نوشته شده توسط : تینا
 

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی دریای قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ برای میهمانان تورقشم می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی برای مسافران تور قشم پاییز 94 به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

hotel shams qeshm

هتل شمس قشم سوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین برای گردشگران تور قشم آبان 94 در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور قشم آذر 94 اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .

 

 مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره قشم , ختل های سه ستاره قشم , معرفی هتل در قشم , بهترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 ورزش های دریایی  و تفریحات آبی جز جاذبه های توریستی کیش برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد . با وجود آبهای آرام خلیج فارس این امکان وجود دارد که ورزش های آبی انجام شود شما میتوانید جت اسکی یا  غواصی در این آبها انجام داده و لذت ببرید گردشگران تور کیش آبان 94 می توانند این تفریحات را در آبهای خلیج فارس تجربه کنند زیرا در نقاط دیگز امکان پذیر نیست البته باید گفته شود که تفرحات آبی در کیش نسبتا گران هستند.

 

کارتینگ تفریحی کیش جز جاذبه های گردشگری کیش و از تفریحات آن به حساب می آید . محیطی که برای این تفریح مفرح در نظر گرفته شده است پیستی به طول 800 متر می باشد که بزرگترین پیست در خاورمیانه است . گردشگران تور لحظه آخری کیش که به ماشین سواری علاقه دارند می تواند رفتن به این کارتینگ تفریحی کیش را در برنامه خود جای دهند . همچنین قابل ذکر است که در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور نیز موجود می باشد که بازدید کنندگان می توانند استفاده کرده و خاطره ای خوش از سفر تور کیش لحظه آخری در ذهن خود حک کنند . وارد شدن به این کان طبق شرایطی انجام می شود که افراد باید دارای آنها باشند اول این که افرادی باید دارای  قدی ۱۴۰ سانتیمتر به بالا باشند و سن آن ها ۱۰ سال تمام باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه یکی از والدین باشند . مسافران تور دقیقه 90 کیش که قصد رفتن به کارتینگ تفریحی کیش را دارند به میدان امیرکبیر و بعد از آن به بلوار خلیج فارس بروند. 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , ورزش های دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا


باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش 94 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش آبان 94 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

 

بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش جذاب برای تور کیش آبان 94 می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش پاییز 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
گذر طبیعت یکی از جاذبه های گردشگری در کیش می باشد که از لحاظ موقعیت  مکانی در قسمت شرقی سواحل جزیره کیش واقع شده است این مجموعه با هدف فرهنگ سازی بر حفظ محیط زیست و رواج گردشگری ایجاد شده این مکان دارای محیطی آرامش بخش و مناسب مسافران تور کیش 94 می باشد . گذر طبیعت وسعت آن به 35 هزار مترمربع و همچنین حدود شش هزار مترمربع فضای سبز می باشد این مکان مورد توجه گردشگران تور دقیقه 90 کیش قرار گرفته است که علت این علاقه کاشت گیاهان بومی منطقه و که سازگار با محیط هستند و شرایط آب و هوایی می باشد. از امکانات قابل تعریف این مکان طراحی مبلمان مناسب همراه با نور پردازی زیبا ، وسایل  برای بازی کودکان و همچنین محیطی برای بازی های ماسه ای می باشد . گذر طبیعت به ایده های جالب نیز پرداخته است که عبارتند از ایجاد جاده سلامت که عرض شش و نیم متر و همچنین نصب دستگاه های ورزشی که به گردشگران تور کیش پاییز 94 این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم داشته باشند . از دیگر امکانات آن که به چشم می خورد  مجسمه های فایبر گلاس با اشکال حیوانات ،آب نمای مرجانی ، باغ ایرانی ، آلاچیقمی باشد . 

 

پارک ساحلی ماهیگیر در شرق سواحل زیبای خلیج فارس قرار دارد که از دور مجسمه ای به چشم می خورد که سنبل مردم بومی آنجا می باشد این مجسمه با طول 12 متر می باشد که با دیدن آن ممکن است باعث شود لبخند رضایتمندی بر چهره مسافران تور کیش لحظه آخری  بر جای میگذارد همچنین هر هنرمندی را جلب خود میکند . این پارک داری مساحتی نزدیک به 4 هزار متر مربع می باشد این مجسمه مرد ماهیگیر دارای رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور می باشد . پارک ساحلی ماهیگیر دارای دو آب نما در شرق و غرب پارک دیدن میشود که با یک جوی آب 100 متری به هم وصل شده اند .گردشگران تور لحظه آخری کیش  می توانند در استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان بزرگ سواحل کیش به استراحت و تفریح بپردازند . همچنین این پارک دارای طراحی زیبا با نورپردازی ماهرانه ای می باشد که باب سلیقه ی هر گردشگر تور کیش آبان 94 است باشد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش آبان 94 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94  قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه برای گردشگران تور کیش لحظه آخری هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران تور لحظه آخری کیش خود قرار می دهد.مسافران تور کیش لحظه آخری می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

 

 تور کیش بازار پردیس 2

بازار پردیس دو کیش که یک بازار بین المللی است در مرداد ماه سال 1375 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث گردید و در بهمن ماه 1377 نیز به بهره برداری رسید. این بازار بین المللی در منطقه , به لحاظ نوع معماری و مصالحی که برای ساخت آن به کار رفته است , ممتاز می باشد و قابل توجه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. بازار پردیس دو کیش متشکل از 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری در 4 طبقه , نه دستگاه آسانسور که هفت دستگاه آن معمولی و دو دستگاه دیگر آن شیشه ای است و هشت دستگاه پله برقی برای استفاده گردشگران تور دقیقه 90 کیش نیز می باشد.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیگر امکانات این بازار برای ارائه به گردشگران تور کیش پاییز 94 وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.بازار پردیس دو کیش به دلیل ویژگی های خاص خود , منطقه بکری که دارد و همچنین امکانات رفاهی فوق العاده اش مانند کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و متعدد و... , با استقبال بی نظیر گردشگران تور کیش آبان 94 روبرو شده است. مسافران تور کیش می توانند هرانچه را که باب میلشان است را در بازار بین المللی پردیس دو کیش بیابند و از خرید کردن خود نهایت لذت را ببرند.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیدنی های زیبای این بازار می توان به یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی که به حالت معلق در مرکز بازار قرار گرفته است , یک دستگاه لنج ماهیگیری و فضای سبز داخلی آن اشاره کرد. فضای سبز داخلی این بازار پوشیده از انواع گیاهان طبیعی و نخل های زیبا است که محیطی آرامش بخش و چشم گیر و دل نشینی برای توریستهای تور لحظه آخری کیش را فراهم آورده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , مرکز خرید در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل القصر دبی

 

هتل القصر دبی هتلی 5 ستاره است که دارای ۲ کیلومتر ساحل خصوصی است و همچنین یکی از مشخصات بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس هستند و رستوران های آن دارای انواع غذاها از سراسر جهان میباشد که همه ی گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. تور دبی آبان 94 هتل القصر دبی امکاناتی دارد که قابل چشم پوشی نیست که عبارتند از استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز دارد . همچنین دارای پارک آبی می باشد.  قابل ذکر است که کارکنان این هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند که زبان های روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی جز آنها می باشد  و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند . همچنین شما می توانید فعالیت های ورزشی شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید که می توان به   تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره کرد.

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی که هتلی 5 ستاره می باشد و مکانی مجلل و شیک مخصوص افراد خوش سلیقه است این هتل از میهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی میکند و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد ار ویژگی بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس می باشد . این هتل برای تور دبی تعطیلات پاییز 94 دارای اتاق های راحتی می باشد که می تواند سلیقه هر گردشگر تور دبی باشد . از امکانات قابل توجه هتل ابن بتوته گیت دبی می توان به  زمین گلف ، فروشگاه های متعدد ، صرافی و امکانات رفاهی مثل ماساژ ، استخر سرباز برای تمام فصول ، ایوان مخصوص حمام آفتاب اشاره کرد . قابل ذکر است که این هتل خدماتی  نگهداری از کودکان ارائه می کند که برای مسافران تور دبی پاییز 94  که با کودک خو سفر میکنند دارای اهمیت است . 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های پنج ستاره دبی , هتل مجلل دبی , هتل های شیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

شهر اينترنت دبی

 شهر اينترنت دبی که با هدف تنوع دادن به درآمدهای كشور امارات به به منظور منحصر به فرد شدن شهر دبی احداث شده است که با ساخت پل ارتباطی اينترنتی میان كشورهای آسيايی و نیز جذب کردن كارشناسان و سرمايه‌گذارانی كه قصد تجارت و  دركشورهای منطقه خليج فارس را دارند تاسيس گردید . برای افزایش اطلاعات مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توان خصوصیات این مجموعه‌ را شرح داد که از این قرار است ، شهر اينترنت دبی با وجود بيش از 195 دفتر شركت جهانی كه از گزینه های مهم آن می توان به  مايكروسافت ، اوراكل ، هيولت پاكارد ، آي بي ام ، كامپك و چندین شركت ديگر اشاره کرد .گردشگران تور دبی آذر 94 بدانید که این مجموعه از لحاظ ساختمانی در 4 ساختمان با بيشتر از 3900 آپارتمان مسكونی در مناطق ساحلی جميرا و نزدیک به منطقه‌ آزاد تجاری جبل علي شهر دبی که هزینه ای برآورد با  690 ميليون دلار احداث گردیده است . 

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور دبی آبان 94 می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی پاییز 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی پاییز 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهای تور دبی تعطیلات پاییز 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94 و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی پاییز 94 پارک واندرلند دبی  می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94  می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

منطقه دیره دبی

 

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی آذر 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیره دبی , مناطق دیدنی دبی , جاهای دیدنی دبی , دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین  برای مسافران تور دبی لحظه آخری می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی آبان 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی , هتل های معروف دبی , لیست هتل های دبی , معرفی هتل در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری تایلند

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

در تور تایلند 94 حتما از رودخانه کوای دیدن کنید.از جاذبه های طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید در تور تایلند تعطیلات آبان 94 با دیدن از آنجا لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تور تایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تعطیلات آذر 94 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند. این هتل  تا جاذبه گردشگری تور استانبول همانند کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پاییز 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را برای خرید گردشگران تور استانبول آذر 94 ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت مسافران تور لحظه آخری استانبول نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید.در تور استانبول 94 حتما از اینجا خرید کنید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارمارا فروم استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

گالری های هنری معروف در دبی

 

در دبی گالری های مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارد. یکی از این گالری ها، گالری XVA دبی می باشد که يکی از جذاب‌ترين‌ و زیبا ترین گالری ها در دبی است و در مرکز مسير Bastakiya واقع شده است. اين محل که در اصل در ابتدا خانه ای دارای بادگير بوده است، اکنون به طور کامل بازسازی شده و به دليل معماری سنتی و نمايش هنر محلی و بين‌المللی يا صرف حضور در حياط آرام و سايه‌دار ارزش بازديد را در تور دبی دارد.این گالری تمرکز خود را بیشتر روی آثار نقاشی متمرکز کرده و ميزبان نمايشگاه‌های زیادی در طول سال می باشد. همچنین اين گالری از سپتامبر تا ژوئن ميزبان نمايش فيلم به صورت رايگان در عصر روزهای چهارشنبه پذیرای گردشگران تور دبی آبان 94 است. 

 

 

بزرگ‌‌ترين گالری دبی گالری هنر total دبی است که دو طبقه در منطقه القوز دبی واقع شده است.در تور دبی حتما از این گالری دیدن کنید. اين گالری معمولا آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها را نمایش می دهد.در این گالری بالغ بر 300 نقاشی در نمايشگاه دائم و نمايش‌های هميشگی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل موجود است.يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين مکان برای مسافران تور دبی حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن می باشد که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه می گردد.

 

 

گالری هنری سبز در دبی در يک ويلاي يک طبقه زيبا در فاصله‌ي کمي از جاده ساحلي پشت باغ وحش جمیرا دبی واقع شده است.این گالری هنر اصيل، نسخه‌هاي با ويرايش و کار صنايع‌ دستي از همه جاي جهان و همچنین ميراث سنتي، فرهنگ و محيط جهان عرب و مردمانش را برای گردشگران تور دبی به نمايش مي‌گذارد. اين يک گالري هنری زيبا با ديوارهاي بزرگ ظريف سفيد و زمين بزرگ می باشد و اگر شما علاقمند به مقداري صلح و آرامش و کمي فرهنگ باشيد حتما از این گالری در تور دبی دیدن می کنید. در این گالری نمايش‌‌هاي فصلي از اکتبر تا مي برگزار مي‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: گالری های هنری معروف در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

از دیگر هتل های 4 ستاره دبی که نوساز است و در فاصله 5 دقیقه ای با متروی الرقه قرار دارد، هتل بلوبای بلک استون دبی است . این هتل در قسمت تجاری دبی قرار گرفته است که دارای طراحی ویژه ای است و یکی از زیباترین هتل ها در تور دبی محسوب می شود. هتل بلک استون دبی 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد، به همین خاطر اگر در تورهای نمایشگاهی دبی شرکت می کنید این هتل یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای اقامت خود در تور دبی انتخاب کنید.

امکانات این هتل برای مسافران تور دبی پاییز 94 شامل :

اتاق های هتل بلک استون با تجهیزاتی مانند سیستم صوتی، تلویزیون صفحه مسطح وماهواره ،یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا , پارکینگ رایگان هتل برای مسافران , مرکز تناسب اندام و....

 

 

هتل وینچستر دبی دو شعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در اپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتلی، امکاناتی نظیر اشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری است. میهمانان عزیز تور دبی، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل میتوانند دمی را به آرامش سپری کنند.

از دیگر امکانات هتل با 112 اتاق برای توریستهای تور دبی آذر 94 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

هتل سیتی سیزن دبی در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری، آبنمای دوبی و جاذبه های دیگر شهر قرار گرفته است. این هتل مدرن از 180 اتاق و سوئیت تشکیل شده که هریک از مبلمان راحت و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار میباشند. میهمانان تور دبی میتوانند در رستوران ویژه هتل به صرف خوراکهای تایلندی بپردازند و یا در کافی شاپ هتل، غذای سبک و نوشابه میل نمایند.هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی، با ماشین 10 دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری 5 دقیقه فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور دبی سرشار از خاطره و راحتی می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری دبی

 

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید در تور دبی  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان در تور دبی استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبی سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال برای مسافران تور دبی نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را برای گردشگران تور دبی زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور لحظه آخری دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

آکواریوم برج العرب دبی از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان هتل در تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .در تور دبی پاییز 94 حتما از این مکان دیدن کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در تور دبی در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل برای مسافران تور دبی 94 می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لمریدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل آرامیس کیش در سال 1385 به مدیریت جناب آقای خادم در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شد. مهندسان برای هتل آرامیس ظرفیت 60 باب اتاق برای اقامت مهمانان محترم تور کیش به اضافه لابی و رستوران و قسمتهای تاسیساتی را در نظر گرفتند. هتل 4 ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش درتور کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید در تور کیش با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 60 نفر پرسنل فعال درهتل آرامیس کیش مشغول به پذیرایی از مهمانان محترم تور کیش میباشند.امتیاز ویژه هتل آرمیس کیش موقیعت مکانی آن میباشد که کمتر هتلی از این مزیت برخوردارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 میباشند و با قرار گرفتن هتل آرامیس کیش روبروی بازار پردیس 1 بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

هتل سه ستاره تاپ پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را برای گردشگران تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی و مسافران تور کیش قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری کیش

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي در تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران تور کیش زیادی است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم در تور کیش آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازارهای معروف کیش

در تور کیش پاییز 94 حتما از بازار مرجان کیش خزید کنید.مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید از نظر گردشگران تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع  برای توریستهای تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

بازار هایپر مارکت کیش واقع در در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود۳۵۰۰ متر مربع می باشد .گردشگران تور کیش و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعی از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر از بازار هایپر مارکت کیش استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا و بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 

هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت مسافران تور کیشمیباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات است که برای گردشگران تور کیش امتیاز خوبی می باشد.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها برای سهولت مسافران تور کیش به اینترنت پرسرعت متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم بهره مند باشند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری مشهد

سنگ نگاره شتر سنگ مشهد بر کناره راه شهر مشهد شاندیز نزدیک به روستای درخت بید واقع شده است و سنگ های بزرگی مرسوم به شتر سنگ بر روی آن نقش بسته است؛ بر این سنگ نگاره نقوشی از قبیل شیر، بز کوهی، گاو، میش و انسان های شکارچی نقش بسته است که می توان قدمت آن ها را به دوران نوسنگی نسبت داد.در تور مشهد آبان 94 حتما از اینجا دیدن کنید. سنگ نگاره های کشف شده در اینجا به احتمال فراوان نشأت گرفته از تجربیات عینی و باورها و اعتقادات و نگرش پیشینیان به محیط زیست است. برای حکاکی روی این سنگ از جسمی سرتیز استفاده شده که حرکت این جسم در جهت های مختلف مشهود است و برای مسافرین تور مشهد جالب میباشد. بیشترین نقوش سنگ نگاره مربوط به طرح حیوانی از جمله بز کوهی، شتر دو کوهانه، گاو کوهاندار و احتمالاً یوز پلنگ است که در میان آنها نقش درخت یا گیاه به صورتی خاص مشاهده می شود. نکته حایز اهمیت در این سنگ نگاره وجود نقوش گاو کوهاندار و شتر دو کوهانه است که به اعتقاد جانورشناسان، خاستگاه این گونه از شترها صحرای گبی مغولستان بوده است.دیدار از این مکان در تور مشهد آذر 94 سرشار از لذت می باشد.

 

 

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . این بوستان بسیار مورد پسند مسافران تور مشهد میباشد.ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره مشهد

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است. مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مراکز خرید مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از اینجا خرید کنید. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری مسافران تور مشهد و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

 

برج نور مشهد یکی از مراکز خرید  بزرگ و بنام در شهر مشهد واقع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی مشهد میباشد.برج نور از جمله مراکز خریدی است که در ساخت بنای آن دقت زیادی شده و از شاخصه های آن میتوان به نور پردازی بسیار زیبا و چشم گیر آن برای مسافران تور مشهد اشاره نمود . اگر با تور لحظه آخری مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما مرکز خرید برج نور مشهد است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اترنو استانبول,هتل 4 ستاره اترنو استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آل سیزن استانبول در منطقه فاتح استانبول معروف به قلب تاریخی این شهر قرار دارد و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. میدان تقسیم به این هتل نزدیک می باشد.در ضمن این هتل به مسجد سلمانیه، بازار بزرگ، مسجد سلطان احمد، موزه و کاخ توپکاپی نزدیک است. اتاق های بازی برای کودکان و نیز اتاق های ضد صدا از دیگر امکانات این هتل می باشد. فرودگاه آتاتورک به این هتل نزدیک است. در هتل سرویس کرایه اتومبیل وجود دارد. هتل آل سیزن به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. همچنین صبحانه هتل به صورت منوی باز سرو می شود. در فاصله 2 دقیقه ای ای هتل ایستگاه متروی فندوق زاده قرار گرفته و همین امر موجب جذب مسافران تور استانبول گردیده است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، سیستم گرمایش، مجهز به سیستم تهویه، بار، خشکشویی، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خدمات خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، اتاق جلسه و امکانات ضیافت، لباسشویی، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آل سیزن استانبول

تصویر هتل آل سیزن استانبول

تصویر لابی هتل آل سیزن استانبول

تصویر رستوران هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول

تصویر اتاق هتل آل سیزن استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آل سیزن استانبول,هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول,هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل تایم بوتیک تایلند

هتل 4 ستاره تایم بوتیک تایلند در کنار ساحل شهر پاتایا واقع شده است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید احداث شده و همین امر موجب گرایش مسافران تور تایلند به این هتل گردیده است. اتاق های این هتل به سبک مدرن طراحی شده و استخر هتل در روی بام آن قرار گرفته است.

امکانات هتل تایم بوتیک پاتایا تایلند :

استخر روباز، لباسشویی، خشکشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، آسانسور، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، جکوزی و ...

 

هتل تایم بوتیک تایلند

هتل تایم بوتیک تایلند


هتل 4 ستاره تایم بوتیک تایلند

هتل 4 ستاره تایم بوتیک تایلند


هتل 4 ستاره تایم بوتیک پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره تایم بوتیک پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایم بوتیک پاتایا تایلند,هتل های پاتایا,هتل های 4 ستاره پاتایا تایلند,هتل های 4 ستاره تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل پاریسا ریزورت تایلند

هتل 5 ستاره پاریسا ریزورت پوکت تایلند در منطقه کامالا واقع شده و در مجموع دارای 49 اتاق می باشد.فاصله فرودگاه بین المللی پوکت تا هتل 45 دقیقه می باشد. هتل یک اتاق جلسه مجهز برای میهمانان تور تایلند دارا می باشد. همچنین یک صرافی در این هتل وجود دارد.

امکانات هتل پاریسا ریزورت پوکت تایلند :

لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، شیرجه، مرکز سلامت و آبگرم، رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، گاوصندوق، تهویه، آرایشگاه، فکس و کپی، سرویس نگهداری از کودکان، مرکز بدنسازی، کتابخانه، ترانسفر فرودگاه، ماهیگیری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی و ...

 

هتل پاریسا ریزورت تایلند

هتل پاریسا ریزورت تایلند


هتل پاریسا ریزورت پوکت تایلند

هتل پاریسا ریزورت پوکت تایلند


هتل 5 ستاره پاریسا ریزورت پوکت تایلند

هتل 5 ستاره پاریسا ریزورت پوکت تایلند



:: برچسب‌ها: هتل پاریسا ریزورت تایلند,هتل 5 ستاره پاریسا ریزورت تایلند,هتل های مجلل پوکت,بهترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل دریم تایلند

هتل 4 ستاره دریم بانکوک تایلند در مجموع دارای  195 می باشد. این هتل سرویس نگهداری از اطفال به میهمانان ارایه می دهد. در مرکز آبگرم هتل دریم بانکوک تایلند خدمات ماساژ برای رفاه بیشتر مسافران تور تایلند ارائه می گردد.

امکانات هتل دریم بانکوک تایلند :

صرافی، گاوصندوق، بار، انبار بار و چمدان ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آسانسور، فکس و کپی و ...

 

هتل دریم تایلند

هتل دریم تایلند


 

هتل 4 ستاره دریم تایلند

هتل 4 ستاره دریم تایلند


هتل 4 ستاره دریم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره دریم بانکوک تایلند

 


هتل تاوانا تایلند

هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک تایلند در مرکز شهر بانکوک واقع شده و تا فرودگاه بانکوک 35 متر فاصله دارد.  بازار پاتونگ در فاصله 100متری از هتل فاصله دارد. هتل دسترسی مناسبی به اماکن خرید این شهر دارد و همین امر موجب جذب مسافران تور تایلند به این هتل گردیده است . ایستگاه مترو و قطار نیز 300 متر با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل تاوانا بانکوک تایلند :

استخر روباز، ماساژ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، فکس و کپی، آرایشگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، فروشگاه، باغ، اتاق های ضد صدا، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه ورزشی، خدمات خانه داری و ...

 

هتل تاوانا تایلند

هتل تاوانا تایلند


هتل تاوانا بانکوک تایلند

هتل تاوانا بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های بانکوک تایلند,بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار زیتون کیش یکی از جدیدترین بازار های کیش با مساحت 52000 متر مربع و زیربنای 7000 مترمربع و دارای سه طبقه شامل 95 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد.

در بازار زیتون مسافران تور کیش می توانند از انواع کیف و کفش ، فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی ، روسری ، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه ، فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه ، عطر و ادوکلن و ... دیدن کنند .

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار زیتون کیش,بازار مریم کیش,بازار سنتی کیش,بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره تماشا کیش,هتل تماشا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب و 37 ویلای ساحلی می باشد که مشرف به ساحل هستند و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارند. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا قرار دارد و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر ، رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری و ...

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل تاپ رز کیش

تصویری از هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 12 دقیقه می باشد. یکی از امکانات خوب هتل تعطیلات کیش 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها می باشد. هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد.

امکانات هتل تعطیلات کیش:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و ...

آدرس هتل تعطیلات کیش :

جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش


هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل تعطیلات کیش

تصویری از هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش,هتل تعطیلات کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش، هتل های کیش، ارزان ترین هتل های کیش،هتل های 2 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بلیط بانکوک

شهر بانکوک دارای دو فرودگاه قدیمی و جدید است و پروازهای بین المللی از فرودگاه جدید سوارنابهومی انجام می شوند که در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. فرودگاه قدیمی تنها برای پروازهای داخلی به کار می رود و در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد. مدت زمان پرواز تهران بانکوک 7 ساعت و 20 دقیقه و فصله هوایی این پرواز 5459 کیلومتر می باشد.

بلیط بانکوک با پرواز قشم‌ ایر و هواپیمایی ایرباس 300 ـ 600 در مسیر تهران بانکوک تهران پرواز خود را انجام می دهد. این پرواز هر جمعه ساعت 18:30 به وقت ایران رفت و هر شنبه ساعت 22:30 به وقت محلی پرواز برگشت دارد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك دوشنبه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك سه شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
344 تهران بانكوك سه شنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
051 تهران بانكوك سه شنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك سه شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
434 تهران بانكوك چهارشنبه ها 18:45 08:55 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك چهارشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك پنجشنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك پنجشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك جمعه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك جمعه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك جمعه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 18:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
432 تهران بانكوك شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
978 تهران بانكوك شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك یکشنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
434 تهران بانكوك یکشنبه ها 20:45 10:30 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك یکشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران بانکوک



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط بانکوک,قیمت بلیط بانکوک,نرخ بلیط بانکوک,بلیط بانکوک تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بلیط پکن

فرودگاه بین‌المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت چین قرار گرفته و پر ترددترین فرودگاه بین‌المللی این کشور به شمار می رود. الاتحاد، امارات و ماهان جزو پرواز های مهم تهران به سمت پکن و بالعکس می باشد. مسافرانی که بلیط پکن را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران تا پکن 7 ساعت و 28 دقیقه و فاصله هوایی تهران تا پکن 5612 کیلومتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران پکن دوشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن دوشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن دوشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن سه شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران پکن سه شنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن سه شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن چهارشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن چهارشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
800 تهران پکن چهارشنبه ها 19:25 06:25 شرکت هواپیمایی ایران ایر
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن چهارشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن پنجشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن پنجشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن پنجشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن جمعه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
978 تهران پکن جمعه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن شنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن یکشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن یکشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران پکن یکشنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن یکشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران پکن


 

بلیط شانگهای

 

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

 

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

 

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

 

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

 

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند به مقصد شانگهای با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

 

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

 

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

 

 

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

 

مسیر تهران شانگهای

 



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط پکن چین,بلیط شانگهای چین,بلیط چین,قیمت بلیط پکن ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بلیط آنکارا

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفتانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

  

 مسیر تهران آنکارا


بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط آنتالیا را تیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط ترکیه , بلیط آنکارا , بلیط آنتالیا , قیمت بلیط ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بلیط استانبول

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

  

 

مسیر تهران استانبول



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط استانبول,قیمت بلیط استانبول,نرخ بلیط استانبول,قیمت مناسب بلیط استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی,رزرو بلیط دبی,قیمت بلیط دبی,بلیط تهران دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()