی هتل یک لژ است تور ترکیه شهریور 95 که انواع کیک و شیرینی تازه و بستنی خوشمزه در آن سرو می شود. تور ترکیه تیر 95در تراس Hezarfen می توانید در حالی که از نوشیدنی تان لذت می برید مناظر بسفر را هم تماشا کنید. خیابان استقلال دارای رستوران و کافه و بار و فروشگاه های مختلفی است و تا هتل ۴۰۰ متر فاصله دارد. کاخ Dolmabahce تا هتل ۵ دقیقه و فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ۳۰ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ هم می باشد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافه پرداخت کرد. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگران تور ترکیه شهریور 95است که به غذا و خرید علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه

 هتل لابراندا افسوس پرینسس در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند. این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانانتور ترکیه تابستان 95 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود.تور ترکیه شهریور 95 در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.تور ترکیه مرداد 95

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا ترکیه

هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات روز دنیا است . هتل دارای اماکن عمومی زیبا و شیک است که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند . امکانات هتل که برای مسافران تور ترکیه تابستان 95 فراهم شده است می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . . اشاره کرد .علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند در اتاق های مخصوص برای گردشگران تور ترکیه شهریور 95به تفریح و بازی بپردازند. قابل ذکر است که که زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد نیز در این هتل در نظر گرفته شده است که در اختیار میهمانان قرار میگیرد.افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو را داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را با تور ترکیه در هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا تجربه کنند.تور ترکیه مرداد 95



:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه,هتل مارتی استانبول ترکیه,هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه,هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه,هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافرانتور آنتالیا تیر 95 می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا جز هتل های معروف و 5 ستاره در آنتالیا می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع شده استتور آنتالیا تیر 95

که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل به مکانهای دیدنی و تاریخی معروف نیز نزدیک می باشد که همین دلیل این هتل طرفداران زیادی در بین گردشگران تور آنتالیا تابستان 95دارد .

از این جاذبه های می توان به کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . .اشاره کرد.

هتل مدر ریزورت آنتالیاشمال 228 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگرانتور آنتالیا تابستان 95 می باشد که عبارتند از قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . که شما می توانیدتور آنتالیا تیر 95

از این امکانات و خدماتی که پرسنل زحمتکش در اختیار شما می گذارند استفاده کنید.

از امکانات ویژه هتل مدر ریزورت آنتالیا مخصوص میهمانان تور آنتالیا تیر 95 میتوان مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی ، صرافی ، فروشگاه و . . . را نام برد.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هتلی 5 ستاره که بسیار شیک می باشد و دارای اتاق های راحت و مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، محل نشیمن و پنجره های بزرگ می باشد که بعضی از آنها به سمت دریای مدیترانه می باشد و می توان ساعت ها به تماشای این منظره زیبا نشست.تور آنتالیا تیر 95

از امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا برای مسافرانتور آنتالیا تابستان 95 می توان به ساحل اختصاصی ، استخر ، مرکز زیبایی اندام ، رستوران ، زمین های بازی مثل تنیس و بسکتبال و بولینگ ، پارکینگ و خدمات اتومبیل اشاره کرد. هتل تا ساحل لارا 15 کیلومتر و با فرودگاه 20 دقیقه با خودرو فاصله دارد.تور آنتالیا تیر 95

در این هتل چند رستوران وجود دارد که شما می توانید در رستوران کهربا صبحانه را به صورت سلف سرویس میل کنید تور آنتالیا تیر 95

این رستوران ها در ساعات مشخص شده آمداره پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا تابستان 95 با انواع غذاهای مکزیکی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، ترکی و . . . می باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف آنتالیا,هتل کیمروس مابیچ آنتالیا,هتل مدر ریزورت آنتالیا,هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . تور آنتالیا مرداد 95این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا تابستان 95از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 

 

شهر بلک آنتالیا

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.تور آنتالیا مرداد 95می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.تور آنتالیا مرداد 95در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیا تنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا تابستان 95 فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

منطقه ساید آنتالیا 

منطقه ساید یکی ازجاذبه های گردشگرانتور آنتالیا تابستان 95 محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های مختلف است .و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی، و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزئینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و یکی از مکانها تاریخی این منطقه هستند.تور آنتالیا مرداد 95

مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا جز جاذبه های آنتالیا به حساب می آید که مربوط به دوران عثمانی می باشد و از مساجد مهم زمان خود می باشد. این مسجد از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کالکاپیسی آنتالیا که زمان ساخت آن در قرن 18 بوده است. این مسجد دارای یک گنبد بزرگ که گنبد اصلی می باشد و 3 گنبد دیگر که در اطراف گنبد اصلی قرار گرفته است . بازدید از این مسجد برای گردشگرانتور آنتالیا تابستان 95 بسیار جذاب است زیرا مسجد محمد پاشا آنتالیا یک آثار تاریخی نیز به حساب می آید. وقتی شما داخل مسجد می شوید می توانید داخل گنبد های مسجد را ببینید که با آیه های قرآن نگاشته شده است و بسیار زیبا می باشد.تور آنتالیا مرداد 95

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,بلدیبی آنتالیا,شهر بلک آنتالیا,منطقه ساید آنتالیا,مسجد محمد پاشا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

یکی از بازارهای کامل و بزرگ دبی است که دارای کافه ها و رستورانهای با شکوه و بازار طلا است.این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا عرضه می کند.دارای چشم انداز ساحلی نیز می باشد و تفریحگاههای ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک،و ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر اتصال می دهد.دو قسمت مجزا فستیوال سنتر،یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آبنمای زیبای دبی ساخته شده اند و دارای صد رستوران،ششصد فروشگاه،که بیست و پنج تای آن از مهمترین فروشگاهها هستند ،مرکز بولینگ،سینما،مرکز تفریحی، و پارکینگ موجود می باشد.گردشگران تور دبی تیر 95 می توانند  برای خرید سری هم به این مرکز خرید بزنند.

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی تیر 95می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید و در

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 

مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگران تور دبی تیر 95

  است. مسافران تور دبی تابستان 95می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد.تور دبی تابستان 95در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی تیر 95 می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند .

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافرانتور دبی تیر 95

می توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .تور دبی تابستان 95

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی,مرکز خرید مرکاتو دبی,مرکز خرید حمرین سنتر دبی,مرکز خرید لامسی پلازا دبی,مرکز خرید ایکیا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

تاج عرب دبی

تاج عرب دبی عمارتی می باشد که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگو برداری شده ولی این بنا چندین  تور دبی مرداد 95برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافرانتور دبی تابستان 95می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

گالری هنری توتال دبی

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است کهتور دبی مرداد 95 در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است.گردشگران تور دبی تابستان 95می توانند از این گالری دیدن فرمایند.

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی تابستان 95خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. تور دبی مرداد 95خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.

 

 

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است تور دبی مرداد 95که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.
هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ  برای گردشگران تور دبی تابستان 95 می باشد .

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,تاج عرب دبی,گالری هنری توتال دبی,خانه اپرا در دبی,باغ معجزه دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آپارتمان نون دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره نون (Noon) در قسمت البرشا دبی قرار دارد  این هتل 45 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وسایل چوبی، تلویزیون، ماهواره، وسایل اشپزخانه، فر و حمام شخصی می باشد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه با ماشین و تا دبی مال 12/1 کیلومتر و تا مال امارت 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. کردشگران تور دبی تابستان 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان نون دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، فکس، کپی، اتاق خانوادگی، آسانسور، خدمات گردشگری، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل زاین اینترنشنال دبی

هتل سه ستاره زاین اینترنشنال (ZainInternational) دبی در منطقه دیره واقع شده و 77 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. فاصله هتل تا ایستگاه متروی الریگا 5 دقیقه پیاده روی است که می توان از آنجا با طی 2 ایستگاه به منطقه بر دبی رسید. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی همراه بشقاب غذاهای دریایی سرو می شود و گردشگران تور دبی شهریور 95 می توانند از طعم غذاهای آن لذت ببرند.  

امکانات هتل زاین اینترنشنال دبی

آسانسور، تراس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، سیستم تهویه، وای فای رایگان.تور دبی تابستان 95

 

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

هتل 5 ستاره داماک میسون کور جاردین (DAMAC Maison Cour Jardin) در خیابان ابرج دبی واقع شده و 355 آپارتمان لوکس ارائه می دهد که دکوراسیونی به سبک عربی دارند و از پنجره های اتاق، داون تاون دبی کاملا نمایان است. هتل 5 دقیقه رانندگی تا ایستگاه متروی "بیزنس بی" فاصله دارد و همچنین خیابان "بی" که مملوء از رستوران ها و مغازه هاست در چند قدمی هتل واقع شده است.تور دبی تابستان 95

همه آپارتمان ها بزرگ هستد و نور مناسبی دارند و از امکانات آن ها می توان به حمام مجهز، آشپزخانه مجهز، تلویزیون، ماهواره و ... اشاره کرد. در کافه "میسون" این هتل غذاها و نوشیدنی های متنوع بین المللی موجود می باشد و این کافه با دکور زیبای خود چشم انداز تماشایی از کانال دارد.

فاصله هتل تا مرکز مالی بین الملل 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال و فواره 5 دقیقه رانندگی است و گردشگران تور دبی شهریور 95 می توانند از اتوبوس شاتل رایگان نیز استفاده نمایند. فرودگاه بین المللی دبی که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل می باشد در فاصله 12 کیلومتری هتل است که ترانسفر فرودگاهی بنا به درخواست مسافران تور دبی شهریور 95ارائه می گردد.

امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، باشگاه کودکان، رستوران، نگهداری از کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل آپارتمان نون دبی,هتل زاین اینترنشنال دبی,هتل داماک میسون کور جاردین دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد شهریور 95 میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند. 

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.تورمشهد شهریور 95

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تورمشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تورمشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.تور مشهد شهریور 95

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

پارک امت مشهد

پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.تور مشهد شهریور 95

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری تور مشهد شهریور 95 بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آپارتمان افتخار مشهد

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان با کیفیت خوب می گردید من این هتل آپارتمان را به شما پیش نهاد می کنم این هتل در سال 92 تاسیس شده است و دارای 19 واحد سوئیت و آپارتمان یک خوابه می باشد امکانات هتل شامل اینترنت در لابی و واحد ها فولبرد رستوران خدمات خانه داری گشت درون شهری صبحانه در رستوران و در اتاق ها دستگاه واکس کفش تبدیل ارز تهیه بلیط و ... می باشد. مسافرانتور مشهد نوروز 96می توانند اقامت راحتی را در ایت هتل داشته باشند.

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم جزء یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس است که حدود دو ماه است که افتتاح شده است و یک هتل زیبا و نو ساز می باشد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه می باشد.در هتل آپارتمان میثم صبحانه , ناهار و شام به صورت منو انتخابی سرو میشود. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان بسیار مناسب است به طوری که به حرم مطهر و مرکز شهر مشهد نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان صوفیان تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا راه آهن حدود ۲۵ دقیقه می باشد.

آدرس : مشهد – خیابان دانش شرقی ۱۷ – هتل آپارتمان میثم

 

هتل آپارتمان هورام مشهد

هتل آپارتمان هورام مشهد در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل آپارتمان با داشتن سوییت و آپارتمان های یک خوابه با فاصله ی نزدیک به خیابان امام رضا و چهار راه دانش آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد نوروز 96امام هشتم (ع) می باشد. فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه پیاده روی ,تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه می باشد. امکانات هتل شامل : لابی , اینترنت در واحد و لابی,فولبرد, آسانسور,خدمات اختصاصی,صبحانه,سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

 

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائرانتور مشهد نوروز 96 گرامي مي باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.تور کیش نوروز 96پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

 

اسكله تفريحي کیش

اسكله تفريحي

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تورکیش قرار مي گيرد.

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تور کیش نوروز 96 براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همچون یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره فوق العاده بی نظیری و زیبایی را در معرض دید مسافران تورکیش که با پروازهای شبانه به این ناحیه سفر می کنند قرار خواهد داد. ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

تور کیش نوروز 96

جاده دنیا کیش

پارک دلفین های کیش

این پارک تفریحی با مساحت 100 هکتار در جنوب شرقی کیش قرار دارد .تور کیش نوروز 96این پارک دارای گیاهان گوناگون و باغ پرندگان می باشد . همچنین در این پارک پستانداران دریایی از مانند شیر دریایی شمالی ، شیر دریایی جنوبی ، پنگوئن ، گراز دریایی و گربه دریایی که در کل 21 نوع پستاندار که در فضای آب 1800 متر مکعب نگهداری می شوند . این پارک تفریحی دارای 100 نوع گیاه شامل بنجامین های بزرگ ، اوکالیپتوس ، شيشه شور ، تكوما ،كهور ، گل ختمى ، آكاسيا ، مورد ، سياه نوفيلد ، كند كارپوس ، جونيا پروس ، درختان لور و 25 گونه مختلف از کاکتوس و دیگر گیاهان میباشد . علاقه مندان به وسیله ی اتوبوسهای قطاری اول از پارک پرندگان و بعد از دلفیناریوم جزیره کیش دیدن میکنند .



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()